Fitness Seller

ff terugkomen op mental theo's bruinings tip!~ (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

CQ_Demolisher

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
19 jan 2003
Berichten
3.267
Waardering
1
ik was aanvankelijk van plan dat spul te gebruiken in spanje, maar niet gedaan omdat het daar sowieso al te heet was..
echter ik ga binnenkort naar polen en wou het toch ff proberen..[poolse zon meestal zwakjes]

hoe werkt het dus?:
je neemt olijfolie die je koopt bij AH, wat voor olijfolie?om in te bakken?..lol

je neemt citroensap?wat voor citroensap?je koopt een versie citroen en perst er wat uit??

je mixt het?ratio?citroensap lastig te verkrijgen uit versie citroenen..

en dan overal licht opsmeren? en voila``..

plz help, thanks
 
Lijkt me wel, maar ik heb het gisteren geprobeerd.....

Allen op mijn bovenlichaam een beetje gesmeerd, helaas zijn mijn benen sneller bruin geworden dan bovenlichaam! :(
 
Emizea zei:
Lijkt me wel, maar ik heb het gisteren geprobeerd.....

Allen op mijn bovenlichaam een beetje gesmeerd, helaas zijn mijn benen sneller bruin geworden dan bovenlichaam! :(
wat voor merken heb je gekocht en waar?
 
Citroensap van de Boni......weet niet hoe dat ding heet, zon geel flesje....

Olijfolie, van mijn ma! :p Van het merk La Villa, verkregen uit de eerste persing, blablabla....

Maar vandaag heb ik iets nieuws, is iets van mijn ma, Ap Soleil van de Yves Roches, is een Tan Accelerator Cream....
Vandaag in de zon gelegen, en echt als een gek bruin geworden zonder rood te worden! :)
Dit spul heeft ook nog een beschermingsfaktor van 3.....
 
Emizea zei:
Citroensap van de Boni......weet niet hoe dat ding heet, zon geel flesje....

Olijfolie, van mijn ma! :p Van het merk La Villa, verkregen uit de eerste persing, blablabla....

Maar vandaag heb ik iets nieuws, is iets van mijn ma, Ap Soleil van de Yves Roches, is een Tan Accelerator Cream....
Vandaag in de zon gelegen, en echt als een gek bruin geworden zonder rood te worden! :)
Dit spul heeft ook nog een beschermingsfaktor van 3.....
hey cool, van dat merk heb ik gewone zonnebrandcreme!~
ik denk dat ik allebei eens uit ga proberen..
ik werd ook ontzettend bruin toen ik zo'n cocosolie/tanaccelerator gebruikte..

lekker weer btw vandaag!~
 
heb het ook ooit geprobeerd, en leek inderdaad goed te helpen!
gewoon de goedkoopste fles, en mik er 1 a 2 van die gele citroenflesjes in.
Voor gebruik ff fles schudden en smeren maar.
Alleen bleef bij ons na de zomer een deel in de fles staan, en hebben dat toen toch maar weggegooid na een tijdje.

of je koopt een flesje Haarlemmerbruin bij de drogist, gaat ook als een speer...

Succes!
 
Diver2000 zei:
heb het ook ooit geprobeerd, en leek inderdaad goed te helpen!
gewoon de goedkoopste fles, en mik er 1 a 2 van die gele citroenflesjes in.
Voor gebruik ff fles schudden en smeren maar.
Alleen bleef bij ons na de zomer een deel in de fles staan, en hebben dat toen toch maar weggegooid na een tijdje.

of je koopt een flesje Haarlemmerbruin bij de drogist, gaat ook als een speer...

Succes!
alleen citroen?geen olijfolie erbij?
 
ik heb et ook wel ns gebruikt, ik geloof er maar weinig van dat het zoveel etra effect zal hebben. maargoed ik heb gewoon 2/3 olijfolie en 1/3 citroensap gebruikt en dan het goedje lekker insmeren :p
 
Nu ben ik helemaal lekker bruin.....mijn lichaam heeft nog lekker nagebruind! :)

Morgen weer een lekker dagje zon! :)
 
Emizea zei:
Nu ben ik helemaal lekker bruin.....mijn lichaam heeft nog lekker nagebruind! :)

Morgen weer een lekker dagje zon! :)
AP Aftersun?

:)
MORGEN 34 GRADEN IN RANDSTAD
 
Emizea zei:
Citroensap van de Boni......weet niet hoe dat ding heet, zon geel flesje....

Olijfolie, van mijn ma! :p Van het merk La Villa, verkregen uit de eerste persing, blablabla....

Maar vandaag heb ik iets nieuws, is iets van mijn ma, Ap Soleil van de Yves Roches, is een Tan Accelerator Cream....
Vandaag in de zon gelegen, en echt als een gek bruin geworden zonder rood te worden! :)
Dit spul heeft ook nog een beschermingsfaktor van 3.....
mijn ma koopt vooral spulletjes tegen de zon!hehe, maarja kijken of zij/ik dat kunnen bemachtigen..
hoe heet die Ap soleil ding precies?
ff zoeken in etos e.d.
 
ggggrrrrmmmmmlll @^%^T%#&@^@$%! ik heb nog steeds me winter kleurtje met die #$%!$%$!% stage! Verdomme super mooi weer en dan de hele dag in een kantoortje achter een computer zitten...:(
 
Rob G zei:
ggggrrrrmmmmmlll @^%^T%#&@^@$%! ik heb nog steeds me winter kleurtje met die #$%!$%$!% stage! Verdomme super mooi weer en dan de hele dag in een kantoortje achter een computer zitten...:(

ik zit hier gvd ook op kantoor, moet nog 2 weken wachten voordat ik vakantie heb en het ergste is dat de airco hier naar de klote is. dus fukkung hot in here :D

als ik eerst maar holiday heb, hmm, 's morgens om 11 uur al op het strand en dan lekker insmeren met olie komen de spiertjes er nog beter uit :thumbs:
 
CQ_Demolisher zei:
mijn ma koopt vooral spulletjes tegen de zon!hehe, maarja kijken of zij/ik dat kunnen bemachtigen..
hoe heet die Ap soleil ding precies?
ff zoeken in etos e.d.

Het spul heet Cap Soleil, kwam er net achter dat er nog een C in de vorm van een palmboompje voor stond. Het is van de Yves Rocher, dus waarschijnlijk niet te krijgen bij de Etos.
Maar waarschijnlijk hebben ze wel andere tan accelerator creams, je word er rond deze tijd mee doodgegooid...

Heb vanmiddag eerst nog een afspraak, daarna lekker naar het veluwemeer.....even weer 4 a 5 uurtjes lekker bakken...
 
:( ik heb zondag dat spul gemaakt (olijfolie met citroen) het is nu woensdag en me hele lichaam brand nog steeds :( het is helemaal rood en doet overal pijn , ik doe het echt NOOIT meer :(
 
bodybuilder0102 zei:
:( ik heb zondag dat spul gemaakt (olijfolie met citroen) het is nu woensdag en me hele lichaam brand nog steeds :( het is helemaal rood en doet overal pijn , ik doe het echt NOOIT meer :(
maarja, je was waarschijnlijk ook nog wit?
ik ben al vrij bruin hehe..
werkt wel blijkbaar, welke ratio olijfolie/citroensap nam je? en welke merken van welke winkels
 
Back
Naar boven