Fitness Seller

ff advies gevraagd

Bezoekers in dit topic

malacoesa

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
28 jan 2008
Berichten
589
Waardering
5
Ik merk dat mijn borst en armen achterlopen t.o.z van de rest dus wou mijn schema veranderen en de nadruk leggen op deze groepen.
Wat denk je hiervan?

ma; armen en borst/benchpress 4x8/flys 4x8/bicep curl 4x8/bicep met stang 4x8/skullcrusher 4x8/tricep pull down 4x8
di;martial arts
wo; benen buik rug/ squat 4x8/ chin ups (wide grip palms outside) 4x8/ buikspier lesje meedoen
do;martial arts
vr;armen borst/ dumbbell press 4x8/ incline benchpress 4x8/ chin ups (palms inside)/ zittend dumbbells/ tricep extension 4x8/ dips 4x10

Dit schema wou ik weer 6 weken gaan doen voor de variatie, er zit minder been in omdat ik ivm martial arts wat meer mijn benen rust wil geven en lenigheid er weer in moet brengen. De GVT 10x10 squats zorgden voor 3 a 4 dagen spierpijn en dat was lastig rekken en trappen!

Ik ben benieuwd naar eventuele aanvullingen of adviezen.
 
Met dit schema gaat de verhoudingen rug/borst idd snel veranderen ten voordele van borst. Vooral ook omdat je rug bijna niet getraind wordt.
 
Ik heb net 6 weken de GVT gedaan, ik wil dus nu weer wat meer gewicht maar minder setjes vinden jullie dat een goed idee?
 
Veranderen van trainingschema kan nooit kwaad.
Je zorgt ervoor dat er geen gewenning optreedt en verder "leer" je je lichaam beter kennen. Natuurlijk iedere week veranderen leer je nauwelijks iets van, 6 weken lijkt mij prima.
Verder om je achterstand van borst+armen terug in te halen, ik weet er zelf niet veel over maar ken een aantal mensen (2 :P) die dan massa training doen met hetgeen dat achterloopt en kracht met de rest. Het klinkt logisch maar ik zou niet weten of het ook echt werkt.
 
Veranderen van trainingschema kan nooit kwaad.
Je zorgt ervoor dat er geen gewenning optreedt en verder "leer" je je lichaam beter kennen. Natuurlijk iedere week veranderen leer je nauwelijks iets van, 6 weken lijkt mij prima.

Als je gewicht blijft verhogen zoals het hoort treed er ook geen gewenning op.
 
zou qua hoeveelheid 4x8 goed zijn?
 
Als je gewicht blijft verhogen zoals het hoort treed er ook geen gewenning op.

Gewicht verhogen is iets dat standaart moet, je lichaam kan verder ook gewend raken aan de schema. Zowiezo hoe lang kan jij iedere week gewicht blijven verhogen zonder fails?
 
Veranderen is goed maar je traint imo te veel op 1 dag als je borst en armen wilt benadrukken doe dan op 1 dag biceps triceps en op 1 dag borst en traps.

oefeningen ook wat door elkaar, probeer even een goed basisschema te maken.

succes.

d
 
Back
Naar boven