Fitness Seller

Fibo 2015! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Roelof21

Novice
Lid geworden
6 mei 2012
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
74kg
Vetpercentage
14%
Goedendag allemaal,

Mijn vraag is of je bij de fibo 2015 gewoon kaarten kan kopen bij de ingang?
Of is dat alleen nog maar online ?

Groetjes
 
Kan bij ingang "kan dan op zijn". Maar kan ook online "aan te raden". Waarschijnlijk is de zaterdag al uitverkocht.
 
Kan bij ingang "kan dan op zijn". Maar kan ook online "aan te raden". Waarschijnlijk is de zaterdag al uitverkocht.



Online zijn ze zaterdags al uitverkocht. Dua ik denk dat het bij de deur dan geen zin heeft. :(
 
Ik las dat je als privé bezoeker alleen online kaarten kunt bestellen. Te betalen met creditcard of PayPal (annoying...):(
Als de zondag niet ook al uitverkocht is dan...:rolleyes:
 
Ik ga mooi op de vrijdag :)

Online bestellen inderdaad.
 
Wil ook graag gaan op 12 april, maar zijn geen kaarten meer online tekoop!
Heeft iemand ze nog over!

Want weet ook niet zeker of deurverkoop dot jaar is
 
Er is geen deurverkoop dus als je online geen hebt kunnen kopen, heb je pech ...
 
Ik heb een kaart over voor de zaterdag. Wie wil?
 
Weet iemand hoe je er het beste naartoe kan gaan en waar je dan eventueel rekening mee moet houden?
 
Je kan niet aan de deur kopen en online al ruim een maand uitverkocht
 
Heeft iemand een lijst met wie er komen? Komen de gasten van mutant ook?
 
Vraagje:
ik had 3 tickets besteld. Voor mij en 2 vrienden, maar 1 van de 2 kan niet gaan. Kan er iemand anders gewoon binnen met dat ticket (naam staat erop)? Moet je ook je identiteitskaart tonen aan de ingang?

Weet iemand dit?

Alvast bedankt!
 
Vraagje: ik had 3 tickets besteld. Voor mij en 2 vrienden, maar 1 van de 2 kan niet gaan. Kan er iemand anders gewoon binnen met dat ticket (naam staat erop)? Moet je ook je identiteitskaart tonen aan de ingang? Weet iemand dit? Alvast bedankt!

Nee geen ID nodig man
 
Back
Naar boven