MuscleMeat

Ff een picca dan (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dylan

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
207
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
80kg
Vetpercentage
10%
Ik ben de laatste tijd niet meer zo actief op dit board ik lees af en toe wel mee maar ik heb het gewoon druk met studie en alles.. Trainen dus ook :p

Maargoed, ik post toch maar ff een picca dan weten jullie ook wie ik ben.. misschien zijn er nog mensen die me nog van het oudere board kennen. Ff mijn stats:

Trainende sinds sept '01
Gewicht toen > 56kg
Gewicht nu > 75kg

Vetpercentage +- 15%

Ik hoef jullie denk niet te vertellen hoe dat er uit zag die 56kg dat was echt belabberd.. de eerste 3 maanden heb ik toen echt een sprint gemaakt kwa gewicht vooral ook door overvloedig veel te eten. ;)

Naja als er vragen zijn hoor ik het wel.. Keb geen picca van een pose ofsjow misschien komen die nog.

[Abeelding niet meer beschikbaar]


Misschien nog ff een editje... Ik train sinds de laatste 6-7 maanden 4 tot 5 keer per week. Ohja, en tot nu toe is er nog geen sprake geweest van AAS :p
 
Keep up the good work, going strong boy:thumb:
 
Hee, goed joh! :thumb: 56 kg geweest .. Hoe lang ben je dan, als ik vragen mag? Mijn vriendje weegt maar 52 kg, die jongen eet ook veel te weinig en ik probeer hem aan het vreten te krijgen ... Zo'n foto als de jouwe zal hem vast motiveren om ook wat aan zijn gewicht te gaan doen! :)
 
Ik ben 1.80
 
Ziet er naar uit dat je goed vooruit gaat bro, keep growing!
 
Originally posted by Dylan
Ik ben 1.80
Dan had je waarschijnlijk ongeveer hetzelfde postuur als mijn vriendje nu, want die is 1.75m. Ik zal het hem binnenkort eens laten zien :)
 
Je hebt het wel zitten hé wateen, met je vriendje. Je hebt hem toch al verteld dat je aan bodybuilding doet?!
Als ie dan niet wegloopt zit je goed... ;)

Nice pic, Dylan, je bent wat mensen zouden omschrijven als 'licht atletisch gespierd'. Vrouwen vinden dat wel tof zegt men...
Gewoon lekker verder trainen, je bent al goed bezig en hebt blijkbaar niet teveel moeite om die borst te laten groeien.
 
Originally posted by Big Byron
Je hebt het wel zitten hé wateen, met je vriendje. Je hebt hem toch al verteld dat je aan bodybuilding doet?!
Als ie dan niet wegloopt zit je goed... ;)
Hij heeft (met een dikke knipoog) gezegd dat ik niet sterker mag worden dan hem (nu ong. even sterk) ... Mja, volgens mij zei ie het toch als een boer met kiespijn, zou ie het ECHT niet leuk vinden. Mannen! :rologen: Mja, hij weet ook wat de oplossing is .. vreten en trainen. Aangezien hij als man zo ongeveer 10x zoveel test heeft :( , sjeest ie me dan direct voorbij, hoe hard ik ook train en vreet :-/ Dat zie je hier wel, je denkt toch niet dat ik in een jaar 20 kg aankom, terwijl ik ook met ondergewicht begonnen ben? In 5 jaar waarschijniljk, als ik hard werk :(
 
Originally posted by Big Byron
Nice pic, Dylan, je bent wat mensen zouden omschrijven als 'licht atletisch gespierd'. Vrouwen vinden dat wel tof zegt men...
Men zegt het ... LOL, waarom denk je dat ik mijn vriendje aan het vreten/trainen wil hebben! Echt niet omdat ik zo graag wil dat ie sterker wordt dan ik hoor, al zal dat helaas een niet te voorkomen bijverschijnsel zijn ;) Waarom kunnen mannen nou niet gewoon, net als vrouwen, mooi worden met vet (juist genoeg, op de juiste plaatsen), dan is dat hele probleem de wereld uit :D
 
En toch vind ik die slanke mannen wel mooi, tenminste.. als ze ook sterk zijn. Bijv fietsers of hardlopers.
Die foto van Diver, daar op die racefiets, daar gaat mijn hart wat sneller van kloppen hoor..
Deze foto hier van Dylan.. vind ik echt een voorbeeld van een mooie jongen.. lekker gespierd, maar niet overdreven. Geweldig joh, waar woon je .. heb je al een vriendin? :p
 
Originally posted by Big Byron

Nice pic, Dylan, je bent wat mensen zouden omschrijven als 'licht atletisch gespierd'.

Wtf? Licht atletisch gespierd?
Atletisch = licht gespierd, dus je zegt nu dat ik licht licht gespierd ben oftewel heel licht... ???

Nou FIJN:mad:
 
Originally posted by Esperantisto
En toch vind ik die slanke mannen wel mooi, tenminste.. als ze ook sterk zijn. Bijv fietsers of hardlopers.
Die foto van Diver, daar op die racefiets, daar gaat mijn hart wat sneller van kloppen hoor..
Deze foto hier van Dylan.. vind ik echt een voorbeeld van een mooie jongen.. lekker gespierd, maar niet overdreven. Geweldig joh, waar woon je .. heb je al een vriendin? :p

Ik hou van jouuuu :p
Nee ik heb geen vriendin en woon in noord-brabant :D
 
uhm ik moet wel zeggen dat ik me te pletter vreet soms om aan te komen... En dat is meestal wel veel junkfood :P
 
Originally posted by Dylan


Wtf? Licht atletisch gespierd?
Atletisch = licht gespierd, dus je zegt nu dat ik licht licht gespierd ben oftewel heel licht... ???

