- Waardering
- 3

wie weet het antwoord hierop is rust dan helemaal niet zo belangrijk (ik denk van wel maar

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat was de theorie van Lamarck, nl. dat giraffen zo'n lange nekken hebben, omdat ze steeds verder moesten reiken naar boomblaadjes. Alleen dat is niet erfelijk, net als door training ontstane grote spieren (of dat trainen nou de bijl of de schop hanteren is, of training in de sportschool, maakt niet uit). Darwin had gelijk, alleen door natuurlijke selectie kon die lange nek van giraffen ontstaan, dus als er nou 100 generaties boeren afhankeljk zijn van hun grote spierballen voor hun overleving, dan ga ik het nog eens geloven. En vergeet niet, dat wij Nederlanders/Belgen eigenljk stuk voor stuk van minder dan 5 generaties terug nog van boeren afstammen (ik slechts 1 generatie terugOriginally posted by xerxes
Mijn aantwoord dat ze generatie op generatie zwaar arbeid verrichten en hun spieren toch wel anders was dan die van BB.
Ik denk het ook . Bijv. bouwvakers hetzelfde laken een pak.Originally posted by Bodyman
daar kan ik het toch niet helemaal mee eens zijn, die mensen (naar mijn mening) werken hard gebruiken daarbij uiteraard spieren en eten en slapen veel en daardoor groeien ze gewoon!!!!
Originally posted by Floyd
onderarmen van bv een glazenwasser, whehehe, gruwelijk. Weet je wat het is Geoffke, je pist ze omver wat betreft spiermassa, maar qua kracht en/of spieruithoudingsvermogen, wil je niet eens weten hoe hard je dan omver wordt 'gepist'.
Een beetje verhuizer heeft een kracht in zijn klauweh, doe je helemaal niks tegen.
Originally posted by Reinier
Ik denk dat dat wel meevalt, echt gespierde mensen trainen gewoon. Ik denk bovendien dat tussen de echte arbeiders meer bodybuilders zitten dan tussen de mensen die op kantoor zitten.
nou bedankt!Originally posted by Reinier
Ik denk dat dat wel meevalt, echt gespierde mensen trainen gewoon. Ik denk bovendien dat tussen de echte arbeiders meer bodybuilders zitten dan tussen de mensen die op kantoor zitten.
kwestie van lange armenOriginally posted by Floyd
Klopt, maar ik vraag me dus af of 'echt gespierd' en 'echt sterk' hetzelfde is..... Ik ken een paar verhuizers, die geef je geen cent, maar pakt wel zonder problemen een Miele wasmachine in zijn eentje van de zolder naar beneden. En die gozer is dun.
Leuke signature heb je!Originally posted by ErEf
nu zit ik achter burootje. als it-er en da's best wel handig als je in je eentje een zware server bovenin een rack tilt die ze net met z'n 2-en komen brengen![]()
Originally posted by Reinier