XXL Nutrition

Feyenoord topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

En jongens, begint de spanning alweer een beetje toe te nemen? :)

De spanning in Rdam en omgeving is wel merkbaar.... verwacht een veldslag in- en wellicht ook buiten het veld.
 
Wat een onzin. Morgen misschien een paar kleine incidentjes, verder gebeurt er niks.

Ik zeg ook niet dat er iets gaat gebeuren vriend, meld alleen dat de spanning merkbaar is. ;)
 
Alles en iedereen staat op scherp.
Maar denk niet dat het tot een confrontatie kan komen, tussen de harde kern van Feyenoord en de messentrekkers van Roma, daarvoor is er veel te veel politie op de been morgen..
 
Kazim uitgevallen :(. Spel was toch gebaseerd op hem zonder echte vleugels. Livebetje Roma -0.25 gepakt maar.
 
Man man man wat gebeurt er nu weer

---------- Toegevoegd om 22:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:23 ----------

Gaat weer een hoop geld kosten voor F.
 
Waarom is de wedstrijd precies gestaakt?
Na die rode kaart liep die mafketel van een scheids met krokodillentranen van het veld af.
 
Trieste scheids, maar gelet op de eerdere gele kaarten van bijvoorbeeld Clasie verbaast deze rode mij eigenlijk niet eens.
 
Denk dat de UEFA scheids heeft aangespoord om mits mogelijk, feyenoord eruit te laten vliegen.
 
Waarom is de wedstrijd precies gestaakt? Na die rode kaart liep die mafketel van een scheids met krokodillentranen van het veld af.
Plastic beker met bier tegen het been van de grensrechter.


Belachelijke vertoning van de scheids...
 
fans zijn weer eens te achterlijk voor woorden, ik snap wel dat er zeker na die rode kaart wat emoties loskomen maar bij de 0-1 werd er ook allemaal zooi gegooid, dat kan gewoon niet man.
 
fans zijn weer eens te achterlijk voor woorden, ik snap wel dat er zeker na die rode kaart wat emoties loskomen maar bij de 0-1 werd er ook allemaal zooi gegooid, dat kan gewoon niet man.
Mee eens.

---------- Toegevoegd om 22:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:47 ----------

niet omdat er uefa mafia gescandeerd werd?
Dit is de verklaring die radio rijnmond gaf na afloop van de wedstrijd.
 
Mee eens.

---------- Toegevoegd om 22:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:47 ----------

Dit is de verklaring die radio rijnmond gaf na afloop van de wedstrijd.

ja had het erop staan en rode kaart en direct erna hoorde ij uefa mafia enkele seconden later liep iedereen van het veld af..
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Rutten dus weg aan t eind van t seizoen. Wat moet Feyenoord doen? Nu gelijk stoppen en t stokje overgevan aan JP en Gio? En wie moet het volgend jaar doen? Ook JP en Gio? Dat lijkt mij iniedergeval de beste optie, kennen die jongens door en door..
 
Back
Naar boven