Nou FIJN:mad:
??? Denk dat ie bedoelt: licht atletisch gespierd vs zwaar (bodybuilder) gespierd. Heel licht gespierd is wat je was op je oude gewicht ;)
 
Originally posted by Dylan
uhm ik moet wel zeggen dat ik me te pletter vreet soms om aan te komen... En dat is meestal wel veel junkfood :P
Dat wordt nog het grootste probleem voor hem (niet het junkfood, maar het vreten). Hij eet NOG langzamer dan ik, en laat de helft van zijn bord liggen. Kan ook zijn omdat ie vind dat ik niet kan koken ... ??? (we hebben niet echt dezelfde normen en waarden wat eten betreft, voor hem is het aardappelen wat de klok slaat en voor mij rijst). Nee, als ik bij hem eet, is het precies zo, er is echt iets mis met zijn eetlust :(

edit: de helft van wat OP zijn bord ligt, natuurlijk :rologen: ;)
 
Pas maar op met junkfood... mijn broer was altijd heel slank, toen ging hij niet meer op zijn eten letten en werd dik..maar hij sport niet.. da's het verschil. Nu heeft hij ondanks dat hij veel te weinig eet, toch nog steeds een buikje..
Dus.. het soort eten is toch best heel belangrijk.. vooral veel eiwit en vet eten, maar matig de hoeveelheid KH en veel verse groenten eten hoor! Hier spreekt een overtuigde keto-lijner!

Dylan, als jij een ECHTE ecto bent.. dan hoef je je om een buikje geen zorgen te maken, dat lijn je er zo van af.. heb je al ooit van een ABCDE-dieet gehoord.. wateengedoe2 kan je er van alles over vertellen.

enne.. waar in Noord-Brabant misschien? Mijn broer woont in Boxmeer/Sambeek aan de Maas... dusse.. ;) .. maar helaas jij bent piep en ik ben eh, een gerijpte vrouw!
 
Originally posted by Esperantisto
Dylan, als jij een ECHTE ecto bent.. dan hoef je je om een buikje geen zorgen te maken, dat lijn je er zo van af.. heb je al ooit van een ABCDE-dieet gehoord.. wateengedoe2 kan je er van alles over vertellen.
Euh, dat van die ABCDE trek ik hierbij ff terug. Het is me niet goed bevallen (eigen schuld, ik was te lui om steeds elke 2 weken een ander dieet te doen, en toen ben ik zonder nadenken overgegaan op een onderhoudsdieet. Resultaat: geen greintje gewicht erbij in 1,5 maand :mad: ). Enne, echte ecto, dacht het niet met 19 kg erbij in 1 jaar. Gewoon ondervoed geweest, denk ik. Kon jij ook zo goed je hongergevoel wegdenken, of wegmaken met 1 klein snoepje o.i.d., Dylan? Dat kon ik helaas prima, en mijn vriendje doet het nog steeds zo. Zegt ie dat ie honger hebt, geef ik hem een chocoladeletter .. Breekt ie er een klein stukje af en laat de rest liggen :rologen: . LOL, ik heb de rest van die letter er ingepropt bij hem :D :evil:
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by wateengedoe2

Dat wordt nog het grootste probleem voor hem (niet het junkfood, maar het vreten). Hij eet NOG langzamer dan ik, en laat de helft van zijn bord liggen. Kan ook zijn omdat ie vind dat ik niet kan koken ... ??? (we hebben niet echt dezelfde normen en waarden wat eten betreft, voor hem is het aardappelen wat de klok slaat en voor mij rijst). Nee, als ik bij hem eet, is het precies zo, er is echt iets mis met zijn eetlust :(

edit: de helft van wat OP zijn bord ligt, natuurlijk :rologen: ;)
Ga met hem wandelen.. frisse buitenlucht doet goed. Is romantisch ook nog. Laat hem vaker op een dag eten.. niet drinken van te voren, dat neemt de eetlust weg.. eh.. Dylan, wat doe jij om meer te eten? Gewoon vaak neem ik aan...
Zelf ben ik trouwens de laatste tijd erg gek van kwark.. daar zit ongelooflijk veel eiwit in en maar weinig kcal, met een flinke hoeveelheid slagroom en vers of ingeblikt fruit jaag je de hoeveelheid kcal onmiddellijk omhoog en het wordt een verrukkellijke en goedkope weightgainer... voor mij als lijner dus alleen zoetstof en kokos plus slagroom.

Het grote voordeel is dus dat het behalve goedkoop ook vloeibaar is.. dan kun je veel meer eten verstouwen dan wanneer het vast is.. daarom is frisdrank (ongeschikt wegens lage voedingswaarde) ook zo'n calorieënbom.
 
Laatst bewerkt:
Haha, hij heeft enkele malen de Nijmeegse gelopen en is ermee gestopt, omdat 4x50 km zo weinig voorstelde .. Heeft niet echt geholpen om hem aan te laten komen, raar he! :D
 
Back
Naar boven