AndroidHealthClinic

fictief kooigevechtkampioenschap (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik denk dat mike tyson wint, dat is de enige die echt bestaat :D :D :D :D
 
Niet in de wereld van de fictie :D
 
Originally posted by Olimantado
Morgennacht de halve finale, als jullie het geen TE grote onzin vinden mogen jullie pronostikeren. Ik vind dit wel amusant. Op 25 minuten uit mijn duim gezogen. :)
Hee jongen, moet jij op die tijd (4.29 AM? ???) geen groeihormoon aan liggen te maken, zoals het een echt BB-er betaamt? Nou ja, je laat me weer wel goed lachen :thumb:
 
Originally posted by wateengedoe2

Hee jongen, moet jij op die tijd (4.29 AM? ???) geen groeihormoon aan liggen te maken, zoals het een echt BB-er betaamt? Nou ja, je laat me weer wel goed lachen :thumb:


Ik ben aan het cutten :p
 
VOORAL reden om groeihormoon aan te maken, want anders vliegen je spieren eraf, gare haan! :D
 
Ach, die komen erna wel weer terug...
 
Hee gaat de halve finale nog door??
 
Ik heb nog niet gerookt, zal voor vannacht worden :(
 
Halve finales
------------------
Jerom - De hulk
---------------------

Zoals u hebt kunnen lezen start onze landgenoot Jerom als favoriet aangezien de hulk heel veel heeft moeten incasseren van Rocky gisterennacht. In de eerste 2 rondes speelt hij een beetje met de hulk zijn voeten en voert wat gekke danspasjes uit met alles erop en eraan. De hulk slaat maar wat in het wilde weg, maar kan niks raken.
In de vijfde ronde echter krijgt Jerom echter opeens een hartaanval en valt dood neer....
Ik weet dat dit een raar verhaal is, maar zo is het gebeurd...
De Hulk dus totaal onverwachts in de finale!!!
Slechte zaak voor de bookmakers hier...

Gefluisterd wordt dat met wat Jerom dagelijks in zijn aderen spoot aan hormonen 30 runderen slachtklaar kunnen gemaakt worden! Dat zijn natuurlijk enkel maar geruchten, maar het blijft vreemd...
 
Uit respect voor Jerom heb ik besloten dat de andere halve finale uitgesteld word tot morgennacht. Dat is het minste wat ik nog voor hem kan doen....
 
Ik ben er kapot van dat Jerommeke zo mijn (nee ONS) vertrouwen in de mensheid en in mijn held Jerommeke heeft beschaamd.. :eek!:
Kan Professor Barabas niets meer doen? Is hij niet gewoon in coma geraakt?

Espi
 
Waar is Hercule??? Ik mis Hercule the champion of martial arts met zijn super amtomic delayed punch!!!
 
Die was nog niet bekend genoeg om te mogen meedoen aan de voorrondes...
 
Potverdikkie wat jammer
 
Er was heel wat drukte vandaag maar vannacht zal Jan Spier dan toch vechten tegen Billy Turf!
 
2e halve finale:
--------------------

Jan Spier vs Billy Turf
-----------------------------

Normaal zou deze wedstrijd vannacht doorgaan maar voor Jan hoeft het allemaal niet meer, en hij vind het kampioenschap te nutteloos om mee door te gaan nu zijn vriend en trainingsmaatje Jerom gestorven is in de kooi.
Hij geeft forfait en Billy Turf die nog altijd zeer zwaar gehavend is van zijn kamp tegen Sjakie gaat zo totaal onverwachts naar de finale zonder in de eindronde eigenlijk 1 wedstrijd echt gewonnen te hebben......

Gefluisterd word dat Jan Spier bang had dat er een dopingcontrole zou worden uitgevoerd en zich tijdig terugtrok, omdat hij zijn reputatie niet wou schaden. Hoe dan ook, net zoals bij de plotse dood van Jerom zijn dit slechts gissingen...

In ieder geval vecht morgen de Hulk de finale tegen Billy Turf!!
 
Helemaal vergeten!! Die finale moet nog gespeeld worden!!
 
Ik zal proberen deze week eindelijk mijn verhaal af te maken, sorry voor het lange wachten !!!
 
Back
Naar boven