MuscleMeat

Ff trainen Seth!

Bezoekers in dit topic

Seth Carnett

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
28 jan 2017
Berichten
683
Waardering
126
Lengte
1m77
Massa
62kg
Vetpercentage
18%
Terug aan het loggen, ervoor niet gedaan maar ik merk dat dit toch een beetje bijdrage doet tot meer focus!

Vandaag:

Smith Machine BP:

45kg - 12
55kg - 10
60kg - 5
60 kg - 5

Chest press seated (narrow)

50kg - 3 x 12

Cable flies:

14kg - 12
18kg - 10
20kg - 8
20kg - 8

Seated row (narrow):

47kg - 3 x 12

Front raise:

8kg - 10/8/8/8
8/6/4kg tot uitputting

Skull crushers

16kg - 12/12/10

Biceps curls seated:

35kg - 8/8/8/8/8


Tamelijk zwakke spieren, tijd om wat massa aan te zetten en kracht.
 
Smith machine bp? Rest ziet er ook maar een beetje uit als van ik doe maar wat ik leuk vindt, stel eens een fatsoenlijk schema samen.
 
Smith machine bp? Rest ziet er ook maar een beetje uit als van ik doe maar wat ik leuk vindt, stel eens een fatsoenlijk schema samen.
Klopt :) is leuk zo. Zal je ook best wel wat mee kunnen groeien hoor.

Heb je anders voorstellen? Ik doe LB/UB/Buik-cardio nu.
 
Denk dat je hier eerder mee gaat scheefgroeien, 3 borst oefeningen en 1 rug oefeningen. Aparte buikdag is ook bullshit, pak 1 buikoefening erbij bij lb dagen en zorgen ervoor dat het schema in balans is qua spiergroepen.
 
Denk dat je hier eerder mee gaat scheefgroeien, 3 borst oefeningen en 1 rug oefeningen. Aparte buikdag is ook bullshit, pak 1 buikoefening erbij bij lb dagen en zorgen ervoor dat het schema in balans is qua spiergroepen.
Dat is het ook want het volgende schema focus ik weer meer op schouders of rug. Om ff duidelijkheid te scheppen. Mijn borst licht trouwens achter op rug en schouders.
 
Dat is het ook want het volgende schema focus ik weer meer op schouders of rug. Om ff duidelijkheid te scheppen. Mijn borst licht trouwens achter op rug en schouders.

Please no, ik weet niet hoe lang je traind, maar aan je stats te zien moet je nog niet denken aan achterliggende spiergroepen en gewoon focussen op massa aanzetten met alles in balans en niet 1 spiergroep meer aandacht geven als een ander.
 
Please no, ik weet niet hoe lang je traind, maar aan je stats te zien moet je nog niet denken aan achterliggende spiergroepen en gewoon focussen op massa aanzetten met alles in balans en niet 1 spiergroep meer aandacht geven als een ander.
Met volgende schema bedoel ik dus volgende training... gadver wat ben ik vandaag onduidelijk.
 
Gisteren legg & buik gedaan maar vergeten boekje mee te nemen.

Nog schema aangemaakt omdat ik vooral bezig ben met mountainbiken de laatste dagen. Laatst nog 40 KM gedaan 77% off-road. Lekker tochtje :)
Vraag me af hvl kcal je op zo'n tocht verbrand.


BP gewone bank ditmaal:

50 x 12
60 x 8
60 x 8
60 x 6

narrow chest press seated:

45 x 12
50 x 11
50 x 12

Cable flies:

16 x 12
18 x 12

Pulldown wide grip:

41 x 12
45 x 10
50 x 6

Cable narrow row:

41 x 3 x 12

Front & Side raises supersets:

6kg x 12 x 3

Barbell curls:

22.5 x 12/10/8

Triceps rope pulls:

23 x 12 x 3
27 kg x 12
 
Tocht van Gisteren en vandaag.

