XXL Nutrition

FIBO 2013: nu al vragen... (1 bezoeker)

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

Tombie

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
9 mrt 2006
Waardering
23
Ok, ok, ik ben er véél te vroeg bij, maar kan niet wachten tot het zover is. Dit jaar ben ik echt vastberaden naar de beurs te gaan.

Ik heb alvast enkele vragen die de ervaren bezoekers me allicht zullen kunnen beantwoorden:
  • Dien je extra kaarten/toegang/prijs te betalen als je ook naar bepaalde shows wil gaan kijken of is het ticket all inclusive?
  • Hoe zit het met parking (voldoende plaats, kostprijs daarvan, ...)?
    Welk adres geven jullie in de GPS in (als ik het adres van de website neem kom ik met Google Earth op het trainstation uit ipv op het beursterrein).
  • Worden er ook busdiensten van onze contreien ingelegd waardoor auto + parking overbodig zou zijn? Zoja, wat is daar de kost van en van waar vertrekken deze zoal (ik woon in België)? Weten jullie ook ongeveer vertrek en retourtijden van zulke bussen (als deze al bestaan)?
  • Doe je er goed aan als eerste erbij te zijn/tot laatste te blijven (als de deuren opengaan) of hoeft dat niet per se (gezien de reistijd zou ik dan best vroeg uit de veren moeten, vandaar...)
Ik ben particulier bezoeker en zou aldus op zaterdag gaan.

Alvast bedankt voor jullie input.

Grtz,

Patriciaa

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
19 jun 2011
Waardering
1.244
Lengte
1m64
Parkeerplaats was €7 dacht ik, en treinstation is er gelijk naast. Zit een enorm groot terrein omheen.
Dat laatste hangt er maar net vanaf hoe jij je daar vermaakt. Ik was vorig jaar na een uurtje al uitgekeken, vond er niets aan. Ik had veel meer verwacht

Pleister

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
9 okt 2008
Waardering
3.769
Lengte
1m76
Als jullie naar Essen gaan doe ze dan de groetjes:cool:. Ik zit liever in Köln aangezien t in 2013 daar word gehouden

Tombie

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
9 mrt 2006
Waardering
23
  • Topic Starter Topic Starter
Parkeerplaats was €7 dacht ik, en treinstation is er gelijk naast. Zit een enorm groot terrein omheen.
Dat laatste hangt er maar net vanaf hoe jij je daar vermaakt. Ik was vorig jaar na een uurtje al uitgekeken, vond er niets aan. Ik had veel meer verwacht
Oei, misschien verwacht ik dan ook wat teveel. Hoe lang heeft de rest van jullie daar kunnen rondlopen / jezelf amuseren? (als iedereen 't al na korte tijd beu is, ga ik misschien ook iets later op de dag hoor...).

Iemand ook een idee waarom Essen vervangen is geworden door Köln?

Grtz,

PAW

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
2 jul 2008
Waardering
15
Lengte
1m82
Massa
84kg
Vond de FIBO Power geen reet aan; alleen maar supps en gasten die ze promoten... vond het veel interessanter om nieuwe trends en ontwikkelingen te zien op het gebied van trainingsapparatuur. Achteraf vond ik het de lange rit en met name de file richting parkeerplaats niet waard. Paar uurtjes is meer dan genoeg om alles te zien.

Pleister

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
9 okt 2008
Waardering
3.769
Lengte
1m76
Ik was er ongeveer 4-5 uurtjes in totaal, is wel genoeg, dan heb je zga alles gezien en sta je met genoeg gasten op de foto. Als je echter met Phil Heath en Jay Cutler op de foto wilt trek er dan maar gerust nog eens 2 uur extra voor uit want de wachtrij voor hun is echt enorm.

Tombie

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
9 mrt 2006
Waardering
23
Veel gasten vragen naar't schijnt ook wat euries voor een foto met hen, over hoeveel spreken we dan zoal (ongeacht dat ik het helemaal niet eens ben met daar geld voor te vragen...)?

