MuscleMeat

FF tussendoor Update mijn 1-tu CYCLE

Bezoekers in dit topic

Juriaan

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
5.222
Waardering
0
Ga aub uw goed gespaarde geld niet uitgeven aan ph's. Na veel goede dingen gelezen te hebben, ben ik nu zelf begonnen aan 1-tu, met mijn stomme kop moest ik het toch proberen terwijl soulreaver mij meerdere malen gewaarschuwd heeft dat het bende is.

Het werkt NIET. Nu 1,5 week bezig op 3 caps a 150 mg per dag, welke gelijk zou moeten staan aan 450 mg 1-testosterone.

Dus voor iedereen die nog twijfelt, ga aan het echte spul of ga niet
 
Originally posted by Juriaan
Ga aub uw goed gespaarde geld niet uitgeven aan ph's. Na veel goede dingen gelezen te hebben, ben ik nu zelf begonnen aan 1-tu, met mijn stomme kop moest ik het toch proberen terwijl soulreaver mij meerdere malen gewaarschuwd heeft dat het bende is.

Het werkt NIET. Nu 1,5 week bezig op 3 caps a 150 mg per dag, welke gelijk zou moeten staan aan 450 mg 1-testosterone.

Dus voor iedereen die nog twijfelt, ga aan het echte spul of ga niet


Ik zei toch dat het crap was, maar ik vind het wel tof van je dat je dit met ons meedeelt:thumb:
 
voor sommigen werkt het, voor sommigen niet...
maar je hebt toch je dieet aan de kuur aangepast he?
want had ergens gelezen dat je wou cutten tijdens 't gebruik???
Moet ook zeggen dat je dosis vrij laag is...
Als je na de 2de week niets voelt dosis omhoog gooien!
EN sommigen voelen het pas na 2 weken...
er is dus nog hoop hoor :)
 
Oke 150 mg 1-tu staat gelijk aan 450 mg test-100. Dit is ruim voldoende om goed op te groeien. er worden veel cycles gedaan van 6 weken op 150 mg dag. Aangezien het gewoon vrijwel direct opgenomen wordt in je systeem zou het na 3-4 dagen moeten werken. ik ben nu ruim 1,5 week verder en het werkt dus gewoon niet. verder geen side effect's enkel wat acne. Ik ben idd ervan overtuigd dat de doseringen die je moet nemen om goede gains te halen dezelfde of zelfs meer side effect naar voren halen als een ''echte'' kuur. de resultaten zijn voor je geld dan ook nihil vergelijken met het echte spul en de sides gelijk.

Enrico jij vertelde dat jou vriend 5 kg pakte maar met 6 caps 1-tu per dag en 4-ad erbij, dit kost zoveel en heb ik er niet voor over.

Verder bestond mijn dieet uit zon 2 borden brinta, 10 tarwe roggen broodjes met kipfilet/pindakaas/appelstroop. een warme maaltijd. 10 amino zuren. 2 shakes. een halve liter kwark. Het is geen bulk dieet, maar het is voldoende om toch enkele gains te halen.
 
Laatst bewerkt:
ga je er nu mee stoppen, of ga je je cycle wel af maken?
 
ja ben ik ook benieuwd naar
 
Oke ik had nog een potje 1-tu besteld maar die is gecancelled. dus 1 potje maak m op. nog 1,5 week en dan is het klaar
 
je cal moeten omhoog.
 
Oke zit nu op zon 3500, maar het zou gewoon wel iets moeten doen die gekke amerikanen eten ook veel een dieet van 3500-4500 en die groeien er ook op. Ik zou gewoon iets moeten werken maar het doet gewoon helemaal niets en ik kom aan me eiwitten dus het is gewoon CRAP
 
Mosterd na de maaltijd maar had idd maar naar Soulreaver geluisterd Jur :(

Groet Smalluser :thumb:
 
Idd, ik denk zelf dat velen hun gains uit 1-tu halen door een soort placebo effect. van 3000 naar 5000 kcal gaan dan 3-4 kilo aankomen en denken dat het pure spiermassa is. Als ik met mijn dieet aan de test prop of d-boll had gezeten was ik minder gegroeit als op 5000 kcal maar ik had weldegelijk kracht en massa toename gehad.
 
Ik geloof dat het werkt bro, en dat de sides erger zijn dan een echte kuur ???
1-test is een steroïde en ergere bijwerkingen dan van de gewone primo kan je volgens mij dus sowieso niet verwachten.
En een placebo effect???
met een placebo effect ga je echt geen 6kilo pakken.
 
maar neem een winny-test kuurtje :D
is goedkoper en zal beter werken dan 1-test + 4-ad :)
 
Idd dat je beter een winny kan pakken. en die doseringen die jou maat pakte kosten zoveel daar kan je een standard bread en butter cycle voor pakken. nou das niet moeilijk om te kiezen he ;)
 
Juriaan je ben nu helemaal zonder argumenten aan het zeggen dat 1 tu niet werkt.

Wat superspider al zegt als jij flink aan het bodybuilden ben en boksen kost dit zoveel callorieen en ook nog eens een hoge stofwisseling om daar tegen op te eten.

In mijn ogen blijven 1 testo varianten goede producten.
 
Het zijn ook goeie producten. Juriaan is hier een beetje subjectief bezig door niet te vermelden dat hij een ****in' ecto is, en dat zijn lichaam vrijwel nergens op reageerd. ECHT nergens op dus. Enne...1-tu en een placebo effect... lolbroek. Dan hebben veel mensen een hoop plezier van dat placebo effect.
 
Ik ben sinds ik de cycle ben gestart gestopt met vechtsport heb genoeg gerust geen alcohol gedronken en genoeg gegeten om al een beetje resultaten te halen. en kom dan allen niet met veel te weinig, want met wat ik heb gegeten had je toch wel iets kunnen verwachten. ik dacht dat ik groeide maar waarschijnlijk met een scheef oog gemeten. ook ben ik niet zwaarder en soulreaver heeft vrienden die wel voldoende aten en er ook niet op groeiden.

Ieder voor zich ik vind het bende
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Robin
Het zijn ook goeie producten. Juriaan is hier een beetje subjectief bezig door niet te vermelden dat hij een ****in' ecto is, en dat zijn lichaam vrijwel nergens op reageerd. ECHT nergens op dus. Enne...1-tu en een placebo effect... lolbroek. Dan hebben veel mensen een hoop plezier van dat placebo effect.

Aha dus ik zou ook niet moeten reageren op AAS dan rob. we gaan het zien als ik deze winter aan de test ga. dan zullen we werkelijk zien wat ph en was aas waard zijn. Ik ga hetzelfde eten de eerste 2 weken als ik aan de aas zit en daarna verhogen. wedde dat ik die eerste 2 weken op deze eiwitten en calorieen met d-boll weldegelijk ga groeien
 
Originally posted by Juriaan


Aha dus ik zou ook niet moeten reageren op AAS dan rob. we gaan het zien als ik deze winter aan de test ga. dan zullen we werkelijk zien wat ph en was aas waard zijn. Ik ga hetzelfde eten de eerste 2 weken als ik aan de aas zit en daarna verhogen. wedde dat ik die eerste 2 weken op deze eiwitten en calorieen met d-boll weldegelijk ga groeien


Watvoor kuur ga je nemen ??
 
Back
Naar boven