Fitness Seller

Female BB'ers (portret) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tuurlijk is dit een BB-forum, maar betekend dat dan automatisch dat je hier respect voor moet hebben? Ik word er gewoon misselijk van als ik er naar kijk! Dit zijn toch geen vrouwen meer?

Je kan er net zo goed een dildo aan naaien en het houden bij Travestieten competitie..
 
IMO is het dan pure vrouwendiscriminatie.
 
Ik vind dit persoonlijk echt onsmakelijk om naar te kijken, de nepheid straalt er gewoon van af. Dat vind ik trouwens ook van de mr.Olmympia/IFBB figuren. All natural wedstrijden heb ik niet alleen meer respect voor, ik vind het ook nog eens mooier om naar te kijken.

Het is geen puur natuur nee, maar jij vind Jay Cutler toch ook niet 'nep'?

Leuke reacties weer hier... :rolleyes: Volgens mij dringt het nog niet echt bij iedereen door wat je vetpercentage voor invloed heeft op je gezicht. Ja, deze vrouwen hebben brede kaken en een harde uitstraling, hoe denk je dat je er zelf uitziet als je op hetzelfde vetpercentage staat?? Geloof mij, off season heb ik ook een normale kop, maar zodra ik onder de 10% kom vinden mensen mij in eens een 'mannelijke kop' hebben! Deze vrouwen zien er met een laagje vet gewoon uit als VROUWEN. En niks lichaam en kop vernken en al dat geblablabla.. Als wij het nou mooi vinden (een gespierd vrouwenlichaam) dan is dat toch lekker onze eigen keuze? En daar hoef je mensen niet op af te zeiken!

Klopt wel. Maar neemt niet weg dat vrouwen nou eenmaal (over het algemeen) mooier worden gevonden met in ieder geval een iets hoger percentage. Kan ik opzich wel inkomen. Vind persoonlijk een vrouw met mooiere rondingen ook mooier, sommige van deze vrouwen hebben (zoals de foto het laat zien) hele rare borsten. Dat ze dat zelf niet uitmaakt, vind ik heel erg knap, ze geven hiermee wel gedeeltelijk hun vrouwlijkheid op.

Dit alles staat compleet los van het respect dat ze verdienen. Durf er vergif op in te nemen dat 90% van dit board minder VVM heeft dan 1 van deze vrouwen. Ze verdienen diep respect voor het harde trainen, goed eten en zo groot worden, want voor een vrouw is dit nog moeilijker dan voor een man.

De 'is-dit-mooi' vraag is hier eigenlijk helemaal niet van belang, dan had de topicstarter er wel een enquete bij gezet met de vraag: Kick jij hierop?
 
Tuurlijk is dit een BB-forum, maar betekend dat dan automatisch dat je hier respect voor moet hebben? Ik word er gewoon misselijk van als ik er naar kijk! Dit zijn toch geen vrouwen meer?
ja maar als je er geen respect voor hebt word je hier geflamed omdat je geen 'echte bodybuilder' bent ook al hebben deze manwijven meer mannelijke hormonen dan vrouwelijke in zich
 
Iedereen heeft recht op z'n eigen mening. Ik vind het lelijk. Punt uit. En ja, ik durf dit zeggen op een BB-forum.

Al dat gezeik dat AAS slechts een klein deeltje uitmaken. Tuurlijk is trainen, eten en rusten onontbeerlijk om aan de top de komen, maar AAS zijn dat evenmin.

De top is niet mogelijk zonder AAS. Je mag dat dan een klein deeltje noemen in een groter geheel, maar dan wel eentje zonder hetwelk je de top mag vergeten. En op de foto's zie je wat mannelijke hormonen met vrouwen doen.

Je niet heiliger voordoen dan de paus zou ik zeggen.
 
