AndroidHealthClinic

femara/ arimidex (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

animal1984

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 jan 2009
Berichten
371
Waardering
5
hoi ben in week 5 van men kuur en ben van plan om een anti e toe te voegen dacht aan arimidex op 0.25 mg per dag maar nu hoorde ik van van tante dat ze thuis nog een doosje femara heeft liggen(ze heeft een apotheek) dit kan ik gratis krijgen en de arimidex kost me 80 euro vor een doosje. ik heb begrepen dat femera een stuk sterker werkt dus wat zouden julie doen en op welke dosis zonden jullie de fe;ara zetten gr
 
hoi ben in week 5 van men kuur en ben van plan om een anti e toe te voegen dacht aan arimidex op 0.25 mg per dag maar nu hoorde ik van van tante dat ze thuis nog een doosje femara heeft liggen(ze heeft een apotheek) dit kan ik gratis krijgen en de arimidex kost me 80 euro vor een doosje. ik heb begrepen dat femera een stuk sterker werkt dus wat zouden julie doen en op welke dosis zonden jullie de fe;ara zetten gr

Welke kuur doe je dan?
 
inmiddels overleden ?
rip
 
sust 500 per week
primo 300 per week
proviron 25mg per dag

geen last van gyno of vocht maar heb van men eigen veel oestrogeen en dat hinderd om echt droog komen te staan
 
Wat zijn je waarden dan?
 
arimidex is goed genoeg. Femara is veel te zwaar voor enkel wat vocht, een echt schijtmidel.
 
mijn estradiol waarde is altijd een stuk boven de referentiewaardes laatst was het 85 terwijl de referentiewaardes tss 15 en 75 liggen en dit off cycle in een cycle met testo zullen deze wss nog hoger gaan. heb wel nooit last gehad van gyno of vocht(dit is ook genetisch wss zijn men borstklieren niet gevoelig voor oestrogeen.
men vetpersentage ligt altijd tss de 10 en 15 procent.
nu waarom ik een anti e wil nemen is omdat ik altijd zon softe look heb en hoop dat ik door die anti e wat harder/droger kom te staan
 
Je geeft zelf al aan dat je nooit last hebt van vocht dan gaat adex je geen hardere look geven hoor.
 
animal1984 geen last van gyno of vocht maar heb van men eigen veel oestrogeen en dat hinderd om echt droog komen te staan[/QUOTE zei:
Je pakt een megazwaar k*tmiddel (lees maar naar ervaringen) voor een piepklein probleem. Pak dan winny en kuur na met arofixen.
 
Je pakt een megazwaar k*tmiddel (lees maar naar ervaringen) voor een piepklein probleem. Pak dan winny en kuur na met arofixen.

nakuren met arofixen voor een winny kuur.......beetje overkill niet. Waarom geen proviron? Helpt niet bij iedereen maar baat het niet schaad het niet.
 
nakuren met arofixen voor een winny kuur.......beetje overkill niet. Waarom geen proviron? Helpt niet bij iedereen maar baat het niet schaad het niet.

Vergeleken met femara noem ik het geen overkill. Voordeel van winny is droog staan na je kuur maar nadeel is een cortisol piek na je kuur waardoor je vet aan (kan) gaan zetten en je massa sneller verliest. In tegenstelling tot nolva is arofixen goed om cortisol onschadelijk te maken.

Je hebt wel gelijk dat het iets overdone is allemaal want wat geeft dat vocht en een beetje vet nu in de winter.
 
zonder dikke lumps, extreem gezwollen kop of gewoon een grote vochtballon moet je zeker NIET aan de femara gaan!!
Femara is echt wel de laatste anti-e die ik nog zou nemen...

libidokiller numero uno
 
Back
Naar boven