MuscleMeat

Ff over browser: bewegende poppetjes! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Esperantisto

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 okt 2002
Berichten
6.844
Waardering
25
Sinds een half jaar een nieuwe pc en ook ipv IE Opera in gebruik. Nu kan ik in Opera geen bewegende poppetjes krijgen terwijl ik toch zeker weet dat ik dat in het begin wel kon. Belangrijker is dat ik bijv. de voorbeeldoefeningen van http://www.exrx.net niet kan zien. Ook hier statisch beeld. Bij IE is alles wel in orde, dus aan de computer ligt het niet.
Bij WEG die ook Opera gebruikt gaat alles goed, maar zij heeft Linux, ik heb Win XP.

Welke compu freak heeft hier een antwoord op??? Ik wil toch wel graag wat actie zien op beeld.
 
Heb je Opera al gedeinstalleerd en (nieuwste versie) er opnieuw opgezet?
 
Goed idee, maar
- waar haal ik de nieuwste versie ook al weer
- en hoe bescherm ik mijn boekenleggers?
Mijn compukennis is zeer efemerisch: het ene oor in, het andere uit (met een tijdelijk verblijf in de hersenen van plm een paar dagen/week)
 
1. http://www.opera.com/ :rologen: :p
2. ben er 99% zeker van dat ie ze bewaart, maar voor die laatste procent zekerheid: kopieer het bestand opera6.adr naar een andere plaats en zet dat indien nodig later terug in de operadirectory

Maaruh, hij deed het nu in IE toch ook niet meer? Moet het toch iets anders zijn dan Opera, lijkt mij.
 
Bij IE doet ie het nu weer wel, er was iets uitgevinkt dat aan had moeten staan.. maar Opera geen sjoege.
Erger is, dat Opera nu HANGT nu ik de nieuwe variant heb.. zodra ik Opera inschakel vraagt ZoneAlarm of Opera wel internet op mag. Maar zodra ik ja zeg en onthouden aanklik, blijft Opera hangen.
Net heb ik eerst ZA gewijzigd en toen Opera ingeschakeld en het ging toen wel goed.. maar of het blijvend is, weet ik pas als de pc straks weer opnieuw uit en aan is gegaan...
 
Mmm, raar, de nieuwe Opera werkt hier goed. Of heb je de betaversie gedownload? Nou ja, ik kom deze week wel een keer kijken :)
 
Back
Naar boven