MuscleMeat

FIBO 2003 1-4 mei Essen (D) (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

I.R.O.N.

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
11 dec 2002
Berichten
95
Waardering
0
Wie gaan er nog meer van dit forum naar deze beurs?

Dit wordt de eerste keer dat ik zoiets bezoek. Heb gehoort dat de pro's er leuke showtjes weggeven..

-Wat zijn nog meer leuke dingen om te zien tijdens de beurs?
- Kun je er nog wat supplementen-samples gratis scoren?

Wat ik me ook afvroeg: kan je op deze beurs pro-hormonen scoren? het is toch immers in Duistland? of zijn ze hier ook "nicht erlaubt"?

www.fibo-messe.com :wave2:
 
Vorig jaar alleszins niet. Ze hadden muscletech zelfs helemaal een onzichtbaar standje gegeven omdat ze het het jaar ervoor geprobeerd hadden. Haha, verdienen ze ook wel. Je kunt je er gerust een dagje bezighouden, zou me geen zorgen maken. Ga eens langs bij alle firma's, probeer hun gratis samples van eiwit bars en zovoort, laat je foto nemen met een aantal pro's en ga eens naar de stage show kijken (waarsch. weer door All-stars gesponsord dit jaar)

Maar ga wel de donderdag of de vrijdag en zeg dat je voor een firma werkt, VEEEEL minder druk. Ben vorig jaar geweest, omdat SQUAT me uitgenodigd had en als ik kan ga ik zeker terug.
 
Idd. je kan wel dingen proberen, maar gratis potten scoren kan niet. Optredens zijn wel leuk, en je kan er ook wel het e.e.a. aan kleding kopen.
Ik ga meestal zaterdags en dan is het toch wel erg druk.
Koopjes zijn er echter niet. Vrij prijsig allemaal.
Heb meestal naar een uurtje of 4 het toch wel weer gezien, maar ga zeker ieder jaar ff kijken. Voor mij ook maar een klein stukje. Ben er binnen 1 1/2 uur.
 
Ik ga vrijdag. Op naam van onze sportschool.
Heb gehoord dat dit voor de pro's hun eerste dag is.
Ben beniewd...fotocamera mee en schieten maar!
 
Originally posted by RichardV
Idd. je kan wel dingen proberen, maar gratis potten scoren kan niet. Optredens zijn wel leuk, en je kan er ook wel het e.e.a. aan kleding kopen.
Ik ga meestal zaterdags en dan is het toch wel erg druk.
Koopjes zijn er echter niet. Vrij prijsig allemaal.
Heb meestal naar een uurtje of 4 het toch wel weer gezien, maar ga zeker ieder jaar ff kijken. Voor mij ook maar een klein stukje. Ben er binnen 1 1/2 uur.

Als je koopjes wil doen moet je de zondag tegen sluitingstijd blijven hangen.
 
lijkt me wel leuk zon beurs.. maar k ken niemand die BB ook mooi vindt. en kzit nogal krap bij kas :/
 
Originally posted by I.R.O.N.


Wat ik me ook afvroeg: kan je op deze beurs pro-hormonen scoren? het is toch immers in Duistland? of zijn ze hier ook "nicht erlaubt"?

www.fibo-messe.com :wave2:




Mocht je van plan zijn iets te kopen, pas dan wel op bij de grens.
Ik weet namelijk dat ze bij de grensen aan het controlleren zijn ik weet niet waarop maar ik denk in verband met de oorlog met irak ofzow.
En het is niet eenmalig, want ik ga weleens naar DL toe met mn broer en we zijn al meerdere malen marechaussee en politie tegengekomen bij de grens.


Oppassen dus,


Gr rob
 
Re: Re: FIBO 2003 1-4 mei Essen (D)

Originally posted by rob12345





Mocht je van plan zijn iets te kopen, pas dan wel op bij de grens.
Ik weet namelijk dat ze bij de grensen aan het controlleren zijn ik weet niet waarop maar ik denk in verband met de oorlog met irak ofzow.
En het is niet eenmalig, want ik ga weleens naar DL toe met mn broer en we zijn al meerdere malen marechaussee en politie tegengekomen bij de grens.


