Fitness Seller

Female BB'ers (portret)

Bezoekers in dit topic

Gatverdamme! Wat hebben die vrouwen een lellijke rotkop zeg!
Wat is hier nou nog vrouwelijk aan behalve dat gat tussen de benen?

is helemaal niet relevant man.....

Ik snap de reacties in dit topic echt niet....is toch bb?
wtf....
 
is helemaal niet relevant man.....

Ik snap de reacties in dit topic echt niet....is toch bb?
wtf....

Veel mensen hier hebben geen respect voor de inspanningen van anderen.
 
Gespierd lichaam, lelijke kop. Geen discussie lijkt mij.
 
veel van jullie zitten op het verkeerde forum geloof ik....


respect voor die dames :thumb:
 
Ik snap die geschokken reactie's niet :dunno:
Jullie doen toch ook niet zo bij de mannen.....en staat toch ook duidelijk bij bb.

Juist!
't Is een hele prestatie, respect daarvoor!!
 
veel van jullie zitten op het verkeerde forum geloof ik....


respect voor die dames :thumb:

Nou zeg idd ! zitten hier echt verkeerd.....
 
veel van jullie zitten op het verkeerde forum geloof ik....


respect voor die dames :thumb:


Onzin. Ik hou ontzettend van voetbal, maar vrouwenvoetbal laat me koud. Hetzelfde heb ik met BB.
 
omg@knakker

Als je van bodybuilding "houdt" kun je op zijn minst respect hebben wat deze vrouwen hebben bereikt.

Het is meer dan een sport alleen, deze vrouwen hebben hier kijhard voor gewerkt.
Daarnaast mag inderdaad zelf weten als je het mooi vindt of niet...

Maar bb (vrouwen/mannen) met voetbal (mannen/vrouwen) vergelijken slaat nergens op.
 
Verhoogde levels testo & HGH gecombineerd met een lager vetpercentage
En zoals ik al eerder postte, als je die meiden off season moest zien, is het een heel ander plaatje.

ja maar dan nog vallen die gezichten enorm op.
echt heb er enorm veel respect en waardering voor maar het is gewoon niet te vergelijken met bb voor mannen.
bb voor mannen zijn mannen die er mannelijker uit gaan zien en bb bij vrouwen heb je vrouwen die er mannelijker uit gaan zien en dan hebben we t niet alleen over de spiermassa.
go figure.
 
Soms vraag ik me echt af wat het merendeel op dit (BODYBUILDING) forum te zoeken heeft.

Heel veel atleten die ontzettend veel bereikt hebben worden met de grond gelijk gemaakt omdat ze anders zijn dan de massa.
Deze atleten zijn gewoon heel goed in wat ze doen en daar moet gewoon normaal over gepraat worden.

Je kunt kiezen om een topic niet aan te klikken als je er niet tegen kunt om te zien hoeveel hard work en dedication deze mensen gegeven hebben.

Maar als je zo triest gaat liggen lullen vraag ik me echt af of je wel op het goede forum zit.

True. Jammer van alle puberale reacties weer.

Maar dat is DBB he. Lekker schreeuwen in de Allerlei sectie in hoop wat internetreputatie te krijgen. Respect voor vrouwen is hier ook allang niet meer aanwezig en op een paar na zijn alle postende vrouwen al lang vertrokken.
 
ik ben het ook wel eens met xto
maar mrj, doe niet zo dramatisch..mensen komen en gaan
 
Respect voor deze dames. Of je het nu wel of niet mooi/lekker/geil vind, lekker belangrijk, het gaat om de prestatie.
 
ik ben het ook wel eens met xto
maar mrj, doe niet zo dramatisch..mensen komen en gaan

Kan je wel zeggen doe niet zo dramtisch,maar "alle" vrouwen verkassen naar een ander forum en dat is niet voor niks.Beetje jammer he.

Want wees eerlijk hoeveel Pro's of uberhaubt vrouwen zitten hier nog....juist.
Dat komt dbb niet ten goede kerel....
 
Deze mensen draaien wedstrijden.
Ze proberen aan het criteria van de jury te voldoen. Als die een "zo groots mogelijk lichaam" willen zien. dan zul je dat moeten hebben als je wilt winnen.

Als zij overmatig synthol gebruik willen zien. dan zul je dat ook gaan krijgen.

Jay Cutler heeft ook gezegd dat hij liever (weet het aantal niet precies meer) X kg spier lichter weegt. Maar hij wilt winnen. En daarvoor heeft hij die X kg spieren voor nodig.
Het gaat mij hier vooral over het respectloos lullen over anderen.
Niet om of je het niet mooi vindt. dat kun je best zeggen. Maar dan wel op een respectvolle manier. Want het zou zonde zijn dat sommige mensen met veel kennis afgeschrikt worden door lompe mongolen die hier alleen maar komen om te bashen en bodybuilding niet begrijpen.

Sorry hoor gozer, maar dan verdien je helemaal geen respect!
Jezelf volblaffen met AS en synthol omdat andere dat willen zien? Terwijl je dat zelf niet wil? Denk dat je dan eerder proffesionele hulp nodig hebt.
Tuurlijk begrijp ik de drive om te winnen en presteren wel, maar als je al je vrouwelijkheid verlies moet je ook tegen kritiek kunnen. Het verdient meer respect als je op natuurlijke wijze je doelen probeert te bereiken. AS is easy.
 
ze zijn wel gespierd maar of ze er zelf zo blij mee zijn betwijfel ik ten zeerste
 
Hmmm, het is BB idd, maar toch is het niets voor mij...
 
Sorry hoor gozer, maar dan verdien je helemaal geen respect!
Jezelf volblaffen met AS en synthol omdat andere dat willen zien? Terwijl je dat zelf niet wil? Denk dat je dan eerder proffesionele hulp nodig hebt.
Tuurlijk begrijp ik de drive om te winnen en presteren wel, maar als je al je vrouwelijkheid verlies moet je ook tegen kritiek kunnen. Het verdient meer respect als je op natuurlijke wijze je doelen probeert te bereiken. AS is easy.
Begrijp jij wel dat hij ook contracten heeft lopen waar hij zijn geld mee verdient.

Hij zegt gewoon dat hij liever iets minder zou hebben. Maar om te winnen moet hij gewoon zwaarder zijn dan dat hij zelf zou willen. Dat is gewoon een keuze die hij maakt.

Waarom verdient hij geen respect? Omdat hij wilt winnen?
 
is helemaal niet relevant man.....

Ik snap de reacties in dit topic echt niet....is toch bb?
wtf....

Nou ik vind het zeker wel knap dat ze die massa hebben ge-gained. Maar ik vind de vrouwen zelf helemaal niet mooi.
 
Je hoeft ze ook niet mooi te vinden....
 
Back
Naar boven