Fitness Seller

ff hulp nodig

Bezoekers in dit topic

NightStalker

Advanced Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 jun 2006
Berichten
1.075
Waardering
7
Ik ben sinds 3 weken terug begonnen met trainen, want ik moest 3maand rusten wegens problemen met mijn schouders (die ik al een jaar heb). Nu is alles al stukken beter, trainen verloopt vlot, maar moet het nog altijd opbouwen.

Ik ging wegens persoonlijke problemen even off blijven (geen AAS meer). Maar ben nu toch aan het twijfelen. Ik zou liefst zo weinig mogelijk mijn AXIS onderdrukken (en zeker geen deca/trenbolone nemen). Ook zou ik niet TE veel massa willen bijkomen, wil er dus gewoon harder/droger uitkomen, met natuurlijk massawinst (maar hoeft niet te veel te zijn).

Ik ben ook sinds paar weken terug bezig met de HGH (8iu EOD) en IGF1 (50mcg EOD). Eerst had ik een oral only in gedachte (winny of t-bol), maar omdat ik er gh bijneem, lijkt het me best om er toch test bij te nemen.

ik had zoiets in gedachte:

week 1-12: 150mg test prop EOD
week 1-4: 4iu slin PWO(opbouwen tot 8/10)
week 9-12: 8/10iu PWO slin
week 5-8: 50mcg IGF EOD
week 1-??: 8iu gh EOD

Ik zou liever voor de test e gaan, maar dat zorgt ook voor wat meer vocht wat ik liever zou gaan vermijden!

Zou ik mss tijdens de kuur de gh hoger gaan doseren? Of zit 8iu voorlopig nog goed. Mss zou ik er nog winny bijgooien ook, maar heb echt enorm snel last van puistjes (die bijna niet weggaan en dus echt maanden blijven staan!). Het is ook de eerste keer dat ik slin zou gaan gebruiken!



Iemand mss wat tips ofzo? Ik zou er binnen een maand (of mss toch wat langer, hangt beetje van de schouder af)
 
Test e met wat Mast e (lage dosering) zou misschien dat extra beetje vocht minder kunnen zijn zonder dat je prop hoeft te gebruiken. (als je hierbij niet teveel last krijgt van acne)

8iu is prima, ik zet dan wel altijd 4x2iu per dag dit omdat de halfwaarde zo kort is.

Slin bouw je wel op?
 
Test e met wat Mast e (lage dosering) zou misschien dat extra beetje vocht minder kunnen zijn zonder dat je prop hoeft te gebruiken. (als je hierbij niet teveel last krijgt van acne)

8iu is prima, ik zet dan wel altijd 4x2iu per dag dit omdat de halfwaarde zo kort is.

Slin bouw je wel op?

Yep slin ga ik rustig opbouwen.. Ga het eerst wat leren kennen, en niet te vlug ermee gaan.. Ik ga die dan wel in 1 keer zetten, direct na de training.. lijkt me wel het best, wil ook niet te veel vet gaan aanzetten.

Lijkt me wel een goed idee van de mast. Normaal begin ik begin oktober met roaccutane, zal ook wel wat helpen tegen de acné die ik dan zou bijkweken denk ik..
 
Als je snel last hebt van puisten kun je beter geen DHT nemen, dus geen winny. Neem dan T-bol.

Als je het prettig vind om 12wkn eod te prikken moet je gaan voor Test p, maar ik zou gewoon Test e nemen. Als je vind dat je te opgeblazen wordt. Kun je daar nog altijd iets aan doen.
 
Ik zou er zowiezo arimidex bijnemen, omdat ik nogal vlug last heb van gyno. Tbol zou een leuke optie zijn.. maar dan op 60mg ED..
 
Back
Naar boven