AndroidHealthClinic

Fight club (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

rubenstein

Novice
20 jaar lid
Lid geworden
7 mrt 2003
Berichten
18
Waardering
0
Gisterenavond de Fight Club gezien met Brad Pitt, wow wat is hij droog in deze film!
Wat voor een eetschema zal hij voor de film hebben gebruikt?
Normaliter is Pitt niet zo droog!
 
Originally posted by rubenstein
!
Wat voor een eetschema zal hij voor de film hebben gebruikt?

Wat is dat nou voor vraag? Moeten we het raden ofzo? Een kwis? Leuk :p
 
Ik heb hem gebeld en hij gaat zijn voedings schema emailen naar mij. Hij kon het niet direct emailen, omdat hij toen een andere private trainer had.
 
ik hoorde dat t een bodydouble was trouwens.
 
veel massa had ie ook niet.. gewoon veel cardio, goede eiwit rijke/low carb+fat dieet en na 2-3 maanden gediciplineerd trainen/eten ben je ook zo droog :)

btw. wel leuke film maar af en toe beetje raar
 
@ nemesis, richard2003, Robin .......

Post dan niks !!!

Rubenstein kijkt naar Brad Pitt en ik zag dat ook, Goh hij ziet er wel mooi droog en gespierd uit. Hoe zou hij dat doen ?
Is toch een normale vraag ??

Kijk jullie zien er natuurlijk veel beter uit, he. Is voor jullie doodsimpel om zo'n shape te krijgen........

Jammer !
 
winy..enne dit is meer een cat en conversatieonderwerp
 
Het is niet zo moeilijk om ZO droog te worden als Brad, maar zijn gens zijn gewoon goed..De vorm van zijn abs+hele lichaam(vooral zijn borst vond ik mooi) is geweldig..
 
En terwijl ie er in Snatch toch anders uitzag he?
 
Originally posted by prinsjj
@ nemesis, richard2003, Robin .......

Post dan niks !!!

Rubenstein kijkt naar Brad Pitt en ik zag dat ook, Goh hij ziet er wel mooi droog en gespierd uit. Hoe zou hij dat doen ?
Is toch een normale vraag ??

Kijk jullie zien er natuurlijk veel beter uit, he. Is voor jullie doodsimpel om zo'n shape te krijgen........

Jammer !

Uhh is misschien wel een normale vraag maar ik vind de antwoorden ook wel normaal. Er lopen hier geen helderziende rond die aan iemands fysiek wel ff kunnne zien wat hij wel of niet eet. Hij is droog en dan denk ik dat je zelf wel kan raden hoe dat komt, iig niet door een mcdonalds eet-schema, toch...?
:)
 
Originally posted by prinsjj
@ nemesis, richard2003, Robin .......

Post dan niks !!!

Rubenstein kijkt naar Brad Pitt en ik zag dat ook, Goh hij ziet er wel mooi droog en gespierd uit. Hoe zou hij dat doen ?
Is toch een normale vraag ??

Kijk jullie zien er natuurlijk veel beter uit, he. Is voor jullie doodsimpel om zo'n shape te krijgen........

Jammer !


Relaxed... :D
 
Hey, kzit zo eens te kijken op die site van Sly, weet iemand eigenlijk of hij natural is?
 
Ik dacht t wel, ik heb zn schemas bekeken, al een tijd terug, maar er stond niets bij over AS.
 
Sjo he!!! zo ziet ie er goed uit, zeg:

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Originally posted by Man-Mountain
Ik dacht t wel, ik heb zn schemas bekeken, al een tijd terug, maar er stond niets bij over AS.
:roflol: LOL
 
ik heb wel eens gelezen dat ie met anavar en nog wat kuurde???
 
Hij had een 'aminozuur' ontdekt dat beter was als AS!

:rolleyes:

Op z'n minst GH dan toch...
 
Ach, die kerel had in t begin ook een bizar dieet. 1 appel per zoveel dagen als junkfood. Nou.
 
Back
Naar boven