XXL Nutrition

FIBO 2013: nu al vragen... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Is er iemand die wel zo’n Dedicated goodiebag heeft gekregen? Zoja, kan je me vertellen wat er daar allemaal in zat dan?

Grtz

3 zakjes bcaa's
 
Vorig jaar Essen was leuker en gezelliger.

Wat een gekte allemaal.

Iedereen graaien naar gratis samples (deze werden in het publiek gegooid door diverse standhouders/babes/guys whatever) Net een hele hoop vogels die vochten om een stukje brood.

Dieptepunt van gisteren (zondag): parkeergeld :9 euro LOLOLOLOLOLOLOLOL
En dat vreeeeeeselijke duitse gelul door die microfoons.... praat verdomme USA dan kunnen de pro's er ook nog iets van verstaan.. het is een internationaal event waarbij het bezoekersgedeelte 70% duits is en de rest buitenlands. Daarbij ook nog die irritante overdreven uitgepakte wellness en fitness beurs (iets van 6 hallen ofzo ??


Hoogtepunt van gisteren: Antione Vaillant (de leukste prof bodybuilder die ik ken, zwaar fan van hem) en Mischa (polska genetics @ youtube) wat een buffe gozer voor een naturel van 22jr!
 
dat met sample gegooi sloeg nergens op.

weet ff niet welke zaal het was, maar daar stonden ze precies in de ingang met samples te gooien. je kon niet eens de zaal meer binnen komen zo veel mensen stonden er te schooien om samples
 
En dat vind ik zo triest dat smeken en rapen voor samples. Zo laag bij de grond als ze graag samples geven doe dat dan gewoon en ga niet lopen gooien of het briefjes van 100 zijn. Of leg ze ergens neer. Ik snap zo al niet waarom mensen zo dolgelukkig worden van samples haha.
 
Moet een lachwekkend tafereel geweest zijn. Hoorde dat zelfs de grootste ecto's daar rondliepen alsof ze twee tonnetjes haring droegen. En dat bij het overgrote deel toch wel duidelijk te zien was dat ze niet vaak bij het squatrek in de buurt kwamen.
 
Is er iemand die wel zo’n Dedicated goodiebag heeft gekregen? Zoja, kan je me vertellen wat er daar allemaal in zat dan?

Grtz

Jup, 2x Fusion Pro sample, 3x BCAA sample, 3x Epic sample en flyers over de producten.
Ik was er zaterdagochtend als één van de eerste, mijn maatje was er zondag en had ook minder samples daar gekregen dan mij. Ze hadden niet zoveel mensen verwacht denk ik (was ook echt druk).

Ik neem het de pro's en mensen op de stands niet zo kwalijk dat ze niet altijd vrolijk zijn. Het gros van de bezoekers had in mijn ogen weinig met de sport te maken maar kwam gewoon om samples bedelen, dat ze dan vergeten dat er ook mensen met goede bedoelingen tussen zitten kan gebeuren.
Verder was het ook heel veel drukker dan voorgaande jaren, vond het echt niet normaal meer rond de middag en ben toen ook weggegaan, stond bijna overal stil.
 
Moet een lachwekkend tafereel geweest zijn. Hoorde dat zelfs de grootste ecto's daar rondliepen alsof ze twee tonnetjes haring droegen. En dat bij het overgrote deel toch wel duidelijk te zien was dat ze niet vaak bij het squatrek in de buurt kwamen.

En natuurlijk het grote deel wat jou makkelijk out-buffde
 
Moet een lachwekkend tafereel geweest zijn. Hoorde dat zelfs de grootste ecto's daar rondliepen alsof ze twee tonnetjes haring droegen. En dat bij het overgrote deel toch wel duidelijk te zien was dat ze niet vaak bij het squatrek in de buurt kwamen.

jup, prikkeldraad onder de oksel waarschijnlijk :p
type 16 jaar, 1,80 lang, 65 kilo en tanktop aan....
De Duitse versie had vaak ook nog fake tan op :p
 

Wat een hotties waren er indd :eek: Ook die ene blonde bij Olimp gezien? :D

---------- Post toegevoegd 15 April 2013 om 15:26 ----------

tering druk zaterdag bij de power idd!

kheb eigenlijk niet zo heel veel pro's gezien :(

biotechUSA had de lekkerste wijven vond ik^^ gingen ook even showtje lopen

Heba aardig wat lekkere wijven gemist volgens mij... Volgend jaar op vrijdag en dan maar even rustig ook door die fitnesshallen lopen :cool:

---------- Post toegevoegd 15 April 2013 om 15:28 ----------

En dat vind ik zo triest dat smeken en rapen voor samples. Zo laag bij de grond als ze graag samples geven doe dat dan gewoon en ga niet lopen gooien of het briefjes van 100 zijn. Of leg ze ergens neer. Ik snap zo al niet waarom mensen zo dolgelukkig worden van samples haha.

