MuscleMeat

Fibo 2019

Bezoekers in dit topic

Hallo iedereen.
Ik ben een ''beginneling' zal ik het zo maar zeggen. Maar ik wil naar FIBO gaan. En nu is mijn vraag. Is dit de moeite om naar toe te gaan? En zijn er kortingen etc... Wat kun je er allemaal kopen /zien?
nee een goot marketing festijn . tenzij je echt je zinnen heb gezet op het ontmoeten van een ''bekende'' bodybuilder
 
Laatst bewerkt door een moderator:
heb zelf een praatje gemaakt aantal jaar terug met lee priest , vermakelijke man maar off topic
 
Dat nu niet neen.. haha

Als je niet naar daar gaat voor de bekende bodybuilders dan is er niet veel aan imo.

Je ziet standjes met potten proteine and thats about it :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als je niet naar daar gaat voor de bekende bodybuilders dan is er niet veel aan imo.

Je ziet standjes met potten proteine and thats about it :)

Fibo bestaat geloof ik uit iets van 15 volle hallen en standjes met potten proteine daar zijn geloof ik maar 2 hallen van... Die zijn natuurlijk wel verreweg het leukst omdat daar de pro's te vinden zijn, maar dat ter zijde.

De hallen waar machines enzo staan zijn ook wel leuk om te zien. Je voelt je dan dan wel een beetje als een kind in een snoepwinkel met al het moois wat daar staat.
 
Thanks!! Denk dat ik ga skippen
 
Wanneer je er toch supplementen zou kopen dan denk ik best dat je wacht tot je bijna vertrekt, anders moet je heel de tijd rondlopen met die grote flessen en stalen :)
Tegenwoordig is het ook op veel plaatsen moeilijker om een rugzak mee te nemen. Niet dat het niet mag, maar het wordt dikwijls afgeraden en indien je toch een rugzak of tas meebrengt zal deze gecontroleerd worden.
Even off-topic:
Misschien nog even vermelden voor de mensen die naar Fibo gaan. Het is in Keulen. Daar staat ook de Dom, de grootste kathedraal van Duitsland. Zeker de moeite om te bezoeken indien je toch daar bent.
 
zit te twijfelen maar 65% kans dat ik niet aanwezig ben,ik ga liever een show bezichtigen als het aan mij ligt
 
Ik ga zondag (voor het eerst) kijken. We maken er een weekendje weg van, voor alleen de beurs is het best een stuk rijden.
 
Ik werk vrijdag t/m zondag op de fibo:)
 
Succes! Wel alvast wat pics posten he :)
 
Hopelijk is Lisa Cross er :p
 
Vraagje: op de site van de FIBO staat dat je je ID mee moet nemen omdat de tickets op naam zijn. Wordt daar op gecontroleerd? Ik heb niet zo'n trek om de hele dag met mijn paspoort op zak te lopen.
 
Ik heb dit jaar de FIBO de eerste keer bezocht. WOW! Groot.
Er wordt inderdaad gecontroleerd. Eers je rugzak / draagtas / bagage. Dat gaat snel vooruit. Je moet al een kalasjnikov en bommengordel dragen en een handdoek rond je hoofd voordat ze vragen gaan stellen.
Nu ja die indruk had ik toch. Het moet vooruit gaan. Verder is de vestiëre, waar je je jas kan achterlaten (aan te raden). En weer wat verder wordt je gecontroleerd of je je toegangsbewijs bijhebt dat je samen met je paspoort moet tonen. - StefanCJ850 - Maar een paspoort heb je toch steeds bij.
Nog verder moet je je QR code scannen om de FIBO binnen te gaan. Dat kan op papier of op je smartphone gebeuren.
 
Saaie bedoening geworden.
 
Back
Naar boven