AndroidHealthClinic

Ff voorstellen

Bezoekers in dit topic

Reembo

Novice
Lid geworden
9 mei 2019
Berichten
27
Waardering
1
Lengte
1m70
Massa
73kg
Vetpercentage
15%
Goedemiddag,

Mijn naam is Reembo, 33 jaar en kom uit Den Haag. Ben 170 en weeg 74 kilo met een percentage van15%. Ik train nu al zo'n jaar of 8 op en af vanwege diverse blessurres door fitness en voetbal. Inmiddels al wat jaartjes gestopt met voetbal waardoor vetpercentage omhoog is gegaan. En wat serieuzer ben gaan fitnessen waardoor spiermassa is toegenomen. Maar vanwege blessures als hernias en ontstoken schouderpees en vele pieken en dalen gehad kwa gewicht en kracht. En door de blessures ook maanden niet kunnen trainen maar nu weer goed op weg en bezig met IF waardoor ik al 4 kilo kwijt ben vanaf begin februari. Ik was altijd wel benieuwd naar AAS maar nooit gedaan en ben nu zo ver dat ik er klaar voor ben. Onder andere door mij in te lezen op dit forum zoek ik naar informatie om de juiste kuur zoeken. Ik ben bezig met cutten maar wil ook wat spiermassa erbij. Ik snap dat je door kuren zowiezo aankomt maar ben ook opzoek naar een lichte droge kuur. Ook omdat dit mijn 1e kuur is en niet te veel wil aankomen. Klinkt misschien tegenstrijdig en kan het 1 niet zonder het andere maar daarom ben ik hier! Tips en advies word erg gewaardeert.
 
Ik lees een hoop smoesjes voor de stats die je momenteel hebt. Ik adviseer je om enigszins gedisciplineerd bezig te zijn met voeding en training i.p.v. een kuurtje pakken wat nergens op uitdraait.
 
Anavar is een optie tijdens het cutten.
Weinig bijwerkingen wat ik heb begrepen maar dat verschilt denk ik wel per persoon. Misschien stacken met winstrol voor wat extras? Of heb iemand een ander voorstel. In ieder geval bedankt marco!
En test als basis stacken met bv winstrol/dbol of deca
Ik lees veel over deze combi en zou graag wat wille horen over ervaringen hiermee.

Smoesjes?
Ik zeg je gwn hoe het is.
Kan het ook allemaal weg laten en alleen me stats zeggen. Geen probleem.
Kom voor tips en niet om afgezeken te worden.
Training gaat goed en eten kan beter. Is ook een goed advies wat je geeft. Ik ga hier ook wat mee doen maar heb liever te veel advies over AAS voordat ik het überhaupt ga doen
 
Anavar is een optie tijdens het cutten.
Weinig bijwerkingen wat ik heb begrepen maar dat verschilt denk ik wel per persoon. Misschien stacken met winstrol voor wat extras? Of heb iemand een ander voorstel. In ieder geval bedankt marco!
En test als basis stacken met bv winstrol/dbol of deca
Ik lees veel over deze combi en zou graag wat wille horen over ervaringen hiermee.

Smoesjes?
Ik zeg je gwn hoe het is.
Kan het ook allemaal weg laten en alleen me stats zeggen. Geen probleem.
Kom voor tips en niet om afgezeken te worden.
Training gaat goed en eten kan beter. Is ook een goed advies wat je geeft. Ik ga hier ook wat mee doen maar heb liever te veel advies over AAS voordat ik het überhaupt ga doen

met deze post heb je dus ook alles gezegd..
 
Ik heb zojuist anavar achter de rug.
Persoonlijk zou ik het niet weer doen ook al heb ik er wel wat resultaat mee geboekt.
 
Waarom wil je gaan kuren?
 
Ik heb zojuist anavar achter de rug.
Persoonlijk zou ik het niet weer doen ook al heb ik er wel wat resultaat mee geboekt.

Kijk hier kan ik wat mee.
Daarom wacht ik er ook nog mee. Ik wil wat meer verhalen en ervaringen lezen/horen.
 
Waarom wil je gaan kuren?
Omdat ik al jaren bezig ben met trainen en tegen plateaus aan begin te lopen en benieuwd ben wat het met me zou doen.
 
Omdat ik al jaren bezig ben met trainen en tegen plateaus aan begin te lopen en benieuwd ben wat het met me zou doen.
Jaren bezig met ups en downs is niet echt veelbelovend om naar de gear te grijpen. Anavar (alleen) gaat ook niet zoveel doen voor je kan ik vertellen. Wanneer je stopt en jou voeding + training niet tiptop zijn, verlies je alles weer.
 
Goedemiddag,
Ik train nu al zo'n jaar of 8 op en af vanwege diverse blessurres door fitness en voetbal

Dit verklaart een hoop ...
 
