MuscleMeat

ff voorstellen

Bezoekers in dit topic

odinxdaniel

Novice
Lid geworden
12 aug 2015
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
50kg
Vetpercentage
15%
Beste mensen, ik ben pas begonnen met een maat die al 1 jaar bezig is met kracht training. Ik ben zelf net week begonnen. Maar nu is mijn vraag? ik kan redelijk veel eten maar mijn lichaam neemt niet goed de voedingstoffen op. Heb ook al jaren last van de dunne. Ik wil graag van mijn Ectomorf lichaam af. Ik eet 3 x per dag en snack tussen door ook wat weg. Mijn maat heeft mij xxlgainer gegeven maar ik merk dat dat behoorlijk gas geeft in mijn darmen weet iemand iets of is dat in het begin omdat je lichaam moet wennen. Graag zoek ik goedeadvies die me echt verder helpt.loop al jaren bij de dokter daarvoor maar dat heeft met mijn imumsysteem te maken ze weten ook niet verder wat er mee gedaan kan worden. Het is niet zo dat ik na elke maaltijd gelijk of binnen halfuur moet.. Maar sinds ik gainer gebruik dat is nu pas 4 dagen heb ik gasvorming en als ik moet dan is meeste lucht en klein beetje ontlasting. Dank alvast voor reacties
 
Hallo, welkom op dit forum.

Er vanuitgaande dat je geen troll bent:
Ik zou de xxl gainer nog even laten staan op dit moment. Probeer eerst even een goed gefundeerd voedingsschema in elkaar te zetten en je hier ook echt aan te houden. Kijk eens wat er dan met je gebeurt, het kan goed zijn dit sort problemen zichzelf oplossen wanneer je goed en gezond eet. Dit kan ik je uit eigen ervaring vertellen.

Succes met de gasvorming!!!
 
Hoe ziet je voedingspatroon er over het algemeen uit ?

Al eens niet geweekte havermout geprobeerd, samen met (niet te veel) melk en bijv. banaan in de blender ?
 
Hallo, nu dan een keer een arts gehad die verder heeft gekeken en biopsie van mijn darm genomen en daar bleek een bacterie te zitten op parasieten basis. Heb kuur gehad en ben wel van de dunne af. Nu alweer 3 weken maar heb nog af en toe dunne en kom nog niet echt aan. Wat te doen wat te doen?
ik zou graag willen beginnen met Whey Hydrolisaat en 100% Creatine Monohydrate. Naast mijn gewone voeding. Ik ga beginnen met Perfect Oats als ontbijt en verder de dag mijn gewone maaltijden zoals brood met beleg en mijn avond eten en dan nog snacken voor het slapen. Kom ik er zo mee weg om aan te komen terwijl ik ga trainen
.ik zit net een wetenschappelijk programma op de bbc te kijken en daar word gezegd dat als je normaal eet en dus voldoende mineralen,eiwitten enz enz het geen nut heeft om meer tot je te nemen want dat word dan omgezet in energie,vet of je plast het uit. Nu mijn vraag waar moet men tegenwoordig van uit gaan dan wat is er nu waar? ik moet dat soort programma's niet kijken is niet goed voor je hersenen.
Maar wat betreft mijn planning is dat goed of moet ik er nog iets bijnemen zoals nightprotein of iets anders of red ik het daar mee, met wat ik in eerste instantie wou nemen?Whey Hydrolisaat en 100% Creatine Monohydrate
graag advies alsjeblieft want wil nu wel gaan beginnen om van dit lichaam af te komen
 
Back
Naar boven