Bij die van dinsdag mag je nog eens wat een kleinere tocht heen en terug van 20 km rekenen :)

tocht dinsdag.jpg


tocht woensdag.jpg
 
FF benen getrained... training wel niet kunnen afmaken omdat er ineens wat ettertjes lastig begonnen te doen en ik geen zin had in die drama. Is daar elke dag wel een of andere drama in die fitness ben het echt beu vergezeild te geraken in zo'n plekken. Jammer, maar training gaat ook voor uiteraard. Ontduiken is vaak moeilijk met zo'n kutters.

Igg hier de log.

Squat:

40 x 12
55 x 10
60 x 6
60 x 8

Crunches (till exhaust 4 sets)

DL:

60x12
80x10
90x6
100x5

Claves:

4x15x30kg

Legg lifts:

25 op 1 kant, 3x10reps

Inner tighs:

91 kg x 3

Moest ook nog outer doen maar toen begonnen die etters dus moeilijk te doen, te moeilijk om nog te kunnen focussen op de training zelf en ben ik maar vlug weggegaan, een beetje gefrustreerd maar als ik daar bleef was het erger geweest.
Dat die etters dan daar maar wat eenzaam drama maken, out till tomorrow :)

Cheers!
 
Halve training gelogt omdat mongolen geneukt wouden worden... elk apperaat werd gecockblocked door oude geiten die geen melk meer hebben en nodig wat te eten moeten geraken want de boer heeft ze buiten gezet... Starvinmarvin van South park.



Anyway gedeelte dus maar gelogt omdat ik moest gaan improviseren. Erg mongolisch dat de enige aanwezigen in die gym juist exact de apperaten gingen gebruiken die jij nodig hebt... terwijl ze maar beter iets beters te doen gaan hebben want zoals ik al zei... starving goats...
Heel rare hobby dat die mongolen hebben.

Anyway:

Military press seated:

20x15
30x10
30x10
30x10
30x10

BP:

50x12
60x5x5

De rest dus niet gelogt maar dus nog wat rows gedaan, nog wat chest presses, een paar flies front and side raises en biceps curl

Biceps curl wel een idee van:

30x12
40x12
40x10
40x8
45x6

Tofste gym van Belgie!
 
Tussen dat soort volk kun je toch makkelijk het squatrack opeisen.
 
Tussen dat soort volk kun je toch makkelijk het squatrack opeisen.
Vind het maar een groot circus, theater daar... :/ Ben ondertussen de drama school wel al lang uit.

Omdat ik 1400 kcal heb verbrand bij mijn toer vandaag 40km - 2.09 uur fietsn heb ik me net op dit getrakteerd.

400 gram wortelen met snoeptomaatjes (250 gr)
Schepje lightmayo gemengd met ketchup
2 lamsmergues worsten met ketchup... heerlijk!

3 bollen vanilleijs met 50 gr chocolade cruesli!

Macro's zullen me worst wezen. Ben vandaag ook upper gaan doen dus zit in men dagelijkse kcal wellicht aan 3K. Denk dat ik atm 2.4 K binnen heb.

Untitled.png
 
Laatst bewerkt:
Halve training gelogt omdat mongolen geneukt wouden worden... elk apperaat werd gecockblocked door oude geiten die geen melk meer hebben en nodig wat te eten moeten geraken want de boer heeft ze buiten gezet... Starvinmarvin van South park.
Anyway gedeelte dus maar gelogt omdat ik moest gaan improviseren. Erg mongolisch dat de enige aanwezigen in die gym juist exact de apperaten gingen gebruiken die jij nodig hebt... terwijl ze maar beter iets beters te doen gaan hebben want zoals ik al zei... starving goats...
Ik kan je niet meer volgen. Wat betekent dit in gewoon Nederlands?
 
Ik kan je niet meer volgen. Wat betekent dit in gewoon Nederlands?
Boeit niet. Dat mijn gym geen gym is. Terwijl ik er naar toe ga om te gymen... Dat is wat ik zei.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag nog eens wat gaan fietsen. Doe ik verrekt graag! :) 52 km -> 1550 kcal burned.

Morgen wat wandelen, normaal legg-day maar die gaat dus pas maandag zijn, dinsdag bovenlichaam.

52km.png
 
Wat is precies je doel?
 
Back
Naar boven