XXL Nutrition

Ff een picca dan (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik bedoel ook... wandelen, korte stukjes.. :D en vaak stilstaan weet je voor mond-op-mond beademing!!!
 
:flipoff: Nee, ik wou gelijk een ommetje langs Utrecht en Arnhem maken, wat dacht jij! :D
 
Poeh .. Tja toen ik begon met fitnessen zat ik in de bajes dus das een hele andere context. Ik had toch geen **** te doen dus dacht ik dan maar fitnessen heb ik nu alle tijd voor ;).

Voor ik het wist had ik de smaak te pakken wat mij thuis niet lukte na al enkele malen lid geweest te zijn van de sportschool. Ik at daar naast een warme maaltijd een heel brood per dag op... Dat was echt savonds gewoon boterham na boterham naar binnen werken. En toen yoghurt erbij paar keer per dag. Na een paar maanden was ik al 10 kilo zwaarder. Dus dat liep wel los. Maar ja het groeit allemaal steeds langzamer :p

Kijk je die vriend van je moet er gewoon wat voor over hebben en echt gespierd WILLEN worden en daar ook iets voor willen doen. Als jij nou gewoon lekkere dingen voor m klaarmaakt en voor zn neus zet en m NIET laten snoepen zal het wel goed komen denk. Snoep stilt de honger heel erg ook is het maar 2 snoepies en bovendien kom je er geen **** van aan. Neem m dan wel mee naar de sportschool want voor je het weet is die maag zo uitgerekt dat ie zich total loss vreet en een echte vetzak word.

Ik ben al sinds mei een vrij man zeg maar en ik heb wel op mn voeding gelet maar de laatste tijd heb ik daar geen zin in ik wil gewoon eten waar ik zin in heb :p.
Maar daarnaast drink ik wel shake'jes ensjow en uhmm naja veel melk wel en ei dat ook wel veel en Vifit want da verkopen ze op me school en das wel jummi :D
 
Wow, 19 kilo erbij in 1 jaar! Goede progressie:thumbup:
 
Originally posted by Dylan


Wtf? Licht atletisch gespierd?
Atletisch = licht gespierd, dus je zegt nu dat ik licht licht gespierd ben oftewel heel licht... ???

Nou FIJN:mad:
Had je ff verwacht dat we jou tot bodybuilder van het jaar zouden verkiezen dan?
Nee dus, je bent goed bezig en met zo'n vooruitgang zal je het zwaar gespierd wel halen als je wilt hoor.
Alleen nu nog niet, ff doorbijten. Enneuh, atletisch is weldegelijk een compliment en *niet* gelijk aan licht (al eens een 100m sprinter gezien?).

Wateen, tja, heb je dan een heel forum vol gespierde gasten en dan doe je er niets mee... :p
 
Originally posted by Big Byron
Had je ff verwacht dat we jou tot bodybuilder van het jaar zouden verkiezen dan?

Ja zoiets :D
 
weg2 en espi kunnen een eigen kletsforum beginnen.
ziet er goed uit dylan
 
Originally posted by bestoldschool
weg2 en espi kunnen een eigen kletsforum beginnen.
lol toch nog een vrouwenboard dan :D
 
ja.. liep ff uit de hand .. lijkt nl. als 2 druppels water op de draad in voeding over hoe je meer kunt eten. Alleen daar geef ik geen advies mond-op-mond beademing te doen :p
 
Snoep stilt de honger zeker niet !

het zorgt voor een tijdelijke insuline piek waardoor je daardoor alleen maar meer honger krijgt door een onbalans in je bloedsuiker.
 
Goede voorruitgang, Dylan
Toppie
:thumb:
 
Mooie vooruitgang, 19 kilo in een jaar is zeker niet verkeerd ik hoop het ook te bereiken. Ik ben ook met ongeveer jouw gewicht begonnen, ik woog 55 kilo enkel ben nog niet zo lang bezig als jou.
 
Gaat goed Dylan, als je op dit tempo blijft doorgroeien belooft dat wat!
 
Ik vraag me iets af...
Heeft Dylan gebruikt(annabol?)? Ik bedoel je kunt maar 3KG pure spiermassa per jaar aankomen heb ik ergens gelezen.

Misschien kan iemand me dit vertellen?
 
Nee Dylan heeft niets gebruikt.
 
Originally posted by Zwier
Snoep stilt de honger zeker niet !

het zorgt voor een tijdelijke insuline piek waardoor je daardoor alleen maar meer honger krijgt door een onbalans in je bloedsuiker.

Dus als ik snoepjes eet met veel suiker erin zoals zuurtjes of lollies of iets in die richting krijg ik dan honger?
 
Jup een korte tijd later zal je extra veel honger krijgen en nog meer willen snoepen.
Je wil dan de lage bloedglucosespiegel terug omhoog krijgen maar eigenlijk beland je alleen maar in een vicieuze cirkel.
 
Hoi Dylan,

Kan ik eens emailen met jou hoe je dit voor elkaar gekregen hebt? Ik ben 23 jaar, 1.83m en weeg 63KG. Ik zou graag wat meer de richting van jouw gewicht op willen en je foto ziet er ook niet verkeerd uit :).

Ik hoor het wel van je, in iedergeval toppie dat resultaat.
 
Goe bezig Dylan

keep up the good work
 
Back
Naar boven