XXL Nutrition

Feyenoord topic

Bezoekers in dit topic

DieNase

Forum therapeut
Elite Member
Lid geworden
14 mrt 2012
Berichten
4.245
Waardering
1.720
Lengte
1m88
Massa
90kg
Vetpercentage
14%
Heb gezocht maar niets gevonden. Laten we die 020ers in hun eigen topic laten gaarkoken en discussieer hier over die fantastische (sub)top club uit Rotterdam!

Allereerst: Rutte, Jay or Nai?
 
Laatst bewerkt:
nai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Waar komen joden toch vandaan!
Israel hier ver vandaan
wonen daar ook superjoden
ja daar wonen superjoden
vinden joden voetbal fijn
als ze maar voor ajax zijn!!!
 
Ga je moeder lekker pesten snotneus je hebt hier niets te zoeken.

---------- Toegevoegd om 14:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:07 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Dit topic miste ik nou ook al!
 
Pff Fred Rutten is nou juist de trainer die Feyenoord niet nodig heeft/past.
 
Pff Fred Rutten is nou juist de trainer die Feyenoord niet nodig heeft/past.

Nee echt he, had dan van Gastel of Gio een kans gegeven.
Heb zo´n vermoeden dat Rutten de winterstop niet haalt...
 
De laatste Nederlandse club die een Europese hoofdprijs gewonnen heeft.
 
Nee echt he, had dan van Gastel of Gio een kans gegeven.
Heb zo´n vermoeden dat Rutten de winterstop niet haalt...
Schijnt dat ze zichzelf nog niet klaar vonden voor het grote werk.

---------- Toegevoegd om 17:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:02 ----------

Waar komen joden toch vandaan!
Israel hier ver vandaan
wonen daar ook superjoden
ja daar wonen superjoden
vinden joden voetbal fijn
als ze maar voor ajax zijn!!!
Flikker toch op met dat joden gezeik.
 
Schijnt ook dat van Gaal bedankte, omdat Feyenoord eerder contact had gezocht met Adriaanse......niet dat ik het erg vind dat het van Gaal niet is geworden, maar wel vreemd als dat zo is gegaan.
 
In eerste instantie ben ik ook niet tevreden met Rutten. Maarja, laten we hem niet met zijn alle gelijk de grond in boren maar gewoon een kans geven. De meeste waren ook woest dat Koeman werd aangesteld. "Die geldwolf, mislukkeling, of wat dan ook". Die heeft Feyenoord er wel weer bovenop gebracht. We waren ook niet tevreden met Pelle en Guidetti in het begin, laat ik daar al helemaal niks over zeggen. Laten we hopen dat Fred het voor elkaar krijgt met deze beperkte middelen en omstandigheden.
 
Lijkt me eerder dat van Gaal bedankte omdat hij gewoon nog op een hoger niveau trainer kan worden. Tottenham wou van Gaal natuurlijk ook al als trainer maar hij koos voor Nederlands elftal, tjsah waarom zou je dan naar Feyenoord gaan..

Rutte was ook niet mijn eerste keus maar ook die vent verdient een kans en Feyenoord heeft ook niet zo veel meer te willen aangezien de selectie nou ook niet fantastisch is.
 
Schijnt dat ze zichzelf nog niet klaar vonden voor het grote werk.

---------- Toegevoegd om 17:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:02 ----------


Flikker toch op met dat joden gezeik.

Maar er mag wel over FN gesproken worden in het Ajax topic :roflol:
 
Maar er mag wel over FN gesproken worden in het Ajax topic :roflol:
Gesproken is wat anders dan die joden liedjes. Heb er sowieso al een tyfus hekel aan dat die gasten zichzelf joden noemen.
 
Gesproken is wat anders dan die joden liedjes. Heb er sowieso al een tyfus hekel aan dat die gasten zichzelf joden noemen.

Haha 010, 010. Alleen maar haat en afgunst.

---------- Toegevoegd om 17:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:53 ----------

https://www.youtube.com/watch?v=1FVCfUcv51M

Was een mooie wedstrijd toen

---------- Toegevoegd om 18:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:56 ----------

http://www.dumpert.nl/mediabase/6587566/52dfa857/so_you_think_you_can_tokkie.html
 
Back
Naar boven