Fitness Seller

ff benchen

Bezoekers in dit topic

Dat is ook de reden dat vaak geadviseerd word om je duimen "om" de stang te doen.

Als ik het goed gezien heb rolde de stang uit z'n handen.

Grtz
 
:eek!: tering was een lozer
die heeft vast een paar ribben gebroken
 
Pain is only the weakness leaving the body :D .
 
Die zal er niet goed van geweest zijn :D
 
'k zou tni graag meemaken zoiets.
gelukkig ben ik ook zo dom niet.
 
bedoelen ze dat met:

no pain no gain?
 
Dat is ook de reden dat vaak geadviseerd word om je duimen "om" de stang te doen.

Als ik het goed gezien heb rolde de stang uit z'n handen.

Grtz

Een grote vent bij mij in de gym zei als je de duim eromheen doet, datje dan minder kracht kan zetten.


OT: Pijnlijk! :o
 
voor mij anatomie is het ook beter om duimen er af te houden en me handen lichterlijk naar buiten te draaien.. Ik voel me borst zo beter en me schouder doet geen pijn meer!!! Jongen van het filmpje moet geconcentreerder te werk gaan imo, hij ploft maar een beetje da ding snel uit da rek..
 
Holy Shit, dit is echt shocking. Durf hem geen tweede keer meer te zien :(
 
Damn, dit heb ik dus een keer voor mijn ogen zien gebeuren met 100kg.
Het aanzicht alleen al deed me direct verkrampen van schrik, maar gelukkig sprong hij direct op!
 
My friend posted this ... I am the guy getting crushed. Amazingly, I walked away only bruised. It wasn't too much weight (it was 305lbs, personal best is 340lbs). My grip is to blame, not my spotter. I've used the thumb-under grip since I started lifting in high school. Needless to say, I've switched to the wrap around thumb grip.

ziehier zijn eigen reactie
 
****ing hell.

Heb ook een keer een gast gehad die m op zn gezicht liet vallen. Was gelukkig niet enorm veel gewicht, wel genoeg voor veel scheuren en veel hechtingen.
 
Back
Naar boven