XXL Nutrition

Ff voorstellen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Larson 78

Novice
Lid geworden
10 mei 2019
Berichten
18
Waardering
5
Lengte
1m85
Massa
83kg
Vetpercentage
16%
Hey, ben man 40 j. Sinds een aantal maanden bezig met fitness. Eigenlijk gestart als revalidatie en core verstevigingen voor fietsen maar eigenlijk al naar intensieve krachttraining gestapt. Ook deed ik dit om wzt gewicht te winnen. 1.85 en 76 kg. Ondertussen een 82kg en 16%door voeding en een gainer. Door mijn job heb ik wel een intensief verbruik(ongeveer een 4 a 4500kcal) dus niet zo evident om dit te behouden. Ook weinig tijd voor pauze op job. Op een kleine 5 maand al wel wat resultaat geboekt maar door moeilijk eetpatroon behoud ik slecht. Nu hoop ik toch nog wat voedingstips en andere tips om wat te groeien nog.liefst een 86kg. Had al wel wat gelezen over Sarm ostarine en cardarine maar ben niet echt een risiconemer. Soit dit ter zijde hoop ik hier nog wel wat op te steken. Grtz
 
Welkom. Middelen zou ik met een dergelijk doel links laten liggen. Die vier kg plak je er als beginner binnen enkele maanden wel op. Succes!
 
Meer eten dus? Vraag me alleen beetje af wanneer ik dit moet doen. Heb alle moeite van de wereld om op dit grwicht te komen en of te blijven. Kolt wel goed
 
dat is allemaal niet zo moeilijk, per maaltijd een 100 calorieën erbij, en/of een eetmomentje erbij, doe dat zelf meestal in de avond na het trainen.
sarms heb je daar echt niet voor nodig.
 
Is te laat voor mij om te eten. 22'30 ben al slechte slaper.
 
dan eet je wat vroeger :D
je ontbijt wat ophogen? doe ik zelf altijd
een paar honderd calorieën heb je zo bij elkaar hoor
 
Ik vraag aan collega is een voedingsschema denk . Heb zelf zoiets eens bijgehouden op appje maar ken niet alles vanbuiten en ni altijd de tijd om alles in te vullen. Ook niet altijd de mogelijkheid ol stipt te eten. Waardoor ik er niet altijd geraak. More dedication dus.
 
Meer eten dus? Vraag me alleen beetje af wanneer ik dit moet doen. Heb alle moeite van de wereld om op dit grwicht te komen en of te blijven. Kolt wel goed

Niet aankomen is meer eten. Je kan nog genoeg kg’s aankomen zonder gear. Wanneer je nu al moeite hebt met aankomen en behouden, dan wordt dit na een kuur nog veel lastiger.
 
Post eens wat je eet en tijdstippen.
Met alle macro's.
Dan kunnen we gericht tips geven voor je voeding.
 
Ik eet nu rond de 4000kcal en paar 2 kilo weg op 1 maand wel minder vet rond bepaalde gebieden buiten onderrug en buik. Sorry dat ik mss domme onzin uitkraam voor. Jullie maar starter he
 
5u een 120 gr havermout en 40 gr brinta. En een shake.
7.30 a 8.0u 2 boterhammen met gerookt vlees en stuk fruit. Dan wanneer het kan meestak 10 a 11 u een zakje rijst met 150gr kip of varkenshaasje en broccoli. 13u zelfde. Dan rond 15u een 130 gr havermout met 40gr blauwe bessen en scoop whey. Avond eten normale portie aardappelen of pasta (kijk ik eigenlijk niet naar) met groenten en vlees. Dan trainen en nadien shake . Af en toe zit daar nog ne wafel ofzo tussen
 
Waar zijn de hoeveelheden?
Kcal
hoeveel eiwit kh en vet?

Kijk hier eens naar.
https://forum.bodybuilding.nl/topics/geupdatet-excel-voedingsschema.410162/
schema in de tweede post (excel) is duidelijker.

Vast wat snelle tips:
- Bij je ontbijt een vetbron erbij (olie/noten oid)
- 2 naar 3 boterhammen om 7:30. Dikker/voller beleg (pindakaas oid) Beker melk erbij
- bij de rijst een sausje. Denk ook eens aan satehsaus oid
- middag weer wat noten erbij
- voor het slapen een bak kwark met honing en noten oid
- drinken met kcal (melk/chocomelk/sap volle varianten)

oh ja... havermout aanmaken met (volle) melk
 
erger dan MrDroeftoeter kan het nooit worden en deze G is al langer lid
Misschien dat ik onzin uitkraam maar ik draag tenminste geen powerlifting belt terwijl ik geknielde forearm curls doe met als argument "Ja, kijk, dan train ik gelijk mijn core, two for the prijs of 1.".
 
Noten kan k ni eten wegens alkergie, zal de shake en havermout al met volke melk trug doen en zien wat dit zegt. Zal morgen is alles trug in mijn appje zetten en de waarden dan doorsturen . Merci alvast
 
Dit is voor morgen

IMG-20190512-WA0003.jpeg


IMG-20190512-WA0003.jpeg
 
Rijst of penne toevoegen hieraan, alles Shakes die je drinkt wat havermout ingooien en gewoon n liter volle chocomelk per dag drinken
 
Geen noten... neem je pinda's, zaden of pitten, tahin, lepel olie door je maaltijden, avocado, eieren etc. Genoeg keuzes.

Zijn overigens wel minihapjes... :o die 3 hapjes zouden voor mij bij elkaar maar 1 maaltijd zijn...
Zou iig de rijst verhogen en vlees/vis kan ook wel wat meer dan dat 100-125 grammetje wat er nu bijzit.
Gooi er tahin bij (sesampasta oid) of een keer een saujs ofzo. Je hoeft ect geen droge zooi te eten.

Pasta eet ook makkelijk weg
ipb boterhammen krentebollen, wraps oid. Genoeg opties....
 
Voor ik trainde at ik 22 sneden brood en koeken en etc was magerder dan nu. Met teveel brood had ik veel last van darmen . Nu niet meer zoveel. Ik ga enkele tips al toepassen en kijken wat het zegt. Ni teveel ineens aanpassen dat men lichaam weer wat kan wennen. Hou jullie op de hoogte.
 
Back
Naar boven