AndroidHealthClinic

Female BB'ers (portret)

Bezoekers in dit topic

rare is wel dat de hoogblazers die dit allemaal lelijk vinden, ook als eerste klagen
dat er weer één of andere chica hem niet mooi vind zo gespierd :p of diegene
die klagen dat het telkens de ecto's zijn die de meiden scoren :p

:d
 
Dat het atleten zou demotiveren om hier te posten, is ook maar jouw mening.
Denk dat vrouwelijke bodybuiders heel goed van het feit bewust zijn, dat ze door hun uiterlijk, positieve en negatieve aandacht oproepen.
Eerder heb ik sowieso al vermeld dat ik het een hele prestatie vind!
Het valt wel op dat hier weinig wedstrijd bb'ers zijn (of inactief) in verhouding tot andere boards. Daar wil BigT nu denk ik ook iets aan doen aangezien het iPod Touch topic.
 
Laatst bewerkt:
Gatverdamme. Vrouwelijke bodybuilders zijn zo extreem lelijk. Kijk dan naar die koppen, dat zijn gewoon kerels!! Die brede kaken, die hoge voorhoofden en die harde blikken. Ik zou er haast bang van worden. Het lijkt wel alsof de dope op een vrouwenhoofd veel meer invloed heeft dan op een mannenkop.

Wedden dat hun clitjes door alle anabolen ondertussen veranderd zijn in micro-penissen?

Vrouwen horen zachte rondingen te hebben, geen keiharde spieren. BB is een mannensport, daar hebben vrouwen naar mijn mening niets in te zoeken.

Discriminatie van de bovenste plank:mad:
 
Het valt wel op dat hier weinig wedstrijd bb'ers zijn in verhouding tot andere boards. Daar wil BigT nu denk ik ook iets aan doen aangezien het iPod Touch topic.

Welke andere? Als je het over US boards hebt, daar heb je nu eenmaal een grotere populatie waardoor je gemakkelijker kritische massa hebt om een forum voor elk segment levensvatbaarheid te geven.
Een nederlandstalig forum voor dit segment maakt aanzienlijk minder kans doodeenvoudig omdat de groep te klein is.
Dat maakt ook dat de grootste groep op dit forum minder hadrcore georienteerd is en vrouwen die gevormd zijn als deze niet de voorkeur zullen hebben. Dan loop je dus inherent het risico dat het leeuwendeel van de reacties geen hoge waarderingen zijn en het verklaart bijvoorbeeld het succes van het topic Muay Thai en zijn Bitches. Veel meer dan figure zal hier geen hoge ogen gooien.

En laten we realistisch zijn, een beetje BB lijf creeren is veel moeilijker dan het lijkt, zowel voor mannen als vrouwen. Goed gespierd ("atletisch") worden is voor velen nog wel weggelegd met wat inspanning en aandacht (al of niet ondersteund met anabolica). Maar een BB-er ben je niet zomaar.

Maar OT, een hele prestatie ja, en het is bijna onmogelijk om daar iets aanvullends bij te zeggen zonder je onbedoeld denigrerend, discriminerend of andersinds minderwaardig uit te laten over deze atleten als dit niet je voorkeursfysiek is.

Qua aesthetics is het absoluut niet mijn ding. Ik leef nu eenmaal met de ideaalbeelden van de traditionele rollenpatronen, en daar past een dergelijk zwaar gespierde vrouw niet in.
 
:kots:

Vrouwen horen vrouwelijk te zijn.
 
Aantrekkelijk zijn ze zeker niet meer. Maar zeker wel het respect waard voor de prestaties die ze afleggen.
 
Denk ik zelfde wat vrouwen denken van ifbb mannen.
 
walgelijk. ALL steroids baby uhh man
 
respect voor wat ze bereikt hebben,

maar ik vind het echt niet om aan te zien. ze hebben ook wel de lelijksten uitgekozen volgens mij.

Als ik aimee ofzo zie op foto's is het gewoon een mooie (zeer gespierde) vrouw .. en zo zijn er nog wel meer. wanneer je je bf (als vrouw) dropped naar 6% gaat alles er natuurlijk anders zien.
 
Idd, walgelijk
 
Klote.
Je ziet dat er toch wel een paar schoontjes tussenzaten.
 
respect dat wel maar persoonlijk vind ik het niet mooi

testosteron word niet voor niks het mannelijk hormoon genoemd
 
wat een androgene koppen :(
 
Gatverdamme! Wat hebben die vrouwen een lellijke rotkop zeg!
Wat is hier nou nog vrouwelijk aan behalve dat gat tussen de benen?
 
Gatverdamme! Wat hebben die vrouwen een lellijke rotkop zeg!
Wat is hier nou nog vrouwelijk aan behalve dat gat tussen de benen?

Die riskeert een ban ;)
 
Back
Naar boven