Ik kan je vertellen dat in deze sport 90% van de topatleten gewoon gebruikt! En daar is niets mis mee! Altijd dat gezeik over gebruik, kijk gewoon eens naar alles eromheen. het gebruik is maar een miniscuul iets.. Denk je dat wij ff een spuit in onze reet zetten en de rest van de week op de bank hangen met een zak chips en een fles drank?? De basisprincipes van BB zijn TRAINING, VOEDING en RUST! AS wordt daar niet eens in genoemd. Vooral voeding is belangrijk, dat bepaalt misschien wel voor 70% hoe je eruit ziet. Maar dat wordt in dit topic kennelijk allemaal vergeten..

training voeding en rust brengen het lichaam ook maar naar een bepaalde hoogte. Je vergeet aanleg en steroiden op te noemen. zonder die 2 wordt je nooit groot(hard en droog) namelijk hoe hard je ook je best doet. Zonder deze 2 zouden alle professionele BB'érs net als ons gewoon behoorlijke sportschoolgangers zijn.
Dus om nou te zeggen dat ze er niet of minder toe doen is ook weer onzin aan de andere kant van het spectrum.
 
Paalbaar zijn is niet bepaald een compliment, 8/10 vrouwen zijn 'paalbaar'.. Ik heb niks, maar dan ook NIKS respect voor vrouwelijke bodybuilders.. Vernken van het adam en eva plaatje. Sorry.

ik ben t er mee eens dat het niet mooi is, integendeel, ok hebben we dat gehad.
maar wil dat dan zeggen dat je geen respect voor de prestatie moet hebben ondanks t aas gebruik?

dat het niet jouw of mijn cup of thea is kunnen denk de meesten wel inkomen of er mee eens zijn maar dan daarom verdienen ze nog niks minder respect als een ander.

ik heb bv in t verleden op een sportschool getrained waar toendertijd ook 1 van nederlands meest bekende vrouwelijke bbers die vrij hoog in de top draaide geregeld trainde, ik vond t toen ook al niet zo mooi maar als ik zag en hoorde wat die er verder voor moest doen en laten kon/kan ik niks anders als respect op brengen, en verder was t gewoon een harstikke aardig mens!
 
Iedereen heeft recht op z'n eigen mening. Ik vind het lelijk. Punt uit. En ja, ik durf dit zeggen op een BB-forum.

Al dat gezeik dat AAS slechts een klein deeltje uitmaken. Tuurlijk is trainen, eten en rusten onontbeerlijk om aan de top de komen, maar AAS zijn dat evenmin.

De top is niet mogelijk zonder AAS. Je mag dat dan een klein deeltje noemen in een groter geheel, maar dan wel eentje zonder hetwelk je de top mag vergeten. En op de foto's zie je wat mannelijke hormonen met vrouwen doen.

Je niet heiliger voordoen dan de paus zou ik zeggen.

Zeg ik dat ik het mooi vind? Nee. Heb ik er respect voor? Ja, veel zelfs. Waarom? Omdat die vrouwen hun leven bezig zijn met het bereiken van hun doel en daar alles voor doen/laten. Ik weet zeker dat nog geen 1% van dit forum over dergelijke discipline en doorzettingsvermogen beschikt.

Dus ja, ze verdienen zeker respect, al helemaal in het opzicht van BB. Maar wat krijgen ze? De volle laag; het zijn maar lelijke, onvrouwelijke, AAS junks die de hele dag met een spuit in de weer zijn. Klinkt dit respectloos? Ja, en al helemaal op een BB board. Vervolgens met het slappe excuus dat vrouwen niet aan de AAS mogen zitten. Bah.

Er wordt bovendien gesuggereerd dat zij ontkennen dat AAS geen rol speelt. Waar leest men dat? Nergens, want het wordt niet gezegd (althans niet door de (weinige) vrouwelijke BB'ers van dit board).

Men klaagt over het gebrek aan vrouwelijke beoefenaars van de sport. Dat verbaast me niets. Wanneer je iets niet 'mooi' vindt, dan zeg je dat op een fatsoenlijke manier en anders hou je het gewoon voor je.

