MuscleMeat

Nieuws Fietsen op de A2 gegooid (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bullseyes

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
22 okt 2007
Berichten
1.393
Waardering
22
Op de A2 in Maastricht zijn vanmorgen vroeg vanaf een viaduct drie fietsen op de A2 gegooid. Daarbij werd een auto die uit de richting van België kwam aan de zijkant geraakt. De automobilist bleef ongedeerd, maar de auto raakte zwaar beschadigd.

Een andere weggebruiker kon een andere fiets ontwijken. Ze werden van het viaduct bij het Academisch Ziekenhuis Maastricht naar beneden gegooid. Volgens de politie zijn er zeker twee daders.

Eerder dit jaar werden ook fietsen van hetzelfde viaduct op de A2 gegooid. Toen werden er volgens de politie geen auto's getroffen.


Word steeds gekker hier.:grumble:
 
meteen oppakken dat tuig en ook ff van het viaduct afgooien.
 
Ik gok dat het kinderen van rond de 16 jaar waren ?
 
6 maand de cel in. :thumb:
 
Die gasten snappen volgens mij niet dat dit levensgevaarlijk is.
 
Die kunnen geen fietsen optillen:o

Niet iedereen is een wesking,
j/k was een inkopper dus kon het niet laten.


Het is belachelijk, maar nu weet ik wel hoe ik niet moet gaan rijden als ik me rijbewijs heb :o
 
mijn ogen gaan altijd uit naar de mensen op een viaduct als ik eronder door rij!
 
Lol gewoon met AK-47 uit het raam als je het viaduct nadert. Zie je ze iets verdachts doen is het tijd om je magezijn te legen op hun onnozele lichamen.
 
Lol gewoon met AK-47 uit het raam als je het viaduct nadert. Zie je ze iets verdachts doen is het tijd om je magezijn te legen op hun onnozele lichamen.


Woah, rustig aan champ!
 
Lol bekend verhaal, dat is hier in de buurt ook gebeurd anderhalf jaar geleden.

Of dat met die baksteen dan, ook zo'n triest verhaal.
 
Bij werd er laatst een soort van pak melk ofzo vanaf een viaduct gegooid op me raam. Schrok wel aardig. Ben erheen gereden, helaas niemand meer te bekennen. :mad:
 
Bij werd er laatst een soort van pak melk ofzo vanaf een viaduct gegooid op me raam. Schrok wel aardig. Ben erheen gereden, helaas niemand meer te bekennen. :mad:

Wat had je verwacht? Dat ze de loper voor je hadden uitgerold?
 
Laat ze maar naar mij komen, kijken of ze dan nog wat durven stelletje ratten!
 
mijn ogen gaan altijd uit naar de mensen op een viaduct als ik eronder door rij!

Bij mij ook. En heel eerlijk gezegd als ik er eentje aanstalten zou zien maken om iets te gooien hoop ik voor diegene dat ik heel moeilijk boven kan komen...
 
Mafketels en waarschijnlijk hebben die debielen niet eens door hoe gevaarlijk het is.
 
Ongelofelijk dit. hoe bedenk je zoiets, van de computerspelletjes van tegenwoordig?
 
Back
Naar boven