AndroidHealthClinic

Fibo 2012? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

eddy86

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
28 apr 2010
Berichten
185
Waardering
3
Lengte
1m82
Massa
86kg
Vetpercentage
14%
definitiefe datum 19 t/m22
 
Laatst bewerkt:
19 - 22 april 2012, Beursterrein Essen

Dat is donderdag tot en met zondag
 
ik ben weer aanwezig!

---------- Post toegevoegd Wed 11 Jan 2012 om 10:33 ----------

ik sta trouwens bij stand 58.. 10 euries voor een fototje aub
 
Doordeweeks was voor bedrijven en weekend voor bezoekers toch?
 

Thnx.

Je moet de laatste dag gaan heb ik gehoord. De meeste merken willen dan hun laatste voorraad kwijt die ze er hebben staan, dan doen ze er nog eens een extra korting bovenop.

Ik had vorig jaar met Bob Chicerello gepraat btw toen ik wat kocht aan zijn stand. Ik zei tegen hem dat ik geen isolaat hoefde maar een combinatie van isolaat en concentraat, zegt die ah what do you care look how cheap it is, i thought you want to grow? Haha was wel cool hoe normaal die gast nog was:p
 
De laatste dag zijn wel vaak alle toppers al weg... dus het ligt eraan wat je wil...korting of de toppers zien... als je korting wil kan je beter in NL blijven scheeld je benzine en dat is dan weer je korting die je heb op je producten die je koopt online of in de winkel LOL

helaas dit jaar zijn we er niet...wij zitten in LA voor een wedstrijd.

Bob Chick is inderdaad een leuke vent, lekker normaal :D
 
Het lijkt me op zich leuk een keer naar zo'n beurs te gaan maar weet niet precies wat ik kan verwachten? Ga je er juist heen om supplementen in te kopen of is het meer een showcase van de nieuwste producten e.d.?
 
Het lijkt me op zich leuk een keer naar zo'n beurs te gaan maar weet niet precies wat ik kan verwachten? Ga je er juist heen om supplementen in te kopen of is het meer een showcase van de nieuwste producten e.d.?

nieuwste apparaten, ETEN!, supplementen, kleding, accessoires, shows, lekkere wijven, mma, strongmen, pro bodybuilders

het is er in iedergeval erg groot! moeite waard
 
nieuwste apparaten, ETEN!, supplementen, kleding, accessoires, shows, lekkere wijven, mma, strongmen, pro bodybuilders

het is er in iedergeval erg groot! moeite waard

wait wut, is het mma gedeelte daar groot?
 
wait wut, is het mma gedeelte daar groot?

weet niet of ze altijd hetzelfde doen hoor en ik weet niet wat jij groot vind?
ze hebben allemaal kleding en bitjes van die handschoenen broekjes van alles.. gewoon keertje kijken, zo ver is het niet
 
De laatste dag zijn wel vaak alle toppers al weg... dus het ligt eraan wat je wil...korting of de toppers zien... als je korting wil kan je beter in NL blijven scheeld je benzine en dat is dan weer je korting die je heb op je producten die je koopt online of in de winkel LOL

helaas dit jaar zijn we er niet...wij zitten in LA voor een wedstrijd.

Bob Chick is inderdaad een leuke vent, lekker normaal :D

Nee dan ga ik liever een dag eerder als wel alle pro bodybuilders er nog zijn:D. Want het klopt ook wat je zegt met de korting, als je de benzine en entreeprijzen meerekent ben je nog duurder uit zelfs.

Heb je zelf een wedstrijd Mascha of ga je kijken?
 
Oppervlakte
74.720 m2 in 14 Hallen
 
de sups op de FIBO zijn al lang niet meer zo goed koop als jaren geleden, je betaald bijna de zelfde prijs als hier in NL... dus voor koopjes hoef je het echt niet te doen...

Ja ik heb in april een wedstijd in LA. We gaan maart alweer die kant op :D, heb er echt zin in :D
 
weet niet of ze altijd hetzelfde doen hoor en ik weet niet wat jij groot vind?
ze hebben allemaal kleding en bitjes van die handschoenen broekjes van alles.. gewoon keertje kijken, zo ver is het niet

is maar 110 km voor mij, kijken of ik wat kan regelen:cool:
 
de sups op de FIBO zijn al lang niet meer zo goed koop als jaren geleden, je betaald bijna de zelfde prijs als hier in NL... dus voor koopjes hoef je het echt niet te doen...

Ja ik heb in april een wedstijd in LA. We gaan maart alweer die kant op :D, heb er echt zin in :D

Deed je nou nog steeds bodybuilding wedstrijden of ga je een andere klasse doen? Want ik hoorde je toen ik in Hillegom was zeggen dat je daar niet meer aan mee doen, of heb ik dat fout gehoord:p

Succes daar alvast:D
 
weten jullie eigenlijk al welke bekende bbers er komen? als die daar komen?
 
Back
Naar boven