AndroidHealthClinic

Fibo 2014 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ben aanwezig op de zaterdag. Vond het vorig jaar flink tegenvallen op de nieuwe locatie in Koln! Hopelijk is het dit jaar een stuk beter anders is het voor mij de laatste keer
 
Vond jaar geen ruk aan, te druk, hopelijk dit jaar leuker :)
 
Dit jaar denk ik maar eens heen, zal de eerste keer worden. Waarschijnlijk zaterdag. Vorig jaar was niet al te best en bizar druk wat ik uit het 2013 topic op kon maken, maar goed hopelijk heeft de organisatie er iets van geleerd..
 
Weet iemand of alle atleten er ook al op vrijdag zijn uit ervaring van voorgaande jaren? Geen speculaties graag :p
 
Weet iemand of alle atleten er ook al op vrijdag zijn uit ervaring van voorgaande jaren? Geen speculaties graag :p

Vrijdag is alleen voor bedrijven enz en niet voor normale bezoekers. Maar mocht je aan een kaartje kunnen komen, de atleten zijn er de donderdag en vrijdag ook al:)
 
Vrijdag is alleen voor bedrijven enz en niet voor normale bezoekers. Maar mocht je aan een kaartje kunnen komen, de atleten zijn er de donderdag en vrijdag ook al:)

Thnx dat wou ik ff weten :) Kaartjes via de sportschool ;)
 
Thnx dat wou ik ff weten :) Kaartjes via de sportschool ;)
Hmm, ik ga ook maar even informeren of ik via via aan kaarten kan komen voor donderdag of vrijdag :o
 
Afgelopen jaar was het te warm, te druk en het stonk teveel naar zweet.
 
quote **** , reported
 
Nee, je bent ook niet reported:p
 
Vorig jaar voor de eerste keer gegaan. Direct anderhalf uur mogen wachten buiten omdat het te vol zat. :roflol:
 
Als je komt raad ik je aan om er al om 09.00u te zijn met tickets die je al online hebt aangeschaft, scheelt je een hoop tijd en irritatie
 
Is er überhaupt wel een bodybuilding area of iets dergelijks? Filmpje trekt mij nou niet erg aan om er een dagje heen te gaan
 
Is er überhaupt wel een bodybuilding area of iets dergelijks? Filmpje trekt mij nou niet erg aan om er een dagje heen te gaan

Filmpje gaat voornamelijk over alleen de 'FIBO'.
'FIBO Power' staan alle bodybuilding/supplementen stands + alle bekende bb'ers.
 
dit jaar weer van de partij. Vorig jaar op zondag gegaan. Rond 10 uur stonden we binnen. In de ochtend was er nog niks te doen. Maar smiddag's toch al veel volk.
 
Wil ook wel gaan, misschien een idee om met een groepje Dbbers te gaan ofso?
 
Back
Naar boven