Fitness Seller

FIBO 2013: nu al vragen...

Bezoekers in dit topic

Gierig dat ik ben had ik mijn eigen maaltijd bij; salade met omelet + kaas & kipfilet.
Ik kreeg toch een goedkeurende blik van Antoine Vaillant :roflol:



made my day. srs.

Heb jij jouw eten laten zien aan Antoine? :scratch:
 
Heb jij jouw eten laten zien aan Antoine? :scratch:

Ik heb gegeten samen met Evan Centopani aan zo'n picknicktafel bij Universal :rolleyes:
Is zelfs te zien op MD
 
Heb jij jouw eten laten zien aan Antoine? :scratch:

Ik heb gegeten samen met Evan Centopani aan zo'n picknicktafel bij Universal :rolleyes:
Is zelfs te zien op MD

Dit dus.
Aan hun standje stonden picknicktafels. Ik had me daar even gezet om te eten en Antoine liep van het één standje naar het andere en zag mij eten. Ik stond net op de foto met hem dus hij 'herkende' mij.
thumbs up yeah.
 
had eigenlijk enkel mijn eerste 2 maaltijden voor de ochtend mee, die heb ik onderweg naar daar genuttigd
ter plaatse genoeg kraampjes om shakes, pasta's, braadworsten enzo te kopen dus heb me ginds ook wel voldoende gevuld
 
De enige eet tenten die ik tegen kwam waren die Snack Points .. 1 stukje kip met 1 broodje voor 6.70, schandalig als je het mij vraagt. Gelukkig de hele auto volgeladen met blikjes tonijn en boterhammen met pindakaas en 's avonds gebunkert bij de Mac!
 
Ze verkochten er ook donuts dacht ik
 
De appeltaart was ok. Niets bijzonders.
 
Ben vorig jaar geweest en was vooral verbaasd om het feit dat mensen zo gretig waren op supplementen. Kom op zeg, wat boeit een aantal zakjes met poedertjes nu?

Ik was er toen op zaterdag, waar een soort van 1/4 leg press "record" neergezet werd, lachwekkend bijna.
 
Ben vorig jaar geweest en was vooral verbaasd om het feit dat mensen zo gretig waren op supplementen. Kom op zeg, wat boeit een aantal zakjes met poedertjes nu?

Ik was er toen op zaterdag, waar een soort van 1/4 leg press "record" neergezet werd, lachwekkend bijna.

Ik had nu ook wel wat gratis samples willen krijgen hoor :rolleyes:
Nu niet dat ik als een hysterisch iemand ervoor zou duwen, uren aanschuiven of wat dan ook.
 
Ik had nu ook wel wat gratis samples willen krijgen hoor :rolleyes:
Nu niet dat ik als een hysterisch iemand ervoor zou duwen, uren aanschuiven of wat dan ook.

Dat je wat mee naar huis kan nemen vinden de meeste wel leuk, ook begrijpelijk.

In 2012 gezien dat sommige echt over elkaar heen kropen voor een shake beker die door van die fitness moppies werd uitgedeeld. Waanzin.
 
Ik had nu ook wel wat gratis samples willen krijgen hoor :rolleyes:
Nu niet dat ik als een hysterisch iemand ervoor zou duwen, uren aanschuiven of wat dan ook.

Deze FIBO was één en al getrek en geduw voor de samples/foto's :o
 
Deze FIBO was één en al getrek en geduw voor de samples/foto's :o

En 200 man die zaten te gillen voor een T-shirt die bij een stand van het balkon gegooid werd.
Was echt lachwekkend
 
Deze FIBO was één en al getrek en geduw voor de samples/foto's :o

voortaan dan toch maar kaartjes via de sportschool regelen, voor het weekend is het totaal niet druk en kun je relaxed rondlopen.
 
En 200 man die zaten te gillen voor een T-shirt die bij een stand van het balkon gegooid werd.
Was echt lachwekkend

Ja gaat nergens over. Bij de BSN stand ook allemaal smeken en doen ik dacht effe een echte Alpha actie uithalen gewoon 10 euro betalen t-shirts,shakebeker en gratis samples en dat koste mij 2 minuten.
 
Ja gaat nergens over. Bij de BSN stand ook allemaal smeken en doen ik dacht effe een echte Alpha actie uithalen gewoon 10 euro betalen t-shirts,shakebeker en gratis samples en dat koste mij 2 minuten.

Ik ben trots op je.

j/k
 
Morgen meer foto's! Nu pitten want was een lange, maar geslaagde dag.
2ep1uva.jpg

Furiouspete :roflol:

heeft hij daar ook een stand dan?
 
Back
Naar boven