MuscleMeat

Female Bodybuilding (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Die stem, dit zijn echt geen vrouwen meer no offence:eek:
 
geil!!!!!! :heart:
 
dikke respect hoor maar doe me toch maar liever de dames fitnessklasse
 
dikke respect hoor maar doe me toch maar liever de dames fitnessklasse

bedoel je soms zo iets :eyebrow:
1088834385.jpg
 
Jullie kunnen wel raden welk bureaublad ik nu heb...
 
Ranzig..... Die fitness dames daarentegen.... :hornyna:
 
dikke respect hoor maar doe me toch maar liever de dames fitnessklasse

Niks respect!

Ranzig gewoon, vrouwelijke bodybuilders.Spieren is gewoon iets mannelijks, man met een rok en make-up ziet er toch ook niet uit??
Dit is precies hetzelfde, zoniet nog ranziger!
 
Niks respect!

Ranzig gewoon, vrouwelijke bodybuilders.Spieren is gewoon iets mannelijks, man met een rok en make-up ziet er toch ook niet uit??
Dit is precies hetzelfde, zoniet nog ranziger!

Hier sluit ik me volledig voor de volle 100% bij aan :)
Karma (teveel gegeven, krijg je nog tegoed van me !)
 
Beetje vreemd wat ze zeggen, een beetje aan het begin: "Rosemary practically lives on vitamines nutritional supplements..." terwijl ze met een zak pillen in d'r handen staat...
 
Is ook al eens voorbij gekomen ook. Maar blijft ****ed om te zien
 
Vrouwen + test = ranzig. Wel respect voor het harde werk, want het komt niet vanzelf!
 
Realiseren jullie niet dat er een aantal wedstrijd bodybuildsters op het forum zitten? Vrij respectloos tegenover hun, sommige opmerkingen van jullie.
 
Realiseren jullie niet dat er een aantal wedstrijd bodybuildsters op het forum zitten? Vrij respectloos tegenover hun, sommige opmerkingen van jullie.


inderdaad, die vrouwen moeten hard werken om dit te bereiken hoor, dat zou iedereen hier op het forum toch moeten weten
voel me zelf niet aangetrokken door het figuur maar ze krijgen echt wel dikke respekt van me!
 
Ik word gewoon misselijk van sommige opmerkingen hier. Ga toch weg dan, als je vrouwelijke bodybuilders niet kan aanzien. Dit is een BODYBUILDING forum, geen jip en janneke club.

Vrouwelijke bodybuilders verdienen net zoveel respect als de mannelijke en als het aan mij ligt verdienen ze meer dan mannelijke bodybuilders. Hun leven ergens voor, terwijl de rest van de ****ing wereld maar als schapen mekaar achterna lopen in hun 3 delig pak/mantelrok en zich uit lopen te sloven voor een ouwe zak met een toupet.
 
Ik word gewoon misselijk van sommige opmerkingen hier. Ga toch weg dan, als je vrouwelijke bodybuilders niet kan aanzien. Dit is een BODYBUILDING forum, geen jip en janneke club.

Vrouwelijke bodybuilders verdienen net zoveel respect als de mannelijke en als het aan mij ligt verdienen ze meer dan mannelijke bodybuilders. Hun leven ergens voor, terwijl de rest van de ****ing wereld maar als schapen mekaar achterna lopen in hun 3 delig pak/mantelrok en zich uit lopen te sloven voor een ouwe zak met een toupet.[/QUOTE]

waha so true :D
 
Back
Naar boven