XXL Nutrition

Fields of Rock

Bezoekers in dit topic

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
5.505
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Hey dude's, zijn r nog wat metal liefhebbers te vinden hier (op Spike na dan :))? Gaat r iemand van jullie zondag naar fields of rock?

Ikke wel iig! Ben benieuwd naar Marilyn Manson, zijn nieuwe CD is wel helemaal de shit vind ik!

Nobody? Geen forum meeting dus... :)

nope ben volgende week wel op het midsummer hardcore festival.

line up:

Saturday, June 21, 2003

the Exploited - Boy Sets Fire - the Real McKenzies - Backfire! - Roger Miret & the Disasters - Atreyu - Length of Time - Poison Idea - Closet Monster - Since by Man - Funeral for a Friend - N.A.O.P. - Nostromo - Cataract - Knockdown

Sunday, June 22, 2003

Hatebreed - Madball
SURPRISE ACT/SPECIAL GUEST
Discipline - Born from Pain - GBH - Throwdown - Astro Zombies a.d. - Loikaemie -
Most Precious Blood - Do or Die - Hardsell - Circle
the Heartaches - Convict

leuk feestje dus :D

Originally posted by -Ma3stro-

line up:

Saturday, June 21, 2003

the Exploited - Boy Sets Fire - the Real McKenzies - Backfire! - Roger Miret & the Disasters - Atreyu - Length of Time - Poison Idea - Closet Monster - Since by Man - Funeral for a Friend - N.A.O.P. - Nostromo - Cataract - Knockdown

Sunday, June 22, 2003

Hatebreed - Madball
Discipline - Born from Pain - GBH - Throwdown - Astro Zombies a.d. - Loikaemie -
the Heartaches - Convict

dat zou wel flink rammen & beuken worden ja! :)

een vriend van me vroeg of ik mee ging.
Maar ikzelf hou niet zo van die Metal.
Ben meer van de RnB hè!! Das heel wa anders...
Duz heb maar besloten niej mee te gaan!!
Wel jammer, anders had ik mayb een meet & greet
met Rob!!!

Greetz,
Jurre (ur #1 fan ;) )

Originally posted by -Ma3stro-

line up:

Saturday, June 21, 2003

Sunday, June 22, 2003

Hatebreed - Madball
the Heartaches - Convict

damn !!!! ik kan niet gaan, ik wer zaterdag.... boohoohoo en ik die the Exploited nog eens wou zien!

ach je kan ook een dagkaart voor zondag komen.. Hatebreed en madball zijn alleen de prijs dubbel en dwars waard :)

Twas helemaal te gek! Alleen wel erg warm de hele dag.

Disturbed speelde mega strak, marilyn mansen was vet (geile wijven op het podium, jummie!) en metallica was beyond vet, alleen jammer dat ze geen one gespeeld hadden, wel relaxed dat ze maar 2 nieuwe nummers gespeeld hadden en de rest oude klasiekers. Was een leuke dag, wel beetje veel gejunked qua eten en drinken.

Back
Naar boven