MuscleMeat

Fibo 2006 pics

Bezoekers in dit topic

Tjezus ... die dames zijn groter als 99 % van de mannen van dit board hier ! wel mooi!
 
ligt het aan de foto of is ed wat minder dan anders?
 
Hiekie zei:
Tjezus ... die dames zijn groter als 99 % van de mannen van dit board hier ! wel mooi!
Ze gebruiken ook 300% meer AAS dan 99% van de mannen hier ;)
 
die meid in het rood naast Dexter lekker milf :hornyna:
 
Ik vindt die eerste foto die BadMF post met die dame met het rooie haar en vlechtjes wel lekker.
 
toffe pic's


ps; laatste foto eerste pagina, is dat niet die vrouw die record bankdrukken in handen heeft?
 
BadMF zei:
[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]
en denken zij nou echt dat ze mooi zijn? Natuurlijk is veel aantrekkelijker dan zo'n mannen-kop!
 
Big_T zei:
Ze gebruiken ook 300% meer AAS dan 99% van de mannen hier ;)

Idd, ik heb ook een groot vermoeden dat de meeste vrouwelijke bbers of figures niet eens hard of zwaar trainen. all drugs. neem de drugs weg en ze zijn nergens.
 
Big_T zei:
Ze gebruiken ook 300% meer AAS dan 99% van de mannen hier ;)

Mja meningen zijn verdeelt bij Strik, maar goed. Ik heb haar pa gezien en die heeft anders ook aso kuiten.
 
SHUTTERSPEED zei:
toffe pic's


ps; laatste foto eerste pagina, is dat niet die vrouw die record bankdrukken in handen heeft?

Dat is Strikkiepower inderdaad (Ielja Strik)
 
Mars zei:
Idd, ik heb ook een groot vermoeden dat de meeste vrouwelijke bodybuilders of figures niet eens hard of zwaar trainen. all drugs. neem de drugs weg en ze zijn nergens.
Met AS alleen kom je er niet laat dat duidelijk zijn, maar voor vrouwen is het effect natuurlijk wel enorm aangezien ze een veel lagere testosteron productie hebben dan mannen. Dat gezegd zijnde, zou ik de hele Olympia top weleens willen zien indien ze geen AS ter beschikking hadden gehad, je zou ook staan kijken denk ik ;)
 
Dat is ook weer zo, maar die jongens zijn in de meeste gevallen wel harde werkers natuurlijk.
 
Dani zei:
Heeft anders wel een paar schouders waar ik voor teken, jez*s! :eek:

Vrouwen behoren geen grote schouders te hebben.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jammie jammie:P
 
Back
Naar boven