AndroidHealthClinic

fietsvoeding (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

sjakkie

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
133
Waardering
0
Ik ga zondag dus die drie uur fietsen voor meervoudige gehandicapten... Nou hadden de fietsers die alledrie die uren gaan fietsen eigenlijk de vraag wat we het beste konden eten tussendoor... Lijkt ons namelijk niet helemaal gezond om te proberen het zonder bijvoeren te gaan halen. Ik kwam zelf niet veel verder dan beginnen alvast met goed ontbijten en dan tussendoor banaan en een powerbar ofzo... Het moet iig niet zwaar op de maag liggen, anders hou je het ook niet vol. Iemand nuttige tips?? Espi misschien met al jouw fietservaring.. ??
 
Oh nee, nou zit espi net op internetdieet tot zondagmiddag (haar netwerkkabel ligt bij mij) :D Zal ik R ff bellen, of wil je nog ff andere antwoorden afwachten?

Nja, ik kan ook zelf wel wat verzinnen .. Vantevoren veel complexe KH, bijv. havermoutpap of brinta, en dan tijdens het fietsen wat makkelijker verteerbaar spul, zoals (inderdaad) bananen en sportdrankjes :)
 
Dat van die bananen wist ik al helemaal zeker... hebben de plaatselijke groenteboer ook zo gek gekregen dat ie een doos banane sponsert :D En de multi mineralen drank enzo krijgen we van Achmea (vreselijk om moeten zeiken dat wel... achmea ontzorgd pffffff stelletje bureaucraten) Ga wel bij de tuinen van die bars halen... zijn van die hele lekkere met abrikozen en amandelen met yoghurt eroverheen... de smaakpapillen willen tenslotte ook wat :p
 
fietsvoeding... beetje olie voor de ketting :D
Hinault had vloeibare olie in de lagers
idd.. bananas en krentebollen ook goed.. van te voren kh's laden.

ga je ook nog een bepaald aantal kilometers fietsen of is het alleen 3 uur fietsen... dan moet je ongeveer 90 - 110 kunnen trappen.

zelf eens in 2 uur 3 kwartier uit amsterdam naar Den Helder gesjeest.. had wel mazzel dat ik van Zaandam tot aan Alkmaar achter een brommertje kon hangen.

Succes iig.
 
Het is drie uur RPM achter elkaar.. vrij heftig dus! Hebben tussen de cd's door tien minuten om te eten en wat bij te komen... en dan is het weer drie kwartier knallen.. Leontien van Moorsel opent en komt ook nog ff meefietsen :rocker:
 
cool man.. veel plezier
 
Ik ga denk ik voortaan voor de krentenbollen met een likje boter en een plakje kaas.. 17 januari ga ik ook 3 uur spinnen.
Maar dan neem ik evt ipv die krentenbollen (die wat te langzaam verteren met dat anaerobe fietsen ook vloeibaar eten mee: kwarkweidrank (zelf gemaakt) met ipv de normale slagroom suiker.. en evt. nog een paar bananen.

Hopelijk heb je er nu nog wat aan.. hoor graag hoe het geweest is!
 
Het was waanzinnig!!! 50 man helemaal uit hun dak, drie uur lang... Na het laatste uur zaten we wel redelijk erdoorheen hoor, de hamstrings hebben heel wat te verduren gekregen, maar het was het wel waard... alles bij elkaar hebben we toch zo'n 3500 euro bijeen gefietst!
En het enthousiasme en de dankbaarheid van de mensen waar we het voor deden was zo groot. Een paar bewoners hebben nog een stukkie meegefiets en ze knuffelden je haast dood.. moesten er met een paar meiden aan het eind gewoon nog ff om janken. Dit voelde zo goed dat het zeker nog een vervolg gaat krijgen!

En met het eten is het helemaal gelukt hoor... merk alleen nu al heel de tijd dat ik blijf scheuren van de honger.
 
Hee, leuk! Enne, goed bijvreten dan, sjakkie! Lekker KH-laden, moet ook (deels) achteraf kunnen,n iet? Geniet maar lekker van je krentenbol met kaas, want ik doe het niet voor je! :D
 
Originally posted by wateengedoe2
Hee, leuk! Enne, goed bijvreten dan, sjakkie! Lekker KH-laden, moet ook (deels) achteraf kunnen,n iet? Geniet maar lekker van je krentenbol met kaas, want ik doe het niet voor je! :D

hahaha, laat ik nou net geen krentebollen in huis hebben... Maar ben gelukkig niet de enige met deze "afwijking" heb ik al gelezen.
:p
 
Het enige zinnige wat ik kan bedenken:


FIETSEN IS GEZOND, DUS EET VEEL FIETSEN!!!!
 
Originally posted by Snielz
Het enige zinnige wat ik kan bedenken:


FIETSEN IS GEZOND, DUS EET VEEL FIETSEN!!!!

Ligt nogal zwaar op je maag, zo'n vliegwiel :p
 
Originally posted by sjakkie


Ligt nogal zwaar op je maag, zo'n vliegwiel :p

op wat voor fiets fiets jij dan? :D
naar mijn weten hebben fietsen geen vliegwiel... :p
 
Maar spinningfietsen hebben wel een vliegwiel... ;)
 
Back
Naar boven