AndroidHealthClinic

Fietsvakantie (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

DoYouEvenEat

Cool Novice
Lid geworden
5 jun 2015
Berichten
115
Waardering
8
Lengte
1m81
Massa
70kg
Vetpercentage
11%
Hey,
Ik ga binnenkort op fietsvakantie, dit houdt in dat ik ong. 6 uur fiets per dag 4 dagen lang. Ja dat is veel cardio ja haah ;p Maar goed, ik ben nu aan het bulken rond 3000 kcal en in die 4 dagen kan ik dus geen krachttraining doen. Dit is opzich geen probleem, maar ik vroeg mij dus af of ik in die 4 dagen meer moet gaan eten? Moet ik 1000 kcal per dag extra eten of is dit overdreven en moet ik gewoon die 3000 kcal blijven eten? Alvast bedankt:p
 
Geen wonder dat je geen blokjes meer ziet, met jouw 3000 Kcal.
 
Ik zou 2000kcal per dag meer eten.
 
Geen wonder dat je geen blokjes meer ziet, met jouw 3000 Kcal.

Ik zie nog wel blokjes hoor, maar het is niet dat ik een strakke 8-6 pack heb. Ik zie 4 blokjes nog wel duidelijk. ;)
 
Ik zie mijn 6-pack ook niet meer, nog maar 4-pack :(

De andere 2 bier heb ik al op
 
ik wou zeggen goed bier drinken maar je bent 15
 
Fietsvakantie? Doe jezelf een plezier man.
 
het voordeel is dat je lang fietst en wss dus niet in een enorm hoog tempo. Ideaal voor vetverbranding terwijl je spiermassa redelijk gaat behouden.

Eet wat extra eiwitten & anders bulk je na die 4dagen gewoon wat langer
 
het voordeel is dat je lang fietst en wss dus niet in een enorm hoog tempo. Ideaal voor vetverbranding terwijl je spiermassa redelijk gaat behouden.

Eet wat extra eiwitten & anders bulk je na die 4dagen gewoon wat langer

welke spiermassa op 62kg
 
Ik zou je niet druk maken en je elke dag gewoon lekker volstouwen in ieder geval.
 
DoYouEvenCycle?
 
Zou een flinke sporttoeslag op je BMR plakken. Denk aan zo'n 2000/2500 voor wat je verbrand met dat fietsen.
 
Back
Naar boven