Fitness Seller

Fibo 2019 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat jij noemt heb ik dus totaal geen last van.... Verkeerde ingang bro.

Kan gelijk doorlopen, tis wel leuk voor 1x in het jaar.
 
Is voor mij het laatste jaar geweest.
Was niet van plan om te gaan.Maar omdat ne maat niet alleen wilde gaan ben ik meegegaan.

Ben vele jaren geweest toen het nog in Essen was.

Nu is het groter maar gewoon meer van hetzelfde.

Vroeger liepen er ook meer bekende bodybuilders rond. Dit jaar was het magertjes.
 
Het is wel vaak hetzelfde inderdaad, vind dat Duitse merk wel vet smilodox.

Voor de rest heb ik wat eas gekocht bij de stand van xxl waren 15 per potje dus dat was wel interessant.

Maar qua echte famous bbers is het zeker minder geworden.
 
Saaie bedoening geworden.
Ik vond van niet. Ik heb me er fantastisch geamusseerd en leuke mensen ontmoet.

Is voor mij het laatste jaar geweest.
Ben vele jaren geweest toen het nog in Essen was.
Wanneer je dat al verschillende malen hedaan hebt kan ik het wel begrijpen.

Nu is het groter maar gewoon meer van hetzelfde.
Maar fitness / bodybuilding is toch altijd meer van hetzelfde :)

Vroeger liepen er ook meer bekende bodybuilders rond. Dit jaar was het magertjes.
Ik heb er een paar gezien. Ze zijn heel erg vriendelijk. Ik ken eigenlijk niet zo veel bekende bodybuilders. In het begin dacht ik zelfs dat Lenda Murray iemand was om informatie aan te vragen. Na een tijd drong het door dat ze bekend is.
De meeste bekende bodybuilders zijn omringd door een mensenmassa. Daar kan je toch niet naar toe. Maar ik vind het persoonlijk leuker om in zaal 6 een cardio spel te spelen dan mezelf in één van de nr 10 zalen door een mensenmassa te persen om een glimps op te vangen van een bodybuilder die bij de kenners bekend is, maar die ik niet ken.

Power Up : Ik nam de zuid ingang.
 
Ik vond van niet. Ik heb me er fantastisch geamusseerd en leuke mensen ontmoet.


Wanneer je dat al verschillende malen hedaan hebt kan ik het wel begrijpen.


Maar fitness / bodybuilding is toch altijd meer van hetzelfde :)


Ik heb er een paar gezien. Ze zijn heel erg vriendelijk. Ik ken eigenlijk niet zo veel bekende bodybuilders. In het begin dacht ik zelfs dat Lenda Murray iemand was om informatie aan te vragen. Na een tijd drong het door dat ze bekend is.
De meeste bekende bodybuilders zijn omringd door een mensenmassa. Daar kan je toch niet naar toe. Maar ik vind het persoonlijk leuker om in zaal 6 een cardio spel te spelen dan mezelf in één van de nr 10 zalen door een mensenmassa te persen om een glimps op te vangen van een bodybuilder die bij de kenners bekend is, maar die ik niet ken.

Power Up : Ik nam de zuid ingang.

In de begin jaren waren de pro bodybuilders heel toegankelijk.

Lee priest,shawn ray,dexter jackson,gunter shlierkamp,phil heat,jay cutler,mariusz pudzianowski.Noem maar op.

Niet echt lang aanschuiven om er mee op de foto te gaan. Soms een babbeltje slaan.

Meer standen wil niet zeggen ne betere expo in mijn ogen. Mijne maat was lang niet meer geweest en die zei net hetzelfde.

Kwantiteit boven kwaliteit is het geworden.
 
Ik ben al blij wanneer ik vriendelijke mensen ontmoet. Of deze heel bekend zijn of maar een beetje bekend maakt me minder uit.
Waar ik me wel aan stoorde is het extreme lawaai. In de twee nr. 10 zalen stond het echt loeihard. Is dit echt nodig?
De bassen deden de harde vloer trillen. Dan is het toch echt wel te luid. Ik vraag me echt af wat het praktisch nut van het lawaai was.
 
Ik ben al blij wanneer ik vriendelijke mensen ontmoet. Of deze heel bekend zijn of maar een beetje bekend maakt me minder uit.
Waar ik me wel aan stoorde is het extreme lawaai. In de twee nr. 10 zalen stond het echt loeihard. Is dit echt nodig?
De bassen deden de harde vloer trillen. Dan is het toch echt wel te luid. Ik vraag me echt af wat het praktisch nut van het lawaai was.

Newton hmm ik ben zelf even kwijt welke ingang ik pak weet alleen de juiste route... Ik rij zo de bovenparkeerplaats in via de A57
 
Newton hmm ik ben zelf even kwijt welke ingang ik pak weet alleen de juiste route... Ik rij zo de bovenparkeerplaats in via de A57
Het kan zijn dat het met de auto makkelijker is.
Ik kwam te voet over de Hohenzollernbrücke.
 
Ik weet dat veel mensen via a12 rijden maar dan moet je heel Keulen door.....drama dan kom je ook uit waar al die mensen te voet uitkomen en da is het druk
 
de reis is enorm, de wegen in duitsland zijn allemaal kapot, maargoed.

Ik heb roelly gezien, brandon curry, jay cutler en markus ruhl.

Daarna had ik het wel weer gezien, wat een mensenmassa, toen het nog in essen was vond ik het veel leuker.
 
Dan heb jij via de A12 gereden... Of niet Rick? Rick29
 
Back
Naar boven