MuscleMeat

FF een vraagje over de houthakkers (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by soulreaver


HEY!! wat is er mis met kantoor?? Alleen maar beter voor je training :) hele dag fysiek rust en 's avond beulen..
Ja, en de training is weer goed voor op kantoor, want ik merk dat ik als vanzelf fatsoenlijk recht (met rechte ipv bolle onderrug) zit. Dat hield ik anders geen dag vol, met als gevolg vooroverhangende schouders en veel last van RSI. Die RSI is bijna weg :) (ook dankzij onderarmoefeningen)

En over kantoor: ook gelijk toegang tot internet, altijd leuk om op dit board te kunnen schrijven ;)
 
ze zeggen ook altijd tegen mij :wel handig,zwaar werk en dan trainen.
groei je toch harder denk ik.
maar juist kantoor baan dat 'relatief' licht is lijkt mij juist beter.
je hebt meer tijd om te herstellen.
als ik goed zwaar heb getraind,en de volgende dag weer zwaar moet tillen/trekken en slepen met die grote zware ppen doet het mij wel eens goed pijn in de schouders en borst of armen.
dan weet ik zonet nog niet of het allemaal wel zo goed is voor mijn lichaam.
je weet immers ook wel dat je s'avonds weer staat te beulen in de sportschool.
hoezo rust.....???
:bawling:
 
Ik denk dat dat best nog zou kunnen kloppen, de hele dag verhuizen na een zware rugtraining voelt gewoon niet bepaald goed, of het slecht is voor de opbouw, dat weet ik niet, maar wel slecht voor het herstel, en dus toch met opbouw.....
 
ja en toch komt dat een beetje overeen met die houthakkers en die groeien toch ook constant, oke ze zullen niet trainen in een sportscool en daarnaast werken, maar dat hakken vindt ik al een flinke training opzich.
 
Back
Naar boven