Rah Rah Man

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
20 apr 2008
Waardering
342
Lengte
1m71
Massa
90kg
Veel gasten vragen naar't schijnt ook wat euries voor een foto met hen, over hoeveel spreken we dan zoal (ongeacht dat ik het helemaal niet eens ben met daar geld voor te vragen...)?
Vorig jaar dacht ik dat enkel Coleman geld vroeg. Die vroeg 10 euro.

facebook

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
8 apr 2011
Waardering
34
Lengte
1m70
Massa
70kg
Vetpercentage
7%
Wij kwamen vrij laat aan en hebben bijlange niet alles gezien. We zijn er denk ik 4uurtjes gebleven. Met Phil, Ronnie, Kai op de foto gaan was vrij easy vond ik. Vroegen er ook niks voor, behalve Ronnie.

Jay hebben we niet eens gevonden haha, echt ziek groot!

Top evenement!!

Tombie

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
9 mrt 2006
Waardering
23
Oef, toch iemand die er een leuke ervaring aan heeft overgehouden.

Weet er iemand of er ook soms iets met bus(sen) geregeld wordt? Zou net iets handiger zijn lijkt me...

@Facebook: Hoe laat was je dan toegekomen?

facebook

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
8 apr 2011
Waardering
34
Lengte
1m70
Massa
70kg
Vetpercentage
7%
3-4uur voor sluit. Moest nergens lang aanschuiven. De pro's zijn wel een uur op voorhand al weg. Dus veel mensen waren teleurgesteld in Phil & Kai.

Roelly zat helemaal alleen aan de BSN stand, dexter ook. En Lee Priest riep naar mij '' wanne take a picture?!'' Had toen nog geen idee wie hij was. Khan en Larissa hadden ook echt 0 volk. Hiteda stond ook niemand bij.

Volgend jaar kom ik wel vanaf de start en wacht gewoon op gunstige momenten.

Machete

Huge Freak
Lid geworden
14 dec 2010
Waardering
1.152
Volgende keer ga ik gelijk naar de pro stand, daar me ding doen en dan naar de overige hallen.

KoekieMonster

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
17 apr 2007
Waardering
535
Lengte
1m84
FIBO gaat dit jaar naar Keulen.

Masters

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
23 okt 2003
Waardering
350
Lengte
1m79
Massa
82kg
Vetpercentage
11%
had in het topic van 2012 al geschreven dat het echt niet zo leuk meer is. Vroeger was het 100x beter. Gok dat ik ook in 2013 weer niet ga, of ik moet me echt de pleuris vervelen.

*ben er overigens ongeveer 7x geweest vroeger*

einbein

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
26 nov 2011
Waardering
7
Lengte
1m80
Massa
83kg
Vetpercentage
11%
IK was er al van 8 uur smorgens ofzo , Heb een foto met ronny coleman hehe , er was GEEN rij.
Wat een losers die zeggen dat fibo suckt, als bb je niet intresseert ga dan petanken.

Machete

Huge Freak
Lid geworden
14 dec 2010
Waardering
1.152
IK was er al van 8 uur smorgens ofzo , Heb een foto met ronny coleman hehe , er was GEEN rij.
Wat een losers die zeggen dat fibo suckt, als bb je niet intresseert ga dan petanken.
Wij zaten bijna 2 u in de rij te wachten. Werd er door de staff gezegd dat hij niet meer/veel later komt. Fuuuuu.

jesse2010

Huge Freak
Lid geworden
16 jan 2012
Waardering
391
De fibo is de grootste beurs van bodybuilding ter wereld. Zelfs de Olympia Expo is kleiner en saaier. De mooiste Expo is de Arnold. De fibo dit jaar in de ochtend heen gegaan met bijna iedereen op de foto geweest veel samples en andere dingen gekregen. Ook volgend jaar ben ik er weer bij

gertXjan

Cool Novice
Lid geworden
7 jun 2012
Waardering
5
Lengte
1m86
Massa
106kg
VOlgend jaar ben ik er ook zeker bij. Inderdaad zoals Jesse zegt vroeg gaan. Wij kwamen daar ongeveer omstreeks 8 uur 's morgens toe. Iedereen was er al maar bijna geen volk. Veel samples, veel foto's, veel kunnen babbelen, nieuwe mensen ontdekt ( leuk gesprek gehad met lionel beyeke trouwens, in de gaten houden 10e plaats olympia ..)

Fibo, zoiezo volgend jaar terug maar dan in Keulen. Hopelijk geen 7 euro betalen voor parking als je vertrekt en beseft dat al je cash geld in supplementen zit en spotgoedkope weider muscle milk :)

Bovenaan