Fitness Seller

Fibo 2006

Bezoekers in dit topic

bestoldschool

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
2.485
Waardering
0
http://www.fibo-power.de/en/fibo_power/index.php

ronnie_coleman3_kleiner.jpg
 
cool daar wil k wel heen kan k ff kijken hoe dat nou zit met zn tricep :D

laten we een DBB meeting houden op de fibo :D:D
 
Hehe Fibo wordt elk jaar minder. Proberen ze dit jaar goed te maken met Ronnie. Alleen Ronnie zal niet voldoende zijn.
 
ja inderdaad de FIBO wordt ieder jaar minder en minder....vroeger stonden er nog veel grote namen.... spijtig.
ben nog niet zeker maar ik zal waarschijnlijk aan de stand van PERFORMANCE staan... jullie komen maar eens af voor wat te ouwehoeren hé
 
jeeeeej :) uitje van school uit geregeld, leve het cios!
 
denk persoonlijk dat ik niet ga verleden jaar was het ook al niet veel meer heb ik gehoord.
 
Heb het idee dat ze het tij op de Fibo dit jaar flink aan het keren zijn:cool:

Ronnie Coleman zal dus aanwezig zijn maar ook Ed van Amsterdam (Ultmate Nutrition), Peter Trenz (All Stars), Alexander Fedorov (Universal), Shawn Ray
(Shawn Ray Enterprice):eek: .

Dennis James en Mustafa Mohommad staan onder contract bij All Stars en zullen waarschijnlijk ook aanwezig zijn. Verder verwacht ik Dennis Wolf (wereld kampioen bij de zwaargewichten) ook wel ergens in een stand.

Pro's die niet voor een bedrijf aanwezig zijn maar wel de Fibo zullen bezoeken zijn Allison Maria, Giovanny Thompson en Oliver Adzievski.

Prachtig !, ga er dit jaar ook zeker weer naar toe:yes: .
 
vorig jaar ook allemaal mooie verhalen over wie er zouden komen..


uiteindelijk moesten we het doen met CLAUS DORING!

JA WOLL!!!! SYNTHOL!
 
ja echt minder dat ik uiteindelijk vorig jaar niet ben gegaan.. nieuwe ronde nieuwe kansen :D
 
Ryu zei:
vorig jaar ook allemaal mooie verhalen over wie er zouden komen..


uiteindelijk moesten we het doen met CLAUS DORING!

JA WOLL!!!! SYNTHOL!

Ze zullen toch niet liegen over Coleman:eek:

Ben vorig jaar ook geweest, was minder dan de jaren ervoor maar
heb toch genoten en heb alle gasten gezien die op papier stonden yes:, ben je waarschijnlijk de verkeerde dag geweest:D .

Heb ook top pics kunnen maken met Shawn Ray, Monica Brant en Alexander Fedorov
 
Kevin Levrone hebben ze ook al eerder beloofd (jaar of 3-4 terug) en die was er toen ook niet.
Toen ontbraken er 3.

Ben benieuwd, Ronnie is er al eerder geweest en zal er wel een berg geld voor krijgen.
 
Hmm, zou niet verkeerd zijn die kleine man in nature te zien :D .
 
Wanneer je op die link van bestoldschool klikt zie je een groot plaatje van ronny. Ligt het aan mij of zijn zn linker schouder en arm veeeeel kleiner als zn rechter???
 
Beter. in essen uurtje rijden vanaf hier!
Moet je kaartjes van te voren bestellen?
 
50 Dollar zei:
Wanneer je op die link van bestoldschool klikt zie je een groot plaatje van ronny. Ligt het aan mij of zijn zn linker schouder en arm veeeeel kleiner als zn rechter???

kerel dat ligt aan de pose :rolleyes: hij wint daar anders toch geen O mee;)
 
daarom vroeg ik ook ligt het aan mij?:) en ik wist niet dat die foto van de mr o was. laatste tijd heb ik paar foto's gezien waar zn linkerarm dus wel degelijk stukken kleiner was, door die gescheurde triceps meen ik.
 
Gunther is ook van de partij
 
ik wil zeker wel ff kijkken daar
 
elk jaar wordt het minder, ik heb eigenlijk gezegt er niet meer heen te gaan na het laatste jaar, maar als ronnie komt ga ik toch ff kijken denk ik.
 
Back
Naar boven