Fitness Seller

ff voorstellen Jan, 45, AAS ervaring, Sarms ervaring (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
22 apr 2021
Berichten
1
Waardering
3
Lengte
1m76
Massa
95kg
Vetpercentage
25%
Hey hallo,

Ff voorstellen.
Ik ben laten we zeggen Jan. (niet mijn echte naam)
Ik ben dus 45 (1976) en kan niet zeggen dat ik er op dit moment afgetraind uit zie.

Zo'n 20 jaar geleden was dat wel anders.
In die tijd ook best wel wat kuren gedaan met variërend resultaat.
De eerste keer dat de spuit er in ging vergeet ik nooit meer!!
Leuk verhaal dus ik zal het met jullie delen.

Ik sportte destijds bij een Gym in Brabant.
De sportschool eigenaar was ook meteen diegene waar je je spulletjes kon kopen en als het tijd was om wat te zetten dan ging je met hem mee zijn kantoortje in en zette hij de spuit bij jou d'r in. Super makkelijk en best bizar eigenlijk als je er over nadenkt.

Later kwam van hem toch wel het verzoek om de spuit er zelf maar in te zetten.
De eerste keer heeft zeker tien minuten geduurd voordat de naald er in ging.

Uiteindelijk krijg je een ander leven en komt het sporten op een laag pitje te staan.
Het is nooit helemaal weg geweest maar kan niet zeggen dat in de afgetrainde god ben die ik ooit geweest ben.

Inmiddels ben ik dus 45 en sinds 2 a 3 jaar weer lekker aan het trainen.
Geen kuren meer behalve Sarms.
Nadat ik best wel wat research had gedaan was ik tot de conclusie gekomen dat ik Sarms wilde proberen.

Funny dingetje nog, heb onlangs mijn bestelling van Gorilla Mind in ontvangst mogen nemen. (misschien dat het kanaal more platen more dates jullie iets zegt)
Ik heb van Gorilla Mind drie producten namelijk Rauwolscine, cAMP PM en de Gorilla Mode Energy.
Die Rauwolscine viel bij mij de eerste keer niet helemaal lekker. Net of ik veel te veel cafeïne had genuttigd.

Vragen? Let me know.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi ik ben Bert.
 
Hallo,

Hoe heb je het voor elkaar gekregen om een bestelling van Gorilla Mind te ontvangen in Nederland?

En wat voor gevoel gaf de Rauwolscine jou precies?
 
Back
Naar boven