AndroidHealthClinic

Fibo Power als particulier (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

88ja

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 apr 2009
Berichten
2.200
Waardering
201
Lengte
1m76
Massa
89kg
Vetpercentage
13%
Is er hier iemand als particulier naar de Fibo Power geweest?
Kan degene mij vertellen wat je ervoor moet doen om er als pariculier binnen te komen.

Want ik wil namelijk op de donderdag of vrijdag.
Alvast bedankt.
 
Ga er heen en koop een kaartje
 
Ga er heen en koop een kaartje

Dat kan niet voor donderdag en vrijdag. Je zal opzoek moeten naar iemand die kaarten kan bestellen via een supplementenzaak of gym.
 
Wat is het verschil voor een bezoeker of die op de dag van ondernemers gaat of de publieke dag?

Als het enige verschil is dat er ondernemers zijn voegt het niet veel toe om aparte dagen te houden... Tenminste niet voor bezoekers :D
 
ja vorig jaar dan kun je er tenminste rustig rondlopen. kameraad van me regelt gratis kaartjes via zijn sportschool.
 
Dat kan niet voor donderdag en vrijdag. Je zal opzoek moeten naar iemand die kaarten kan bestellen via een supplementenzaak of gym.

Dankjewel, naar dit antwoord zocht ik:)

---------- Post toegevoegd Wed 23 Jan 2013 om 07:30 ----------

ja vorig jaar dan kun je er tenminste rustig rondlopen. kameraad van me regelt gratis kaartjes via zijn sportschool.

Ik wil graag op de donderdag of vrijdag omdat het dan rustiger is.
 
Dankjewel, naar dit antwoord zocht ik:)

---------- Post toegevoegd Wed 23 Jan 2013 om 07:30 ----------



Ik wil graag op de donderdag of vrijdag omdat het dan rustiger is.

Ja idd dan zie je nog wat ook, en volgens mij kost het op andere dagen zelfs geld als je met een pro wilt praten of op de foto wilt.
 
Inderdaad via je lokale gym of supplementenwinkel proberen te regelen. Ga ik dit jaar ook doen, vorig jaar was het veel te druk. Heel misschien kan ik samen met een vriend die stage loopt bij eGym in München en dan op hun naam. Zij hebben er ook een stand, maar als dat niet lukt ga ik op naam van de gym heen. De eigenaar heeft daar toch geen behoefte aan.

Misschien een ideetje om een meet te houden op de FIBO? :D
 
ja dat was ik ook vanplan, wil het via mijn sportschool spelen. Ken de eigenaar goed.
 
ja dat was ik ook vanplan, wil het via mijn sportschool spelen. Ken de eigenaar goed.

Ik ook haha, moet te doen zijn dus!
 
[QUOTE

Ik wil graag op de donderdag of vrijdag omdat het dan rustiger is.[/QUOTE]

Vergeet alleen niet dat er dan ook meestal minder pro's zijn en optredens.:D
 
  • Like
Waarderingen: Kenn
[/QUOTE]
Vergeet alleen niet dat er dan ook meestal minder pro's zijn en optredens.:D[/QUOTE]

Dat is een goed opmerking, misschien toch een overweging waard om wel in het weekend te gaan.
 
wat is het voordeel er dan aan? Gewoon dat het rustiger is ?
 
Volgens mij is het in het weekend amper mogelijk om de pro's te spreken en dan moet je geloof ik ook voor een foto betalen.

Dit heb ik ook gehoord.
Maar ga zelf toch maar op de zondag, doordeweeks kan ik geen vrij krijgen.
 
foto met Kai en Jay en Fibo is al geslaagd in mijn ogen.
 
Back
Naar boven