MuscleMeat

Fiets probleem.

Bezoekers in dit topic

08Dennis08

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
24 jan 2008
Berichten
2.385
Waardering
85
Lengte
1m78
Massa
67kg
Vetpercentage
11%
Beste mensen,

Heb een zeer vervelend probleem. Sinds een paar weken is mijn fiets gestolen en heb tot op heden nog geen nieuwe geregeld. Met uitgaan is het essentieel om te fietsen, dus fiets dan vaak op de fiets van een ander met de desbetreffende persoon achterop. Nou is het zo dat het normaal geen probleem is om enkele KM's te fietsen met iemand achterop, maar sinds ik elke week squat en me benen toch wel beginnen te groeien kan ik het gewoon niet meer. Mijn benen verzuren na een paar 100 m en ik begin hevig te hijgen. Moet er miss ook bij vermelden dat ik licht astmatisch ben. Maar dan nog, vroeger had ik dit probleem nooit. Herkenbaar?
 
als ik mijn haren was, krijg ik al pomp....
 
Sinds ik met iemand achterop mijn fiets fiets maak ik de gains van me leven.


Edit: Je bent geen V, homo.
 
Laatst bewerkt:
je dynamo van je band af halen en je banden oppompen wil nog wel eens helpen :)
 
Het wordt pas echt een probleem als je benen verzuren na een paar 100 m en je hevig begint te hijgen als je achterop zit.
 
Het wordt pas echt een probleem als je benen verzuren na een paar 100 m en je hevig begint te hijgen als je achterop zit.

Haha copy that ;)
 
Je zou toch zeggen... door het Squaten kan ik nu beter en harder fietsen, das in mijn geval zo, maar goed... Je zal het wel als zijnde belediging jegens bbers zeggen om zo soelaas te vinden iin het feit je eigenlijk nooit benen traint?
 
Laatst bewerkt:
ik zie geen andere oplossing dan niet meer uitgaan of stoppen met bodybuilding.
 
Gewoon 1 terugstelen. Mijn zus die in gent zit heeft al 2 keer 1 moeten stelen omdat de hare gestolen was.
 
hahah je zus steelt een fiets ? wat een manwijf
 
Gewoon 1 terugstelen. Mijn zus die in gent zit heeft al 2 keer 1 moeten stelen omdat de hare gestolen was.

:roflol::roflol:

Kan jouw zus trouwens ook een auto voor mij stelen? :trollface:
 
haha wel raar dat een meisje een fiets steelt idd :p moet je dan niet hard snokken aan die fiets om die ketting door te krijgen ? zou wel een grappig beeld zijn :P
 
:roflol::roflol:

Kan jouw zus trouwens ook een auto voor mij stelen? :trollface:

:roflol:

haha wel raar dat een meisje een fiets steelt idd :p moet je dan niet hard snokken aan die fiets om die ketting door te krijgen ? zou wel een grappig beeld zijn :P

Idd. Was haar eerste reactie toen ze zag dat de hare gestolen was, gewoon één terug nemen & dragen naar haar kot. Mijn ma heeft dan wel telkens met een zaag mogen helpen het slot doorzagen. :o
 
:roflol:



Idd. Was haar eerste reactie toen ze zag dat de hare gestolen was, gewoon één terug nemen & dragen naar haar kot. Mijn ma heeft dan wel telkens met een zaag mogen helpen het slot doorzagen. :o

hahah :D
 
Goed topic!
 
Back
Naar boven