AndroidHealthClinic

Ff voorstellen

Bezoekers in dit topic

Reembo

Novice
Lid geworden
9 mei 2019
Berichten
27
Waardering
1
Lengte
1m70
Massa
73kg
Vetpercentage
15%
Goedemiddag,

Mijn naam is Reembo, 33 jaar en kom uit Den Haag. Ben 170 en weeg 74 kilo met een percentage van15%. Ik train nu al zo'n jaar of 8 op en af vanwege diverse blessurres door fitness en voetbal. Inmiddels al wat jaartjes gestopt met voetbal waardoor vetpercentage omhoog is gegaan. En wat serieuzer ben gaan fitnessen waardoor spiermassa is toegenomen. Maar vanwege blessures als hernias en ontstoken schouderpees en vele pieken en dalen gehad kwa gewicht en kracht. En door de blessures ook maanden niet kunnen trainen maar nu weer goed op weg en bezig met IF waardoor ik al 4 kilo kwijt ben vanaf begin februari. Ik was altijd wel benieuwd naar AAS maar nooit gedaan en ben nu zo ver dat ik er klaar voor ben. Onder andere door mij in te lezen op dit forum zoek ik naar informatie om de juiste kuur zoeken. Ik ben bezig met cutten maar wil ook wat spiermassa erbij. Ik snap dat je door kuren zowiezo aankomt maar ben ook opzoek naar een lichte droge kuur. Ook omdat dit mijn 1e kuur is en niet te veel wil aankomen. Klinkt misschien tegenstrijdig en kan het 1 niet zonder het andere maar daarom ben ik hier! Tips en advies word erg gewaardeert.
 
Ik lees een hoop smoesjes voor de stats die je momenteel hebt. Ik adviseer je om enigszins gedisciplineerd bezig te zijn met voeding en training i.p.v. een kuurtje pakken wat nergens op uitdraait.
 
Anavar is een optie tijdens het cutten.
Weinig bijwerkingen wat ik heb begrepen maar dat verschilt denk ik wel per persoon. Misschien stacken met winstrol voor wat extras? Of heb iemand een ander voorstel. In ieder geval bedankt marco!
En test als basis stacken met bv winstrol/dbol of deca
Ik lees veel over deze combi en zou graag wat wille horen over ervaringen hiermee.

Smoesjes?
Ik zeg je gwn hoe het is.