AndroidHealthClinic

Fibo 2019 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_166661

Cool Novice
Lid geworden
27 dec 2018
Berichten
78
Waardering
27
Lengte
1m59
Massa
45kg
Vetpercentage
5%
Hallo iedereen.
Ik ben een ''beginneling' zal ik het zo maar zeggen. Maar ik wil naar FIBO gaan. En nu is mijn vraag. Is dit de moeite om naar toe te gaan? En zijn er kortingen etc... Wat kun je er allemaal kopen /zien?
 
Gebruik je weleens de bekende zoekmachine google ?
 
ik vind het altijd de moeite waard ga nu voor 3e jaar op rij :)
 
Meestal ga je daar heen om massamonsters te kijken, voor leuke kortingen heb je het internet en black friday enzo.
 
Heb je er ook leuke kortingen etc...?

Kortingen jawel.... en er worden ook wel gratis dingen weggegeven etc maar daarvoor zou ik niet naar de FIBO gaan. kaartje en benzine kosten ook geld dus dan is je winst al weg...

Je moet vooral gaan voor het sfeertje en alles er om heen in mijn ogen. gister hadden ze nog 42% korting bij bulkpowders.

Meestal ga je daar heen om massamonsters te kijken, voor leuke kortingen heb je het internet en black friday enzo.

Onder andere maar er is voor ieder wat wils eigenlijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De Fibo is er voor zowel de zakelijke markt, als de consumentenmarkt. Voor de consument is vooral de kleding en supplementen hal interessant, omdat de gesponsorde atleten vaak meekomen. Als je dat leuk vindt om te zien, ga dan vooral heen. Reken wel op vrij veel drukte en onthou alsjeblieft waar je je auto hebt geparkeerd....
 
Fibo is zeker de moeite waard als je van de bodybuilding/fitness wereld houd.
 
iedereen natuurlijk op parkeerplaats snel even opdrukken en oppompen of ben ik de enigste narcistische debiel die dat zou doen :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Hallo iedereen.
Ik ben een ''beginneling' zal ik het zo maar zeggen. Maar ik wil naar FIBO gaan. En nu is mijn vraag. Is dit de moeite om naar toe te gaan? En zijn er kortingen etc... Wat kun je er allemaal kopen /zien?

Ik ben jaren op rij geweest. Vind het eigenlijk niet de moeite meer om mij er zo ver voor te verplaatsen. Is elk jaar toch hetzelfde. En na jaartje of 10 heb je het wel gezien :) Voor de supps e.d. moet je het ook niet doen imo.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben jaren op rij geweest. Vind het eigenlijk niet de moeite meer om mij er zo ver voor te verplaatsen. Is elk jaar toch hetzelfde. En na jaartje of 10 heb je het wel gezien :) Voor de supps e.d. moet je het ook niet doen imo.
1 keer gaan is wel de moeite waard toch. Na 10 jaar snap ik wel dat het niet meer zo boeiend is :laugh:
 
1 keer gaan is wel de moeite waard toch. Na 10 jaar snap ik wel dat het niet meer zo boeiend is :laugh:

Zeker. 1 x gaan is wel de moeite. Op de foto met de groten der aarde. (shawn ray,lee priest,dennis james,mariusz puszianowski,chris cormier,phill heat,kay green.......)

Maar voor de supps e.d. moet je het niet doen.
 
Zeker. 1 x gaan is wel de moeite. Op de foto met de groten der aarde. (shawn ray,lee priest,dennis james,mariusz puszianowski,chris cormier,phill heat,kay green.......)

Maar voor de supps e.d. moet je het niet doen.
Thanks!!!
 
1 keer gaan is wel de moeite waard toch. Na 10 jaar snap ik wel dat het niet meer zo boeiend is :laugh:
Amai haha xD ja dat kan ik inkomen na 10 jaar
 
Back
Naar boven