Fitness Seller

ff tips als het mogelijk is

Users who are viewing this thread

ronald.ot

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
11 dec 2002
Berichten
382
Karma
0
oke wil ff tips over mijn schema in het kort dacht dat het wel aardig goed zat


maandag

borst 3 oefening en tricep 2 oefening soms 3 maar na 2 kan ik meestal niet meer doet het echt pijn teken het is VOL :p
buik

dinsdag

rust
moet ik werken volgens jaar niet meer dus dan dag extra :D

woensdag

schouders 4 oefening
buik

donderdag

benen Squat 6 x 6 puur voor de massa

en nog 3 oefening voor bips en kuiten en wegtrappen van gewicht you know wat ik bedoel

vrijdag

rug 3 oefening
bicep 2 a 3 oefening
licht er weer aan als ze VOL zijn dan krijg ik geen gewicht omhoog goed teken toch ?

graag op en aanmerkingen



***LIVE GOOS ON***
 

Pump

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
396
Karma
1
misschien is het handig als je de oefeningen zelf ook nog even post zodat je daar ook nog tips over kan krijgen..
maar voor nu even..

dag 1: borst/bi
dag 2: rust
dag 3: rug/tri
dag 4: benen
dag 5: schouders

vind het nog niet ideaal, maar in mijn ogen is het een verbetering tov je huidige schema

borst zou ik 3 a 4 oefeningen doen (incline db drukken, platte db flyes, vooroverleunend dippen, evt pec-deck)

triceps 3 oefeningen zou genoeg zijn ( db extensions, smaldrukken, skullchrusers)

benen 5 oefeningen voldoende (squats, lunges, legpress, stiff legged dl, standing calfmachine)

rug 3 a 4 oefeningen ( dl, bb row, pulldowns, db rows)
biceps 2 a 3 oefeningen ( db curls, bb curls, reversed bb curls)

schouders/traps 4 oef (db press, side laterals, reversed db flyes (ben ff naam kwijt) db/bb shrugs)

aantal reps varieer ik zelf nogal maar basis is toch 6 a 8, muv van benen en traps zit ik meestal tussen de 10 a 12

aantal sets de eerste oef pak ik meestal 4 sets de volgende 3

nog ff mijn eigen schema

dag 1: armen
dag 2: benen
dag 3: borst
dag 4: rug
dag 5: schouders
 

dandyman

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
1 mrt 2003
Berichten
7.925
Karma
1
ik zou voor triceps en biceps maar 2 oefeningen doen.
volgende suggestie:

dag 1: borst
dag 2: rust
dag 3: armen
dag 4: benen
dag 5: rug/schouders


Ben vooorstander voor bi en triceps op een dag. beschouw armen nmlijk als een groep.
dan zou je bijvoorbeeld wel 3 oefeningen kunnen pakken voor zowel bi als triceps.
 
OP
ronald.ot

ronald.ot

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
11 dec 2002
Berichten
382
Karma
0
soms snap ik het ff niet meer

bij ons op sportschool ook eigenaar zeer veel verstand heeft hij er van !

zeggen steeds da je de rug met bicep moet pakken en borst met triceps vind ik zelf ook eingellijk beetje logisch want met de borst pak je de tri ook al en met rug de bi

dus waarom bosrt met bi en rug met tri ?

graag ff uitleg


***LIVE GOOS ON***
 

Pump

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
396
Karma
1
omdat je in mijn ogen als je je bijv je borst hebt getraind je triceps al behoorlijk vermoeid zijn waardoor je ze nooit meer 100% zo kunnen belasten...tenzij je ervan uit gaat dat je ze met borst voorvermoeid maar dat vind ik zelf een beetje te...hetzelfde geld voor rug/bi..
 

Naar boven