MuscleMeat

Female BB'ers (portret) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Om je lichaam zo te vernken?

Daar kiezen ze zelf voor toch...

Ik heb een keer een reportage gezien, waarbij je zag dat grote bb vrouwen een potje gingen worstelen/stoeien, armpje drukken met mannen.

Die kerels vonden het prachtig!

Smaken verschillen, zullen we maar zeggen;)
 
Haha die heb ik ook gezien idd. Ze moeten het idd helemaal zelf weten.. voor een scrawny geek zoals ik doen ze het zowiezo niet.. dus ze moeten lekker doen waar ze gelukkig van worden.
 
Haha die heb ik ook gezien idd. Ze moeten het idd helemaal zelf weten.. voor een scrawny geek zoals ik doen ze het zowiezo niet.. dus ze moeten lekker doen waar ze gelukkig van worden.

oh ja, ze kregen er ook nog centjes voor:D

Vond die kerels die hun leuk vonden eigenlijk nog ranziger:eek:
 
Diep van binnen willen we allemaal verrot geslagen worden door een bodybuildster.
 
mooie prestaties, maar niet mijn smaak
 
Wat is nou hetgene wat die kop zo ontzettend mannelijk maakt? Brede kaken?
 
Dit is idd 100% hardcore.

Ik heb respect voor deze dames.
 
valt mij ineens op dat al die vrouwen wel een hoog/groot voorhoofd hebben ...
 
Wat is nou hetgene wat die kop zo ontzettend mannelijk maakt? Brede kaken?

Ook, maar volgens mij hebben ze bijna allemaal van die verwijde neusgaten.
Of ze elk moment kunnen gaan briesen!:eek!:
 
Soms vraag ik me echt af wat het merendeel op dit (BODYBUILDING) forum te zoeken heeft.

Heel veel atleten die ontzettend veel bereikt hebben worden met de grond gelijk gemaakt omdat ze anders zijn dan de massa.
Deze atleten zijn gewoon heel goed in wat ze doen en daar moet gewoon normaal over gepraat worden.

Je kunt kiezen om een topic niet aan te klikken als je er niet tegen kunt om te zien hoeveel hard work en dedication deze mensen gegeven hebben.

Maar als je zo triest gaat liggen lullen vraag ik me echt af of je wel op het goede forum zit.
 
Misschien moeten mensen die niet tegen geintjes kunnen, maar helemaal niet op een willekeurig forum gaan zitten...
 
Soms vraag ik me echt af wat het merendeel op dit (BODYBUILDING) forum te zoeken heeft.

Heel veel atleten die ontzettend veel bereikt hebben worden met de grond gelijk gemaakt omdat ze anders zijn dan de massa.
Deze atleten zijn gewoon heel goed in wat ze doen en daar moet gewoon normaal over gepraat worden.

Je kunt kiezen om een topic niet aan te klikken als je er niet tegen kunt om te zien hoeveel hard work en dedication deze mensen gegeven hebben.

Maar als je zo triest gaat liggen lullen vraag ik me echt af of je wel op het goede forum zit.

+1

Is een hele prestatie waar ontzettend veel toewijding en tijd in is gestoken.

Betekent natuurlijk niet dat ik de dames esthetisch vind (zoals ik andere vrouwen bekijk althans).

Misschien moeten mensen die niet tegen geintjes kunnen, maar helemaal niet op een willekeurig forum gaan zitten...

Mee eens. Maar respect en begrip moet toch zeker aanwezig zijn, helemaal op een BB board natuurlijk;)
 
Soms vraag ik me echt af wat het merendeel op dit (BODYBUILDING) forum te zoeken heeft.

Heel veel atleten die ontzettend veel bereikt hebben worden met de grond gelijk gemaakt omdat ze anders zijn dan de massa.
Deze atleten zijn gewoon heel goed in wat ze doen en daar moet gewoon normaal over gepraat worden.

Je kunt kiezen om een topic niet aan te klikken als je er niet tegen kunt om te zien hoeveel hard work en dedication deze mensen gegeven hebben.

Maar als je zo triest gaat liggen lullen vraag ik me echt af of je wel op het goede forum zit.

Geef je ergens wel gelijk hoor, maar in all fairness ... er worden enkel de hoofden en boobs gepost.
Dus ja, wat moet je dan van hun fysiek zeggen? Goede quads?

Trouwens als mens en zeker als BB'er (man of vrouw) sta je altijd open tegen zulk kritiek.
 
Misschien moeten mensen die niet tegen geintjes kunnen, maar helemaal niet op een willekeurig forum gaan zitten...
Het heeft niets met geintjes te maken.
Dit demotiveert atleten om hier te komen posten. En in het algemeen getuigt het gewoon van weinig respect.
Omdat er van die ettertjes rond lopen die anderen belachelijk maken.
En dat is gewoon zonde van het forum.
 
Ik vind Aimee er een stuk vrouwelijker uitzien.
 
En veel mensen lijken te vergeten dat de foto's van op shows zijn. Dus met een gruwelijk
laag vetpercentage. Als je deze vrouwen off season zou zien, is het al een heel ander verhaal.
 
Soms vraag ik me echt af wat het merendeel op dit (BODYBUILDING) forum te zoeken heeft.

Heel veel atleten die ontzettend veel bereikt hebben worden met de grond gelijk gemaakt omdat ze anders zijn dan de massa.
Deze atleten zijn gewoon heel goed in wat ze doen en daar moet gewoon normaal over gepraat worden.

Je kunt kiezen om een topic niet aan te klikken als je er niet tegen kunt om te zien hoeveel hard work en dedication deze mensen gegeven hebben.

Maar als je zo triest gaat liggen lullen vraag ik me echt af of je wel op het goede forum zit.

Als ze niet die smerige anabolen zouden gebruiken en even hard zouden trainen en knokken zouden ze er imao wel goed uit zien, en dan heb ik er wel respect voor. Maar dit is niet genoeg voor hun, ze willen gewoon grote monsters worden en dit is hun gelukt. Ik vind dit gewoon verminking.
 
Back
Naar boven