AndroidHealthClinic

Fenoterol effectiever dan Clenbuterol

Bezoekers in dit topic

SnipeR

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
14 okt 2002
Berichten
5
Waardering
0
De beta-2-agonist Fenoterol bouwt meer spierweefsel op dan Clenbuterol, hebben Australische fysiologen ontdekt. De onderzoekers denken dat hun onderzoek duidelijk maakt dat voor de behandeling van spierverlies Fenoterol een beter kandidaat is dan het aloude Clenbuterol.

De Australiërs gaven hun ratten vier weken lang Clenbuterol of Fenoterol. De doses waren zo uitgekiend dat het aantal Clen- of Fenomoleculen even groot waren. Na de onderzoeksperioden vergeleken de onderzoekers de spieren soleus en extensor digitorum longus met elkaar.

Effect Fenoterol

Soleus : grootte 13 procent meer dan met Clen

Soleus : kracht 17 procent meer dan met Clen

Extensor: omvang 20 procent meer dan met Clen

Extensor: kracht 12 procent meer dan met Clen

Fenoterol verwijdt zoals alle beta-2-agonisten de luchtwegen. Volgens Taiwanese onderzoekers doet Fenoterol dat net iets beter dan Terbutaline, volgens al wat ouder onderzoek is het om het even. Volgens datzelfde onderzoek zijn de bijwerkingen van Fenoterol half zo krachtig als Clenbuterol.

Fenoterol is in Nederland op de markt als Berotec, een medicijn dat alleen op recept verkrijgbaar is.
De bijsluiter vind je hier :

http://www.cbg-meb.nl/IB-teksten/06546.PDF

iemand die meer weet over Fenoterol cq Berotec ? Verkrijgbaarheid ? Dosering ? Prijs ? Kans op echte ?

laat het mij dan gaarne weten
 
Test uitgevoerd op ratten, Clenbuterol is alleen bij dieren anabool bij mensen niet en zelfs katabool.

Fenoterol ken ik niet maar lijkt me in dezelfde catogorie te vallen SnipeR.

Groet Smalluser :thumb:
 
anabool ... katabool.. allemaal leuke woorden.. maar volgens mij is het anti Katabool! :P
 
leuke woorden

Schijnt bij mensen katabool te werken Hulk.

Zie deze thread maar eens. ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
Hahahaha dat zegt veel.. waar is het wetenschappelijke onderzoek?? ik zie alleen meningen.. dat doet me nix
 
Research bro ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by Hulk
Hahahaha dat zegt veel.. waar is het wetenschappelijke onderzoek?? ik zie alleen meningen.. dat doet me nix

Een beta 2 agonist verhoogt de cAMP in de cel via Gs eiwitten. cAMP koppelt het proteine kinase A en geeft het signaal tot het verwijderen van moleculen uit de cel. Bijgevolg, catabool. Bij laag lichaamsvetpercentage wordt het trouwens versterkt door adenosine, dat de het verbranden van vet zal remmen en het verbranden van spieren doen toenemen. Dit is gewoon basisfysiologie hoor, kan je een aantal boeken aanraden als je wil.
 
Tja.. het leuke onderwerp is dat er een hoop gezegt wordt.. tests worden verzonnen uitslagen vervalst..
Ik heb dus gelezen dat niet alle beta 2 anagonisten vetverbrandend werken.. Dan zie je dat Bijv de NeCeDo ook zegt dat Clen vetverbranding geeft en antikatabool werkt..

Maar goed dat er mensen zijn die de theorie kennen en daardoor de waarheid of een deel daarvan.. TNX..
 
beta 2 agonisten zijn vetverbrandend. beta 2 antagonisten hebben een omgekeerde werking. En ja, het is waar, er is veel conflicterende informatie. De necedo liegt ook niet, clen is anti-catbool en zelfs anabool. Alleen is dit niet zo in mensen.
 
Het NECEDO heeft toch altijd al een apparte mening gehad over supplementen en verboden middelen.......als je het necedo moet geloven, is de helft van dit board over enkele jaren doodziek of al begraven..........
 
Back
Naar boven