Jaren bezig met ups en downs is niet echt veelbelovend om naar de gear te grijpen. Anavar (alleen) gaat ook niet zoveel doen voor je kan ik vertellen. Wanneer je stopt en jou voeding + training niet tiptop zijn, verlies je alles weer.

Nee dat snap ik. En zou dit ook nie doen als ik nu niet serieus met traine bezig zou zijn.
 
Dit verklaart een hoop ...

Ja kweet ut man. Als je interesse in meerdere sporte ligt weet ik ook wel dak nie zo veel vordering maak dan als ik me zou focussen op alleen fitness. En kuit been breken, meerdere hernias, lang aanhoudende schouderklachten zijn ook niet bevoordelijk:laugh:
 
Nee dat snap ik. En zou dit ook nie doen als ik nu niet serieus met traine bezig zou zijn.
Okee je snapt het, maar nu serieus trainen is niet wat ik bedoel. Wanneer dit maar voor den korte duur is heb je er nog steeds geen moer aan gehad.
Je moet het uiteindelijk zelf weten natuurlijk het is jouw lichaam. Maar dit is mijn advies
 
Ik zou eerst natty je VP omlaag brengen en dan kijken wat je stats zijn; waarschijnlijk heb je dan een BW (bij je lengte) waarop AAS nog niet aan te raden zijn. Daarnaast zou ik persoonlijk winstrol niet eens in m'n overweging meenemen. Je geeft aan dat je niet te veel wil aankomen, dat begrijp ik niet. Start pas met kuren als je uitgangspunt goed is (laag VP), zodat je het maximale eruit kan halen m.b.t. aanzetten van spiermassa.
 
Ik zou eerst natty je VP omlaag brengen en dan kijken wat je stats zijn; waarschijnlijk heb je dan een BW (bij je lengte) waarop AAS nog niet aan te raden zijn. Daarnaast zou ik persoonlijk winstrol niet eens in m'n overweging meenemen. Je geeft aan dat je niet te veel wil aankomen, dat begrijp ik niet. Start pas met kuren als je uitgangspunt goed is (laag VP), zodat je het maximale eruit kan halen m.b.t. aanzetten van spiermassa.

Bert bedankt voor je reactie.
Wrm zou je AAS niet aanraden als mijn BW lager is icm lengte?
 
Bert bedankt voor je reactie.
Wrm zou je AAS niet aanraden als mijn BW lager is icm lengte?
Omdat je naturel nog genoeg gains kan maken en het zonde is om dan AAS al te gaan gebruiken. Op een te hoge vp wordt ook afgeraden.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
  1. Wees consistent
  2. Ontwerp een goed trainingsschema
  3. Zorg dat je voeding op orde is
  4. Monitor je rust
  5. Lees je in over supplementen en beslis of je deze wil nemen
Train en experimenteer dusdanig lang totdat je deze variabelen in ieder geval (nagenoeg) geperfectioneerd hebt. Kom je erachter dat je op je natural limit zit en ben je bereid om het stapje extra te nemen? Denk dan nog eens na over AAS-gebruik. Overigens raad ik je ten zeerste af om je informatie over AAS op forums vandaan te halen. Ga medische onderzoeken lezen... In jouw geval spreken we vooral over gemakzucht, je wil al naar AAS grijpen terwijl je het nieteens kan opbrengen om een paar maanden achter elkaar werk te verzetten.

Denk dat ik namens het grootste deel van dit forum spreek:zucht:
 
  1. Wees consistent
  2. Ontwerp een goed trainingsschema
  3. Zorg dat je voeding op orde is
  4. Monitor je rust
  5. Lees je in over supplementen en beslis of je deze wil nemen
Train en experimenteer dusdanig lang totdat je deze variabelen in ieder geval (nagenoeg) geperfectioneerd hebt. Kom je erachter dat je op je natural limit zit en ben je bereid om het stapje extra te nemen? Denk dan nog eens na over AAS-gebruik. Overigens raad ik je ten zeerste af om je informatie over AAS op forums vandaan te halen. Ga medische onderzoeken lezen... In jouw geval spreken we vooral over gemakzucht, je wil al naar AAS grijpen terwijl je het nieteens kan opbrengen om een paar maanden achter elkaar werk te verzetten.

Denk dat ik namens het grootste deel van dit forum spreek:zucht:

Op het natural limit na wel. Weet wat je doet, weet wanneer je aanpassingen moet maken en weet van dit een routine te maken. Dergelijke stats geven aan dat je dit nog niet onder controle hebt, wordt niet zo’n pipo.
 
Bedankt heren voor de feedback!
Ik ga idd tog nog maar ff goed doorbeune in de gym. Hou me eetschema bij via My fitnesspal en ga me VP proberen te verlagen en wat meer onderzoekies doornemen.
 
Back
Naar boven