Dus dames, respect! Respect voor jullie dedicatie voor de sport. Ik hoop dat de juryleden het wel objectief beoordelen, de leden van dit BB board doen dat helaas niet.
 
Zeg ik dat ik het mooi vind? Nee. Heb ik er respect voor? Ja, veel zelfs. Waarom? Omdat die vrouwen hun leven bezig zijn met het bereiken van hun doel en daar alles voor doen/laten. Ik weet zeker dat nog geen 1% van dit forum over dergelijke discipline en doorzettingsvermogen beschikt.

Dus ja, ze verdienen zeker respect, al helemaal in het opzicht van BB. Maar wat krijgen ze? De volle laag; het zijn maar lelijke, onvrouwelijke, AAS junks die de hele dag met een spuit in de weer zijn. Klinkt dit respectloos? Ja, en al helemaal op een BB board. Vervolgens met het slappe excuus dat vrouwen niet aan de AAS mogen zitten. Bah.

Er wordt bovendien gesuggereerd dat zij ontkennen dat AAS geen rol speelt. Waar leest men dat? Nergens, want het wordt niet gezegd (althans niet door de (weinige) vrouwelijke BB'ers van dit board).

Men klaagt over het gebrek aan vrouwelijke beoefenaars van de sport. Dat verbaast me niets. Wanneer je iets niet 'mooi' vindt, dan zeg je dat op een fatsoenlijke manier en anders hou je het gewoon voor je.

Dus dames, respect! Respect voor jullie dedicatie voor de sport. Ik hoop dat de juryleden het wel objectief beoordelen, de leden van dit BB board doen dat helaas niet.

Ik ben het hier volkomen mee eens. Ik kan best begrijpen dat mensen het niet mooi vinden, ik word ook niet echt warm van die vrouwen als ze in contest shape zijn. Maar de reacties hier bewijzen wel weer hoe sterk wij gefocust zijn op uiterlijk.

Mogen vrouwen dit niet doen alleen maar omdat andere mensen het niet mooi vinden? Is het nou echt nodig om zo overdreven duidelijk te maken dat je het niet mooi vind?

Ik heb er ook respect voor. Vrouwelijk bodybuilding gaat niet om hoe "Paalbaar" de vrouwen zijn.
 
Tja, mijn persoonlijke mening is dat vrouwen niet aan de anabolen zouden mogen gaan. Als je dat zegt dan krijg je meestal een vloed aan boze reacties van vrouwelijke bodybuildsters, maar dat is niet relevant voor mij. Mijn principe blijft dat mannelijke hormonen niet in die hoeveelheden thuishoren in een vrouwelijk lichaam. Je kan met eigen ogen aanschouwen wat er gebeurd als dat toch het geval is.

Naturel bb, fitness, figure, voor vrouwen, allemaal geen probleem mee verder.


Hehehe:thumbs:
 
ja maar als je er geen respect voor hebt word je hier geflamed omdat je geen 'echte bodybuilder' bent ook al hebben deze manwijven meer mannelijke hormonen dan vrouwelijke in zich

Hahaha helemaal waar. er word in dit topic idd gewoon zonder dat ook maar iemand je kent geroepen dat je geen echte bodybuilder bent haha
 
Zeg ik dat ik het mooi vind? Nee. Heb ik er respect voor? Ja, veel zelfs. Waarom? Omdat die vrouwen hun leven bezig zijn met het bereiken van hun doel en daar alles voor doen/laten. Ik weet zeker dat nog geen 1% van dit forum over dergelijke discipline en doorzettingsvermogen beschikt.

