AndroidHealthClinic

ff snel en makkelijk vraagje! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

SanderM

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
20 feb 2006
Berichten
7.437
Waardering
1
in mn flesje van 0,5L kan ik toch gewoon crea en dextro poeder bij elkaar doen, dat gaat toch gewoon goed en niet dat het een niet meer werkt toch?

thanks alvast:cool:
 
ik moet 6 uur trainen dus a.u.b. iemand die het snel ff weet?:D
 
yep geen probleem
 
Indd geen probleem
 
Vertrek maar met je 0,5l flesje SanderM.
 
oke bedankt voor jullie reacties:) heel erg bedankt

ik wist het eigenlijk ook wel maar wist het ff niet meer zeker ;)

bedankt, ik ga trainen :D

hij kan gesloten worden voor mijn part :thumb:
 
let er wel op dat creatine in water verandert in creatinine na verloop van tijd..

maar volgens mij moet je je flesje dan wel vrij lang laten staan, eer gij hem opdrinkt ;)

maar dextrose en crea kan gewoon bij elkaar, sterker nog de dextrose-piek zorgt er voor dat de crea beter wordt opgenomen. Alhoewel volgens sommige die piek te vroeg komt en je beter de dextrose een half uur na je crea kan innemen, maar daar zijn de meningen over verdeelt..
 
let er wel op dat creatine in water verandert in creatinine na verloop van tijd..

maar volgens mij moet je je flesje dan wel vrij lang laten staan, eer gij hem opdrinkt ;)

maar dextrose en crea kan gewoon bij elkaar, sterker nog de dextrose-piek zorgt er voor dat de crea beter wordt opgenomen. Alhoewel volgens sommige die piek te vroeg komt en je beter de dextrose een half uur na je crea kan innemen, maar daar zijn de meningen over verdeelt..

naar mijn weten hoeft creatine niet zoals whey afgebroken te worden naar kleinere stukjes in je maag

dus maakt het niet uit eigenlijk of je de dextro dan gelijk of een tijdje na de crea neemt. het enige verschil zou zijn dat als je tijdens de crea ook de dextrose neemt de crea eerder uit je maag is en in je cellen word gepompt, wat weer ten goede zou komen aan het gehalte creatine dat nog niet is omgezet in creatinine

by whey wacht je eerste een half uur met je dextrose zodat je maag de kans krijgt de eiwitten af te breken naar amino's zodat deze ook gebruik kunnen maken van de insuline die vrijkomt door de dextro
 
Ik doe whey en creatine met dextrose in een shakebeker zonder water, deze vul ik pas met water in de sportschool.
 
Dextrose wordt juist veel sneller opgenomen dan creatine ;)

Dáárom bedoelen sommige een half uur later de dextrose nemen, zodat allebei de pieken tegelijkertijd valt. Anders heb je eerst een dextrose piek, en pas te laat een crea 'piek'. Maar ik vind dat zo'n dextrose piek echt niet in no time opeens verdwenen is en gaat prima neem het zelf gewoon tegelijk in mn pwo shake.
 
Ik doe whey en creatine met dextrose in een shakebeker zonder water, deze vul ik pas met water in de sportschool.

Hoeven we ons daar geen zorgen meer om te maken :D
 
Dextrose wordt juist veel sneller opgenomen dan creatine ;)

Dáárom bedoelen sommige een half uur later de dextrose nemen, zodat allebei de pieken tegelijkertijd valt. Anders heb je eerst een dextrose piek, en pas te laat een crea 'piek'. Maar ik vind dat zo'n dextrose piek echt niet in no time opeens verdwenen is en gaat prima neem het zelf gewoon tegelijk in mn pwo shake.

Goede tip! zal het eens proberen.
 
Back
Naar boven