Helemaal mee eens man! Dat scheelde een hoop geduw daar...
 
fitnesshallen was bijna geen kat te bespeuren op zondag :D
zaten trouwens best wel plezante toestellen tussen ook, vooral bij Technogym

@joostd: bij de ingang van hal 1 (en er was daar dus maar 1 ingang...) stond ook zo'n groot podium waar men regelmatig shows en dergelijke deed, misschien bedoel je deze?
toen wij daar aankwamen begon er ook net zo'n posing-show waardoor iedereen dus in die ingang bleef staan en je dus letterlijk door die menigte moest ploeteren om verder te raken
allemaal tof zo'n dingen, maar geef die dan een andere locatie en niet recht in de ingang?!

meest lachwekkende was wel toen zo'n echte ecto voorbij kwam draven en het deksel van zijn grote pot supplementen gewoon los schoot :D (was iets vloeibaars en het handvat zat op het deksel)
had wellicht 50€ of meer betaald daarvoor en het lag gewoon volledig op de vloer :D
iedereen daarrond ook plat van het lachen
 
Vorig jaar Essen was leuker en gezelliger.

Wat een gekte allemaal.

Iedereen graaien naar gratis samples (deze werden in het publiek gegooid door diverse standhouders/babes/guys whatever) Net een hele hoop vogels die vochten om een stukje brood.

Dieptepunt van gisteren (zondag): parkeergeld :9 euro LOLOLOLOLOLOLOLOL
En dat vreeeeeeselijke duitse gelul door die microfoons.... praat verdomme USA dan kunnen de pro's er ook nog iets van verstaan.. het is een internationaal event waarbij het bezoekersgedeelte 70% duits is en de rest buitenlands. Daarbij ook nog die irritante overdreven uitgepakte wellness en fitness beurs (iets van 6 hallen ofzo ??


Hoogtepunt van gisteren: Antione Vaillant (de leukste prof bodybuilder die ik ken, zwaar fan van hem) en Mischa (polska genetics @ youtube) wat een buffe gozer voor een naturel van 22jr!

IDD echt irritant en klote. Iedereen sprak je ook aan in het Duits. Van sommigen was het nog geen probleem voor mij. :p

Zeker zeker, samen met Evan Centopani!
 
Vorig jaar in Essen was inderdaad beter. Ik was er op zondag en het was gewoon te druk. De stands waren totaal verkeerd geplaatst. Bij de ingang van hal 1 heb ik inderdaad ook lange tijd stil gestaan toen er een poolse BB'er ging poseren, drama!

Vond het echt te lachwekkend voor woorden dat er buiten allemaal ecto's op een rijtje stonden met hun bakjes rijst en kipfilet, als ze dat altijd eten waren ze echt geen ecto, dus ga dan niet zo triest doen en op de FIBO wel doen alsof je een strict voedingsschema volgt.

De vrouwen waren deze editie goed vertegenwoordigd, zaten wat prima exemplaren tussen.
 
Vorig jaar in Essen was inderdaad beter. Ik was er op zondag en het was gewoon te druk. De stands waren totaal verkeerd geplaatst. Bij de ingang van hal 1 heb ik inderdaad ook lange tijd stil gestaan toen er een poolse BB'er ging poseren, drama!

Vond het echt te lachwekkend voor woorden dat er buiten allemaal ecto's op een rijtje stonden met hun bakjes rijst en kipfilet, als ze dat altijd eten waren ze echt geen ecto, dus ga dan niet zo triest doen en op de FIBO wel doen alsof je een strict voedingsschema volgt.

De vrouwen waren deze editie goed vertegenwoordigd, zaten wat prima exemplaren tussen.

Haha YES!

Die dag moest je gewoon genieten man. Had alleen maar een paar boterhammen mee en wat nootjes. Daar kocht ik ook nog een paar zakken Beef Jerkey en achteraf lopen vreten bij de MAC. :)
 
Haha YES!

Die dag moest je gewoon genieten man. Had alleen maar een paar boterhammen mee en wat nootjes. Daar kocht ik ook nog een paar zakken Beef Jerkey en achteraf lopen vreten bij de MAC. :)

Ik had niet eens eten meegenomen.. maar goed daarom ben ik ook ecto:(
 
Haha YES!

Die dag moest je gewoon genieten man. Had alleen maar een paar boterhammen mee en wat nootjes. Daar kocht ik ook nog een paar zakken Beef Jerkey en achteraf lopen vreten bij de MAC. :)

Haha nice, daar bij zo'n wellness hal kon je iets verder doorlopen en dan kwam je bij het restaurant aan van dat gebouw. We hebben daar nog prima kunnen eten voor een normale prijs, ze hadden ook allemaal kip, rundvlees en pasta in de verkoop :D Na de tijd nog de wok bezocht dus ik heb m'n voeding die dag wel binnen gekregen.
 
buiten stonden ook allemaal etenstentjes zag ik toen we wegreden
 
Gierig dat ik ben had ik mijn eigen maaltijd bij; salade met omelet + kaas & kipfilet.
Ik kreeg toch een goedkeurende blik van Antoine Vaillant :roflol:



made my day. srs.
 
Back
Naar boven