AndroidHealthClinic

Feyenoord-AJAX

Bezoekers in dit topic

Het is geen kunst te winnen van mijn clubje op dit moment. Feyenoord staat op losse schroeven, mijn dankzegging spreek ik uit naar het beleid. Wat moet het fijn zijn te kunnen voetballen als feyenoorder onder zo'n grote druk gepaard met zoveel frustratie en gekanker binnen de muren. Ik blijf Feyenoorder in hart en nieren, maar momenteel is niet alleen het voetbal maar ook het gevoel weg...Toch wel jammer...Er zullen drastische maatregelingen getroffen moeten worden, het duurt dus wel even eer dat Feyenoord er weer bovenop is.
 
Het is geen kunst te winnen van mijn clubje op dit moment. Feyenoord staat op losse schroeven, mijn dankzegging spreek ik uit naar het beleid. Wat moet het fijn zijn te kunnen voetballen als feyenoorder onder zo'n grote druk gepaard met zoveel frustratie en gekanker binnen de muren. Ik blijf Feyenoorder in hart en nieren, maar momenteel is niet alleen het voetbal maar ook het gevoel weg...Toch wel jammer...Er zullen drastische maatregelingen getroffen moeten worden, het duurt dus wel even eer dat Feyenoord er weer bovenop is.

idd dat gaat wel ff duren ja , de grootste club van nederland gaat even door het diepste dal..
 
Feyenoord moet idd maar eens nieuwe aankopen gaan doen, want dit slaat alles. 4-0 kan geen toeval zijn...feyenoord heeft met dit team gewoon geen kans goed mee te draaien. Om 1! voorbeeld te noemen, kijk wat ze gekocht hebben. De 3e spits van de ergste rivaal. Hoe dom moet je dan zijn?
 
karma van grolmus: De grootste club is Ajax no 1, zie begroting, toeschouwers, stadion etc. !!!!!!

komop zeg!!!! begin nou niet over de toeschouwers en helemaal niet over dat stadion :roflol:

en in mijn ogen is psv nog steeds de beste club van nederland
 
degelijke overwinning op een matige middenmotor. wat is hier zo bijzonder aan?
 
karma van grolmus: De grootste club is Ajax no 1, zie begroting, toeschouwers, stadion etc. !!!!!!

komop zeg!!!! begin nou niet over de toeschouwers en helemaal niet over dat stadion :roflol:

en in mijn ogen is psv nog steeds de beste club van nederland

Je hebt het echt niet goed begrepen hè! je hebt op 1 punt gelijk en daar heb je zelfs nog maar deels gelijk, het grootste stadion inderdaad, als men naar de toeschouwerscapaciteit kijkt is de Kuip groter(niet qua m3), helaas is dit besteed aan lege plekken bij jullie ow zo slim ingerichte Partere-tribunes..

Ajax blijft de grootste en de nummer 1..
 
Ik heb een uitgebreide samenvatting gezien, Ajax moest duidelijk met dubbele cijfers gewonnen hebben haha, wat was feyenoord zwak net een stelletje stijve planken die niet konden lopen. Even schoudertje zetten en ze vielen al om. Feyenoord deed me denken aan een degradatiekandidaat.
 
ja wat dacht je anders?
 
Beste Broeder,

Bent U daar nou zo trots op, Jodenbroeder? Winnen van een kreupele? Staat er niet in de Torah geschreven zorg te dragen voor de minder bedeelden, respect te hebben voor uw naasten. 4-0 is satanisch weinig relatief gezien. Wij hebben uw Jaweh aan onze zijde gehad en zo zijn we in deze magere tijd gespaard gebleven. Gezien onze toestand en het aantal spelers moet het Joodse volk zich schamen, het zijn immers de farizeeers die in het openbaar hun lof verkondigen. Een echte Jood zal dit binnenshuis doen, de kamer afgesloten voor de buitenwereld. Het zegt immers genoeg blij te zijn met het verslaan van een reeds verzwakte vijand.

Ons feyenoord kan niet spelen in een huisvesting dat ten gronde gaat omdat het niet proper gebouwd is in haar fundamenten. Het is wachten op een nieuw feyenoord, met nieuwe bouwstenen en een nieuwe verlosser, die onze hoeksteen zal zijn.

Amen

Bathi
 
Het was met die Jood achterin dat alles in het honderd liep!
 
Dat zeg ik...De joden spelen een spelletje met ons...
Wuhahaha:D Lol...Ja ach weetje ik kan er wel om lachen...Ben blij dat ik vandaag niet naar de Kuip kon...Dat geef ik toe...Wat een wanbeleid...Ik zou net zo gefrustreerd zijn geweest als de spelers...Nog wel erger...Het is gewoon een periode huilen...
 
idd ja niet verwonderlijk overigens
 
Dat zeg ik...De joden spelen een spelletje met ons...
Wuhahaha:D Lol...Ja ach weetje ik kan er wel om lachen...Ben blij dat ik vandaag niet naar de Kuip kon...Dat geef ik toe...Wat een wanbeleid...Ik zou net zo gefrustreerd zijn geweest als de spelers...Nog wel erger...Het is gewoon een periode huilen...

Vorige donderdag in Basel speelden ze dan wel goed? Of toch niet ;) ?
 
Dat zeg ik...De joden spelen een spelletje met ons...
Wuhahaha:D Lol...Ja ach weetje ik kan er wel om lachen...Ben blij dat ik vandaag niet naar de Kuip kon...Dat geef ik toe...Wat een wanbeleid...Ik zou net zo gefrustreerd zijn geweest als de spelers...Nog wel erger...Het is gewoon een periode huilen...

Ik weet niks van voetbal maar waarom Ajax joden ???
 
Feyenoord moet idd maar eens nieuwe aankopen gaan doen, want dit slaat alles. 4-0 kan geen toeval zijn...feyenoord heeft met dit team gewoon geen kans goed mee te draaien. Om 1! voorbeeld te noemen, kijk wat ze gekocht hebben. De 3e spits van de ergste rivaal. Hoe dom moet je dan zijn?

Die 3e spits van Ajax is anders wel een van de betere spelers van Feyenoord in mijn ogen.
Wij hebben Everton ;).. En waar loopt trouwens Biseswar? Pff, heb nu al zin aan 15 april :D
 
Vorige donderdag in Basel speelden ze dan wel goed? Of toch niet ;) ?

Iemand die depressief is heeft toch ook wel eens een manie. Feyenoord zit in een depressie, ik zeg niet dat ze niet goed kunnen spelen, maar dat in deze omstandigheden goed spelen meer een uitzondering is dan een regel. Go see the doctor;)
 
Back
Naar boven