Dus ja, ze verdienen zeker respect, al helemaal in het opzicht van BB. Maar wat krijgen ze? De volle laag; het zijn maar lelijke, onvrouwelijke, AAS junks die de hele dag met een spuit in de weer zijn. Klinkt dit respectloos? Ja, en al helemaal op een BB board. Vervolgens met het slappe excuus dat vrouwen niet aan de AAS mogen zitten. Bah.

Er wordt bovendien gesuggereerd dat zij ontkennen dat AAS geen rol speelt. Waar leest men dat? Nergens, want het wordt niet gezegd (althans niet door de (weinige) vrouwelijke BB'ers van dit board).

Men klaagt over het gebrek aan vrouwelijke beoefenaars van de sport. Dat verbaast me niets. Wanneer je iets niet 'mooi' vindt, dan zeg je dat op een fatsoenlijke manier en anders hou je het gewoon voor je.

Dus dames, respect! Respect voor jullie dedicatie voor de sport. Ik hoop dat de juryleden het wel objectief beoordelen, de leden van dit BB board doen dat helaas niet.

Een van de beste posts van 2008.

Karma komt nog.
 
Respect voor vrouwelijke bodybuildsters hebben omdat ze hun vrouw zijn opgeven:scratch:
 
Respect voor vrouwelijke bodybuildsters hebben omdat ze hun vrouw zijn opgeven:scratch:
Laat nou maar, jij begrijpt het toch niet wat wij hier willen zeggen.

Maakt niet uit.
 
Laat nou maar, jij begrijpt het toch niet wat wij hier willen zeggen.

Maakt niet uit.

Ik begrijp het wel, maar deel je standpunt niet. Absolute toewijding, liefde voor je sport en ernaar leven is ook perfect mogelijk zonder zulke onnatuurlijke uitspattingen.
 
Ik begrijp het wel, maar deel je standpunt niet. Absolute toewijding, liefde voor je sport en ernaar leven is ook perfect mogelijk zonder zulke onnatuurlijke uitspattingen.

dan blijven ze gewoon/worden ze nooit groot en krijgen ze ook geen erkenning waar ze toch wel behoefte aan hebben sinds ze het podium opzoeken.
 
Zeg ik dat ik het mooi vind? Nee. Heb ik er respect voor? Ja, veel zelfs. Waarom? Omdat die vrouwen hun leven bezig zijn met het bereiken van hun doel en daar alles voor doen/laten. Ik weet zeker dat nog geen 1% van dit forum over dergelijke discipline en doorzettingsvermogen beschikt.

Dus ja, ze verdienen zeker respect, al helemaal in het opzicht van BB. Maar wat krijgen ze? De volle laag; het zijn maar lelijke, onvrouwelijke, AAS junks die de hele dag met een spuit in de weer zijn. Klinkt dit respectloos? Ja, en al helemaal op een BB board. Vervolgens met het slappe excuus dat vrouwen niet aan de AAS mogen zitten. Bah.

Er wordt bovendien gesuggereerd dat zij ontkennen dat AAS geen rol speelt. Waar leest men dat? Nergens, want het wordt niet gezegd (althans niet door de (weinige) vrouwelijke BB'ers van dit board).

Men klaagt over het gebrek aan vrouwelijke beoefenaars van de sport. Dat verbaast me niets. Wanneer je iets niet 'mooi' vindt, dan zeg je dat op een fatsoenlijke manier en anders hou je het gewoon voor je.

Dus dames, respect! Respect voor jullie dedicatie voor de sport. Ik hoop dat de juryleden het wel objectief beoordelen, de leden van dit BB board doen dat helaas niet.

SUPER POST!! :thumbs:
 
dan blijven ze gewoon/worden ze nooit groot en krijgen ze ook geen erkenning waar ze toch wel behoefte aan hebben sinds ze het podium opzoeken.

Inderdaad, zonder veelvuldig AAS-gebruik blijf je ver weg van het podium. Maar heb dan het lef om een kat een kat te noemen: je gaat er niet als een halve vent uitzien omdat je laag in bf zit.
 
Back
Naar boven