Oppassen dus,


Gr rob

Ken een goeie sluiproute :) haal altijd drank voor me pa uit duitsland
 
Re: Re: Re: FIBO 2003 1-4 mei Essen (D)

Originally posted by soulreaver


Ken een goeie sluiproute :) haal altijd drank voor me pa uit duitsland

zolang je de snelweg maar negeert heb je er minder last van.
haal ook vaak drank daar, allee dan voor mijzelf:D
 
Originally posted by nilsjei1234


aha vertel........ :D

Zondag namiddag beginnen ze hun prijskaartjes te schrappen en minderen ze de prijs. Op het einde smijten ze met sommige dingen bijna naar je kop. Dit geld dan wel niet voor de nieuwe collecties, maar je kan er toch wat voordeel doen op kleding en supplementen (meestal emmers eiwit).
 
aangezien er veel kleinere buitendlandse merken bij zitten die anders torenhoge transportkosten moeten betalen, ze kunnen het dus beter voor een prikkie wegdoen, dan hebben ze nog iets.. vorig jaar 5 potten creatine van 25 euro gehaald.. :)
 
ik ben er geweest maar die aanbiedingen op het eind heb ik niets van gemerkt..

sta met ed van amsterdam en siggy segers op de foto. En wat fotos gemaakt van de wedstrijd en er waren wat IFBB pro's: shawn ray, dexter jackson en dennis the menace. Ik geloof ook dat ik ruhl even zag maar ben er niet helemaal zeker van...

Wel pot zell tech voor 44 euro gekocht goede prijs maar dat was de hele dag zo..
 
Ben ook noodgedwongen de zondag gegaan. Zijn elkaar misschien voorbij gelopen. Wel wat koopjes gedaan. Maar niet op supplementen, heb ik ook niet echt nodig. Teleurstellend dat een hele hoop firma's en dus hun gesponsorde athleten niet gekomen zijn. Heb met moeite fotootjes kunnen trekken. Maar als ik ze heb zet ik ze hier wel even.

Niemand bij maximize goeiendag gaan zeggen aan squat ?
 
Ik zou niet weten hoe je eruit ziet Peter dus het kan best dat we elkaar voorbij zijn gelopen. Maar was Ruhl er nou wel of niet? Van de rest weet ik het zeker maar na de prijsuitreiking van de amateurwedstrijd (Ik vond het er goed uitzien!) kon je wat fotos kopen etc. Maar kon niet echt dichtbij komen door de drukte. Had ook niet echt de behoefte om me te gaan verdringen voor een foto. Ed en siggy zag ik op andere plaatsen lopen.
 
ik ben Ed tegen het lijf gelopen net om de hoek van bij de stand van Maximize waar SQUAT aan het werken was. Mij is iedereen voorbij gelopen, ik voel me daar ook zo klein. Ben ook niet als Big Cat geweest dit jaar, heb dat vorig jaar gedaan, maar toen had ik de hele vrijdag om rond te koersen en me voor te stellen, nu ben ik enkele uren geweest met de manager van onze gym en haar 5-jarig dochtertje, om er eens uit te zijn en om SQUAT nog eens te zien.

Ruhl heb ik niet gezien. Heb Dennis James ook gemist. Als je die mannen tegenkomt zijn ze altijd heel joviaal, direct een fotootje nemen en zo. Vorig jaar heb ik er kunnen nemen met een hele hoop profs, waaronder een massieve Jay Cutler. Maar dit jaar was er niemand.

Vond het minder dan vorig jaar, maar nog steeds een hoogtepunt voor mij.
 
Ik heb gehoord dat er veel minder zijn gekomen door de SARS. ik weet niet zeker of het zo is maar het zou kunnen. Bij de stand van Van Amsterdam stond ook een atleet van mijn sportschool die de komende Night mee gaat doen. Verder vond ik het ook minder dit jaar.
 
Back
Naar boven