XXL Nutrition

FIBO 2013: nu al vragen...

Bezoekers in dit topic

Nee dan plaats je een foto van jezelf met een BBer en plak je je kop af :D
 
Vond het wederom super vandaag ! :D
 
Ben vandaag geweest. Kwam om 14 uur aan. T was totaal niet druk. Alle pro s gezien. maar de meest brute pro die waars de meeste neit gezien hadden was toch wel Mikhail Koklyaev.
 
Ben vandaag geweest. Kwam om 14 uur aan. T was totaal niet druk. Alle pro s gezien. maar de meest brute pro die waars de meeste neit gezien hadden was toch wel Mikhail Koklyaev.

Tof man!
 
Als ik t zo eens lees was Essen dus veel beter, ik ben daar 3 x geweest en vond t altijd al hoerig druk daar. Goed dat ik niet gegaan ben dus.
Ik zou toch alleen voor de strongman events/benchpress competities ed komen, heb nooit begrepen dat volwassen mannen een half uur in een rij gaan staan voor een handtekeningetje of een foto.
 
Hahahah echt he :p Nou je kon dus bij de POWER buiten zitten, was een muurtje ;) Dus wij gaan daar zitten en ik kijk voor de grap achter me, was er gewoon een gat van 10meter!! Dacht echt jezus als ik me evenwicht verlies dan ist gedaan met me :eek:

haha, hadden wij dus ook... zitten we met 2 op dat muurtje, zat al wat achterover te leunen zonder echt door te zakken
kijk ik achter me en zit daar ffs een gat van 2 verdiepingen hoog :eek:

was mijn 1e keer FIBO en vond het best wel super eigenlijk
hoewel ik de commentaren wel kan begrijpen want locatie was echt vrij k*t om je doorheen de dag te blijven oriënteren

ben bij de meeste pro's wel eens gaan kijken, maar echt ellendig lang wachten (wat bij de toppers als Jay, Ronnie, Kai,... het geval was) heb ik toch wel voor gepast
bij Jay diende je minstens 1 product te kopen voor je op de foto mocht dacht ik zelfs ???
Kai Greene leek me dan echt wel enorm sympathiek... wachtrij was echt ellendig lang, maar hij zag er echt gemeend enthousiast uit en nam ook tijd voor zijn fans om kort ff te babbelen

in het begin van de dag ook bij Rich Piana langs geweest en die was echt populair... heeft daar volgens mij uren de ene foto na de andere laten nemen (had persoonlijk ook de indruk dat ie gewoon fans aan het afhaspelen was want echt geïnteresseerd leek hij op dat moment ook niet)
ben er niet bij geweest maar Zach Khan is echt wel ****ing huge
Roelly's armen zijn ook best impressionant van dichtbij

halfweg de middag ook bij de Universal stand gepasseerd, maar Antoine was net zijn bakje kip aan het nuttigen dus heb hem dan ook maar laten doen
uurtje voor sluiting nog eens gepasseerd en dan toch op de foto mee geweest
zoals zijn internetfilmpjes laten vermoeden echt wel een joviale, vriendelijke gast!
heb em nog gevraagd wat zijn verwachten waren voor de NY Pro en hem er veel succes mee gewenst
hij zag er ook al vrij vermoeid uit, dus wou hem ook niet oeverloos bezighouden


Fibo Power-zalen waren doorgaans eigenlijk gigantisch druk vond ik, in de namiddag hebben wij ook nog alle andere zalen met toestellen doorlopen en daar was het echt wel chill :D
meeste lekkere wijven zaten dan wel weer in het Fibo Power gedeelte... meeste van mijn foto's zijn dan ook daarvan :p
 
Iemand ook cijfers qua bezoekersaantallen op de verschillende dagen? Ben ik wel eigenlijk wel benieuwd naar.

Grtz,
 
Zaterdag om 14:00 waren er 45.000 mensen binnen, was record van de fibo.
Was ook goed te merken toen, liep in de power.. wat een mensenmassa.
 
Ik hoop dat het volgend jaar weer in Essen is.
 
ik was vrijdag geweest. toen liep er geen hond man!
gewoon met cutler op de foto in een paar minuten ect..
 
Een uitzondering heb ik gemaakt, maar daar heb ik spijt van, hierom dus: Bij Dedicated kreeg je een goodiebag als je hun facebook pagina geliked had. Had ik dus netjes gedaan. Aangekomen bij de Dedicated-stand moest ik bewijs leveren met m'n smartphone dat ik geliked had. Gezien ik nog zo'n oldschool gsm heb en dus geen internet had voor deze proof, zei die kerel eenvoudigweg: 'Sorry bro', draaide zich en keek niet meer in m'n richting alsof ik daar voor m'n plezier ff 10 minuten had staan aanschuiven. Grmbl!
Bij musclepharm kocht ik een potje Assault. Alsof dat bijna teveel gevraagd was kreeg ik dat snel snel. Toen ik vroeg of ik ook nog een sampeltje kreeg, smeet die vent er nog snel een sample bij....van assault (dezelfde smaak ook nog eens).:-( Met alle begrip voor de standhouders op wie de drukte ook weegt, lijkt me dit toch niet helemaal klantvriendelijk te zijn...

Is er iemand die wel zo’n Dedicated goodiebag heeft gekregen? Zoja, kan je me vertellen wat er daar allemaal in zat dan?

Grtz
 
Veel mensen weer een minderwaardigheidscomplex opgelopen dit weekend
 
tering druk zaterdag bij de power idd!

kheb eigenlijk niet zo heel veel pro's gezien :(

biotechUSA had de lekkerste wijven vond ik^^ gingen ook even showtje lopen
 
Back
Naar boven