MuscleMeat

femara goed of juist slecht?! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Smoothmold

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
6 nov 2003
Berichten
5.768
Waardering
6
He guys,

Het is mij nog steeds niet duidelijk of dit nu wel goed is of niet goed is om tijdens een kuur te gebruiken.
vb. kuurtje met boldenone + winstrol + femara. Niet flamen gelijk van waar is de test. Doel kuur:harder worden (vasculairder), 1 a 2% vet verlagen met cardio en dieet (ps. ik zit nu al rond de 9%), 3 a 4 kilo spiermassa.

Maar ik wil geen vochtrentensie hebben. Kan ik dan femara in een lage dosis gebruiken? Ik las namelijk in een post van Big Cat dat hij niet erg dol is op Anti-oestrogenen. Volgens hem worden de oestrogenen zo onderdrukt dat je in de nakuur een oestrogenenrebound krijgt. Waardoor de kans op gyno, vocht, vet juist wordt vergroot. Wat vinden jullie daarvan?

p.s. ik ben een leek dus misschien heb ik het wat krom geschreven maar you will get my point ;)
 
heb ooit een soortgelijke vraag gesteld hier. titel luidde: waarom arimidex?
moet je ff zoeken. lijkt mij (maar ik ben ook maar een leek, net zoals de meeste hier ;) ) en beetje te heftig voor jou doel.

maar misschien zijn er mensen die daar anders over denken
groet dennis
 
dennis999 zei:
heb ooit een soortgelijke vraag gesteld hier. titel luidde: waarom arimidex?
moet je ff zoeken. lijkt mij (maar ik ben ook maar een leek, net zoals de meeste hier ;) ) en beetje te heftig voor jou doel.

maar misschien zijn er mensen die daar anders over denken
groet dennis

Die post had ik gelezen maar daar wordt geen antwoord gegeven op mijn vraag ;)
Toch bedankt voor je input!
 
oke, dus je vergroot de kans op gyno met gebruik van een anti-oestrogeen als femera of arimidex bij een kuur van bijvoorbeeld oxy of test ent. niet?
 
oke, dan is het duidelijk!! Alleen vraag mij alleen af waarom Big Cat dan "tegen" anti-oestrogenen is ???
 
Ik neem nu femara in m'n kuur en kom 0% in vocht aan. Dit betekend voor mij op dit moment zeer trage gains...3/4 kilo in ruim een maand. Maar totaal geen last van gyno (normaal gesproken, zonder fem wel!).
 
Voordeel van proviron is ook nog eens dat je er lekker hard van wordt :)
 
Femara/Arimidex in een kuur met middelen als boldenone/winstrol is zonde van het geld.
 
Hahaha wat ben je toch ongeduldig! 4 kilo harde massa is klasse man. FF de knop omzetten en wennen aan langzamere maar echte massa!


Roy zei:
Ik neem nu femara in m'n kuur en kom 0% in vocht aan. Dit betekend voor mij op dit moment zeer trage gains...3/4 kilo in ruim een maand. Maar totaal geen last van gyno (normaal gesproken, zonder fem wel!).
 
Nu zijn er zoveel topics geweest over anti-oestrogenen, ook op dit board, dat ik zo langzamerhand niet meer weet wat nou juist is om te doen...
Aan de ene kant wil men geen vocht (niet in eerste instantie een probleem voor mij) en gyno (dus wel een probleem), en aan de andere kant wel zoveel mogenlijk aankomen.
Wat er gezegd wordt in het artikel van BigCat, is dat het probleem oestrogeen zich weer voordoet na beeindiging van de kuur/nakuur bij het gebruik van anti's. En dat probleem zou op te lossen zijn met clomid en nolva (waarvan ik dacht dat nolva juist slechts tijdelijk hielp). En dan heb ik het dus nu over (mijn probleem) gyno.
Mijn gains zijn idd niet spectaculair te noemen en daarom vraag ik me af wat nu echt het beste is??..
 
Elmo zei:
Hahaha wat ben je toch ongeduldig! 4 kilo harde massa is klasse man. FF de knop omzetten en wennen aan langzamere maar echte massa!

Ik weet het... :D
 
Dat vind ik een heel ongenuanceerde uitspraak. Waarom is dat zonde van het geld? Je moet gewoon de dosis aanpassen! Dan hoef je maar weinig te gebruiken en kost het bijna niks.

Vergelijking: een kuur lang 50 mg Proviron per dag kost evenveel als 1,25 mg Femara (Letrozol) per dag. En dan hebben we het niet over een lichte kuur!

Dus wat is nu duur?

Duur vind ik een week zweten om een kilo vet weg te trainen.


Leviathan zei:
Femara/Arimidex in een kuur met middelen als boldenone/winstrol is zonde van het geld.
 
Black Knight zei:
Voordeel van proviron is ook nog eens dat je er lekker hard van wordt :)

vraagje: Is proviron sterk androgeen? Als je aanleg hebt om acne te krijgen zal je hiervan naar alle waarschijnlijkheid ook acne krijgen? Toch?
 
zou eerst femara in mn kuur gaan gebruiken maar zit er toch weer sterk aan te twijfelen. Ik hou bijna geen vocht vast in mn kuren alleen een wat dikker gezicht en ik heb nooit last van gyno dus wat is het nut er dan van voor mij? niet veel naar mijn inzicht
 
Niet twijfelen Bro. Gewoon met een lage dosis beginnen. Je zou meer twijfel moeten hebben over AAS dan voor iets "gezonds" als Femara.

pampam zei:
zou eerst femara in mn kuur gaan gebruiken maar zit er toch weer sterk aan te twijfelen. Ik hou bijna geen vocht vast in mn kuren alleen een wat dikker gezicht en ik heb nooit last van gyno dus wat is het nut er dan van voor mij? niet veel naar mijn inzicht
 
Roy zei:
Nu zijn er zoveel topics geweest over anti-oestrogenen, ook op dit board, dat ik zo langzamerhand niet meer weet wat nou juist is om te doen...
Aan de ene kant wil men geen vocht (niet in eerste instantie een probleem voor mij) en gyno (dus wel een probleem), en aan de andere kant wel zoveel mogenlijk aankomen.
Wat er gezegd wordt in het artikel van BigCat, is dat het probleem oestrogeen zich weer voordoet na beeindiging van de kuur/nakuur bij het gebruik van anti's. En dat probleem zou op te lossen zijn met clomid en nolva (waarvan ik dacht dat nolva juist slechts tijdelijk hielp). En dan heb ik het dus nu over (mijn probleem) gyno.
Mijn gains zijn idd niet spectaculair te noemen en daarom vraag ik me af wat nu echt het beste is??..

Idd. Niet echt motiverend ook als je zo weinig aankomt. Zijn er mensen met ervaring die femera gebruikt hebben?
 
proviron is idd androgeen, het is een DHT, weet niet of je een verhoogde kans op acne zal krijgen met 50 mg pdg!? ik denk dat het dan wel mee zal vallen...
misschien dat iemand anders er wel ervaring mee heeft, heb zelf nooit last van acne gehad!
 
Het zijn wel echte gains. Je kunt jezelf natuurlijk ook voor de gek houden en het dubbele pakken maar dan wel de helft bestaande uit vocht. Ik vind 3 of 4 kilo's in een maand voor iemand van 104 kilo een uitstekend resultaat. Dat is 100 gram echte spier per dag. Nog 6 weken te gaan!


Juriaan zei:
Idd. Niet echt motiverend ook als je zo weinig aankomt. Zijn er mensen met ervaring die femera gebruikt hebben?
 
Back
Naar boven