AndroidHealthClinic

ff voorstellen rolstoel bb (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

JohnT

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
5 mei 2010
Berichten
102
Waardering
1
Lengte
1m71
Massa
76kg
Vetpercentage
23%
Hallo na al een tijdje hier e hebben rondgekeken begin ik me zo langzamerhand een beetje een gluurder te voelen, tijd dus om me even voor te stellen. Ben 49 jaar (just an old f..k tryin to stay in shape) en heb een wat apart trainingsverleden. Ben op mijn 18de (in militaire dienst) begonnen met gewichten te trainen en heb dat tot ongeveer mijn 37ste volgehouden. Het bizarre was echter dat ik gelijktijdig aan langeafstand lopen deed en dus mijn benen niet trainde (foutje achteraf bezien). Vanaf mijn 37ste ben ik gestopt en ben gaan fietsen. Toen ik ongeveer anderhalf jaar geleden overspannie raakte heb ik het trainen met gewichten weer opgepakt en ben weer helemaal hooked. Sindsdien ben ik ook mijn benen gaan trainen maar die lopen nog steeds vet achter.

Stats: DL: 1x 100; SQ 1 x 90; BP 1 x 95; 1.71 m, 79 kg en 24,5% vet (slik).

Afijn mijn doelen zullen duidelijk zijn, benen bijtrekken en vetverliezen. Op het moment doe ik het redelijk rustig aan (3 x per week en uit de losse pols) maar na de vakantie wil ik weer knallen!!
 
Edit
 
Laatst bewerkt:
rolstoel bb is een bijnaam voor bb die hun benen niet trainen zoals ik dus jarenlang gedaan heb; ik zit dus niet echt in een rolstoel :) Ik liep regelmatig halve marathons en kwart triatlons.
 
ahaha wheelchair quads you mean?

OT:Welcome!
 
:) die kende ik nog niet, houden we erin
 
Succes en een sterke bench!
 
Dank je, hoop dit jaar nog boven de 100 te gaan en dan ben ik redelijk tevreden voor zo'n oude kantoor pik
 
mijn squat is ook lager dan bench
ben ik dan ook een rolstoel bb? :P
 
:cool: Ik ben bang van wel eigenlijk. Is echt niet normaal als je met die kleine bovenlichaamspiertjes meer aan kan dan met die beenspieren. Maar goed met een half jaar tot een jaar trainen moet dat toch recht te zetten zijn:D
 
Vindt het maar smakeloos en denigrerend klinken...rolstoel bb.
 
Chickenlegs of toothpicks ken ik wel.
 
had niet de intentie me denigrerend uit te laten tegenover wie dan ook (behalve wellicht tegenover mijzelf, zelfspot noemen ze dat geloof ik)
 
:cool: Ik ben bang van wel eigenlijk. Is echt niet normaal als je met die kleine bovenlichaamspiertjes meer aan kan dan met die beenspieren. Maar goed met een half jaar tot een jaar trainen moet dat toch recht te zetten zijn:D

Lol, ik ben er nog zo eentje :)

Mijn bovenarmen zijn ook groter dan mijn onderbenen ... weet niet of dat normaal is ? :D
 
Normaal is een relatief begrip :) waarschijnlijk squat je meer dan de gemiddelde nederlander:D
 
:cool: Tja dat valt te bezien. Ik denk dat de gemiddelde belg vele malen meer squat dan de gemiddelde nederlander maar goed, squat je nog steeds meer dan de gemiddelde nederlander :rolleyes:
 
Back
Naar boven